Ik rij sinds maart 2014 een bmw 316 uit november 2004 black & silver II met momenteel 141 dkm(toen 124dkm). Altijd al liefde voor bmw gehad en nu had ik er eindelijk het geld voor. Hiervoor een polo gehad uit 2002 het 9n model. Ik werk als monteur in een universele garage en volg nog opleidingen er naast in de autotechniek. Ik hoop nog veel moois en interessante onderwerpen op het forum te kunnen lezen en hoop ook welkom te zijn.
Hartelijk dank alvast
Wat ik allemaal heb gedaan of laten doen aan de auto;
Stootlijsten aan voor/achter bumper en deuren, deurgrepen, raamlijsten voor en achter en lijst op je kofferklep onder embleem allemaal hg zwart gewrapt door een vriend die auto's wrapt en bestickerd voor zijn werk. Grill, luchtinlaat aan bovenkant motorkap, watergoot onder je ruitenwissers aan voorzijde, spiegellijsten en daklijst zijn hg zwart gespoten. Emblemen rondom op velgen, stuur, motorkap en acherklep is het blauwe gedeelte van bmw embleem zwart. Sierlijsten aan binnenkant dus op het dashboard, deuren voor en achter en bij je schakelpook zijn geborsteld zwart gewrapt. In de winter rij ik op hg zwart zelf gespoten bmw 16 inch en in zomer op antraciet 19 inch csl velgen die ik deze zomer zelf wil repareren. Mijn remklauwen zijn geel. Hij is aan de voorzijde 3cm en achterzijde 2,5 cm verlaagd met eibach en billstein pro kit, nieuw gekocht. Angel eyes koplampen. Er zit castrol edge 0w30 in en ben erg zuinig op mijn bimmer!
dit is een oudere foto voor dat hij is verlaagd en sierlijsten e.d zijn gedaan