Hallo beste 'mede BMW liefhebbers'!!
Graag wil ik mezelf even voortellen:
Mijn naam is René Schellekens (31) en getrouwd met Marielle (26) en sinds anderhalf jaar een dochter (Esmée).
We wonen in Veendam en ik werk in Assen (bij Vanboeijen) als begeleider voor cliënten met een verstandelijke beperking, psychiatrische stoornis en met behoorlijk heftige (TBS achtige) gedragsproblemen.
Ik vind m'n werk leuk
Na altijd VW te hebben gereden (1 Golf 4 gehad, 2 Golfjes 5 en een polo 9n) en vaak toch wel dure reparaties gehad 'waren we helemaal klaar met VW'; dan weer een lekke koppakking, dan weer een nieuwe versnellingsbak, en nu zou er weer een nieuw massa vliegwiel in moeten.............pff
En daarnaast ben ik dit keer afgegaan op gevoel en 'de looks':
Sinds een week hebben wij een 318d LCI met pakket gekocht in de kleur zwart!
Deze auto heeft de opties van panoramadak, I-drive, verwijderbare trekhaak, alcantara, Bi Xenon, start-stop en gewoon lekker zuinig (A).
We zijn er echt heel erg blij mee! En hopen hier de komende 5 jaar (125.000 km) zonder grote reparaties van te kunnen genieten!
Een paar dingen die ik wel binnenkort (opties) wil veranderen: Een dubbele uitlaat (net als bij de 325i en de 330d) want dit vind ik persoonlijk v'éééél mooier, grotere velgen (ik denk aan 19" maar ik denk dat ik rij technisch uitkom op 18") en raamblendering vanaf de 'base line' rondom.
Nou, leuk zo hier kennis te maken met jullie!!
Groeten René Schellekens
ps. Ik zal proberen de foto's hierbij te krijgen
René - BMW 318d LCI met M-Pakket en leuke opties!
-
René - BMW 318d LCI met M-Pakket en leuke opties!
Laatst gewijzigd door rene schellekens op 25 jan 2015, 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: René - BMW 318d LCI met M-Pakket en alle opties!
Welkom hier René !
Mooi voorsteltopic
Wat betreft je werk, gaat je hier bekend voorkomen, allemaal een verstandelijke beperking hier
(zal wel wat naar mijn hoofd geslingerd krijgen nu)
Geintje, maar zwaar beroep heb je daar, heb een famililid met hetzelfde vak.
We wachten gespannen de fotootjes af
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. zeggen dat je alle opties hebt is ZEER gevaarlijk !
Mooi voorsteltopic
Wat betreft je werk, gaat je hier bekend voorkomen, allemaal een verstandelijke beperking hier
(zal wel wat naar mijn hoofd geslingerd krijgen nu)
Geintje, maar zwaar beroep heb je daar, heb een famililid met hetzelfde vak.
We wachten gespannen de fotootjes af
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. zeggen dat je alle opties hebt is ZEER gevaarlijk !
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum René
ten eerste wil ik even mijn respect tonen voor het werk wat je doet, je moet het maar doen
vervelend dat je zo veel problemen hebt ondervonden bij je vorige wagens, maar nu je een ECHTE wagen hebt zullen de grote reparaties achterwegen blijven.
de foto's van je bmw zien we graag tegemoet
nog vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je BMW een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
ten eerste wil ik even mijn respect tonen voor het werk wat je doet, je moet het maar doen
vervelend dat je zo veel problemen hebt ondervonden bij je vorige wagens, maar nu je een ECHTE wagen hebt zullen de grote reparaties achterwegen blijven.
de foto's van je bmw zien we graag tegemoet
nog vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je BMW een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Hi welkom!
Leuke uitgebreide intro! Nu nog de foto's
Ik woon in Rolde, daar rij dagelijks langs denk
Maat van me in Assen heeft binnenkort mooie set 19" voor leuke prijs te koop...
Leuke uitgebreide intro! Nu nog de foto's
Ik woon in Rolde, daar rij dagelijks langs denk
Maat van me in Assen heeft binnenkort mooie set 19" voor leuke prijs te koop...
Re: René - BMW 318d LCI met M-Pakket en leuke opties!
Welkom René!
Als je een 19" set met goede banden zoekt, dan heb ik misschien wel iets voor je.
Als je interesse hebt, pm me maar.
Veel plezier op het forum.
Als je een 19" set met goede banden zoekt, dan heb ik misschien wel iets voor je.
Als je interesse hebt, pm me maar.
Veel plezier op het forum.