E61/ Stuurbekrachtiging vloestof flush.
Re: E61/ Stuurbekrachtiging vloestof flush.
Mmm...de reactie van bepaalde personen, op een voor hen overbodige vraag, doet anders vermoeden.
But back on topic.
But back on topic.
'65 Mustang Hardtop 289ci
'87 Corvette 5.7TPI
530d G31 2017 Sportline
525i E61 2004 M-sport
Ducati Monster Dark 620i 2003
Honda VTR SP1
Honda Transalp XL700
Aprilia RSV 1000R
'87 Corvette 5.7TPI
530d G31 2017 Sportline
525i E61 2004 M-sport
Honda VTR SP1
Honda Transalp XL700
Aprilia RSV 1000R
Euhm, reageren we niet overgevoelig ? Er staat toch duidelijk een
achter.
Maar soms is het idd frustrerend en lijkt het alsof antwoorden niet gelezen worden. Niks persoonlijke hoor Kuupertie, ik help graag mensen, maar sommige nemen het wel heel gemakkelijk en durven vragen stellen waarvan een paar posts ervoor het antwoord staat. Ze nemen nog niet de moeite om het topic door te lezen. Ze geven de indruk alsof het normaal is dat iemand anders het voor hun zoekt. En dat leid soms tot wat frustratie.
Nogmaals mijn excuses kuupertie was niet tegen jou persoonlijk bedoelt.

Maar soms is het idd frustrerend en lijkt het alsof antwoorden niet gelezen worden. Niks persoonlijke hoor Kuupertie, ik help graag mensen, maar sommige nemen het wel heel gemakkelijk en durven vragen stellen waarvan een paar posts ervoor het antwoord staat. Ze nemen nog niet de moeite om het topic door te lezen. Ze geven de indruk alsof het normaal is dat iemand anders het voor hun zoekt. En dat leid soms tot wat frustratie.
Nogmaals mijn excuses kuupertie was niet tegen jou persoonlijk bedoelt.
Laatst gewijzigd door tom_il op 24 jan 2015, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
525d E61 2007 pre-LCI
Alles goed.
Laat ik mijn vraag iets concreter stellen; weet iemand waar je Lubrizol in NL kan krijgen ?
Laat ik mijn vraag iets concreter stellen; weet iemand waar je Lubrizol in NL kan krijgen ?
'65 Mustang Hardtop 289ci
'87 Corvette 5.7TPI
530d G31 2017 Sportline
525i E61 2004 M-sport
Honda VTR SP1
Honda Transalp XL700
Aprilia RSV 1000R
'87 Corvette 5.7TPI
530d G31 2017 Sportline
525i E61 2004 M-sport
Honda VTR SP1
Honda Transalp XL700
Aprilia RSV 1000R
Volgens een aantal posts terug van Tom_il, kun je dit waarschijnlijk bij de dealer bestellen, op het net kan ik geen leverancier vinden
-
lubrizol is niet meer bij de dealer verkrijgbaar, online kan ik het ook niet meer vinden...
iemand een link toevallig?
heb ook een garage gevonden die dit zou willen doen maar als ik nu de recensie van de garage lees denk ik maar terug te trekken...
iemand een link toevallig?
heb ook een garage gevonden die dit zou willen doen maar als ik nu de recensie van de garage lees denk ik maar terug te trekken...
530i G30 M-performance
om het geluid tegen te gaan:
google ff naar interflon.
dit is een merk die additieven etc verkoopt.
Deze heeft een additief wat goed schijnt te werken, deze is niet specifiek voor stuurbekr.olie maar wordt er door sommige garages wel voor gebruikt
Heet volgens mij fin25.
google ff naar interflon.
dit is een merk die additieven etc verkoopt.
Deze heeft een additief wat goed schijnt te werken, deze is niet specifiek voor stuurbekr.olie maar wordt er door sommige garages wel voor gebruikt
Heet volgens mij fin25.