raammechaninsme bestuurderskant
raammechaninsme bestuurderskant
Bij mij werkt het raammechanisme aan de bestuurderskant maar half.
Hij gaat wel open maar dan gaat hij maar een stukje dicht en soms helemaal niet.
zodra ik hem dichtmaak en hij niet meer verder gaat dan hoor ik ook een soort ratel.
kan ik dit makkelijk oplossen of moet ik een heel nieuw mechanisme met motor regelen?
Hij gaat wel open maar dan gaat hij maar een stukje dicht en soms helemaal niet.
zodra ik hem dichtmaak en hij niet meer verder gaat dan hoor ik ook een soort ratel.
kan ik dit makkelijk oplossen of moet ik een heel nieuw mechanisme met motor regelen?
Re: raammechaninsme bestuurderskant
waarschijnlijk is jou mechanisme een heel eind naar zijn eind
nou nieuw mechanisme en motor weten te scoren dit weekend inbouwen en hopen dat alles weer goed is
Raammechanisme zit er in en werkt goed.nu heb ik alleen probleem dat hij niet automatische een stukje zakt als ik de deur open maak.
Hoe kan ik dat oplossen?
Hoe kan ik dat oplossen?
In je slot zin een microswitch die normaal word in gedrukt als je de deur dichtgooit. Deze kan door afstelling of door vuiligheid of stukkigheid het niet meer doen
Toevallig wou ie het bij mij van de week ook 1 hele dag het niet doen...de volgende dag deed alles het ineens weer
dus ik had geluk...

Toevallig wou ie het bij mij van de week ook 1 hele dag het niet doen...de volgende dag deed alles het ineens weer

Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
oke ga ik morgen meteen effe mee aan de slag kijken of hij dan wel gaat werken