Bij deze wil ik mezelf even voorstellen;
Ik ben Frank, 27 jaar en woonachtig in omgeving Eindhoven.
Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van deze 318 Coupe uit 2004;

Mijn autohistorie ben ik begonnen met een Honda Civic Coupe uit 1995. deze helemaal opgeknapt en gemaakt naar mijn zin.
deze heb ik 4 jaar gereden en ging ik op zoek naar iets anders, wensen waren;
Japans, achterwiel aangedreven, en redelijk licht in gewicht. De keuze;
een Mazda Mx-5 Sportive. Door z'n lage gewicht (een goede 1000 kg) en relatief veel vermogen (147 PK) was dit natuurlijk erg leuk en speels rijden.
Om de Mazda te ontzien in de winterperiode en niet bepaald praktisch is al daily, heb ik iets meer als een jaar geleden er een Honda Civic Hatchback uit 1995 bij gekocht.
aan het eind van het afgelopen 'cabrioseizoen' heb ik twee keer een aanrijding gehad met de MX-5

Na een aantal maanden met alleen nog de Civic rond te hebben gereden begon ik mijzelf steeds meer te ergeren aan deze auto, en vond ik het tijd worden voor een auto met iets meer comfort ( stuurbekrachtiging enzo

En dan het liefst toch weer een achterwiel aandrijver terug. Dus is de keuze snel gemaakt.
Na enig speurwerk kwam ik deze keurige 318CI tegen bij een lokale Suzuki dealer. Op een vrijdagmiddag de stoute schoenen aangetrokken en eens gaan kijken. Alles wat ik er graag op wilde hebben zat erop. En na een proefrit was ik eigenlijk al gelijk verkocht.

Nu las ik in verschillende voorsteltopic's al dat jullie gek zijn op foto's, ik heb er vlug een paar gemaakt met mijn telefoon, betere foto's zullen weldra (als het weer beter is ) volgen.

Zoals bij alle voorgaande auto's ook voor deze een wensenlijstje;
- Alu trim in het interieur
- Aux aansluiting monteren
- stadslicht vervangen voor Angeleyes.
- de rest van de verlichting zowel buiten als binnen voorzien van LED.
Ik zag op dit forum een groot aantal DIY's staan, dus bij dit lijstje zal het zeker niet blijven.
Voor de rest ben ik nog behoorlijk een leek op het gebied van deze modellen maar daar zal met behulp van dit forum vast snel verandering inkomen!

Groetjes Frank