Hoi beste forumleden,
Mijn naam is Hans en ben woonachtig in Zuid-Holland.
Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een mooie E46 Cabrio, een 320Ci.
Een van mijn kids rijdt sinds enige jaren BMW dus ben ik ook overstag gegaan.
Ik heb bijna uitsluitend (zakelijk)Franse auto's gereden, momenteel een DS5 Hybride maar dat is iets heel anders.
Ik ben erg tevreden over mijn BMW Cabrio en kan alleen maar uitkijken naar geschikter weer, maar dat komt vanzelf.
We zien elkaar vast wel weer op de volgende meeting.
Grtz Hans
Hans E46 320 ci cabrio
Re: Hans E46 320 ci cabrio
Welkom hier Hans !
Ik hoop ook voor jou op snel mooi weer Voor mezelf ook hoor, ook zonder cabrio
Die hybride zal idd wel heel anders rijden ja, kun je natuurlijk ook niet met elkaar vergelijken
Heb je ook fotootjes van de wagen ? Zijn we namelijk verzot op, zeker een cabrio moet je toch zeker een mooi fotootje van plaatsen
Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebt, stuur dan een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen
Zoek je info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige, probleemloze en zonnige kilometers toe en wie weet idd tot ziens op een van de meetings/events
p.s.ik heb je topictitel even aangepast voor de overzichtelijkheid hier
Ik hoop ook voor jou op snel mooi weer Voor mezelf ook hoor, ook zonder cabrio
Die hybride zal idd wel heel anders rijden ja, kun je natuurlijk ook niet met elkaar vergelijken
Heb je ook fotootjes van de wagen ? Zijn we namelijk verzot op, zeker een cabrio moet je toch zeker een mooi fotootje van plaatsen
Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebt, stuur dan een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen
Zoek je info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige, probleemloze en zonnige kilometers toe en wie weet idd tot ziens op een van de meetings/events
p.s.ik heb je topictitel even aangepast voor de overzichtelijkheid hier
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum Hans
leuk om te horen dat je het bmw-virus hebt gekregen zoon/dochter.
ik probeer mijn vader ook aan een bmw te krijgen alleen hij rijd liever in een bepaald japans merk
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
leuk om te horen dat je het bmw-virus hebt gekregen zoon/dochter.
ik probeer mijn vader ook aan een bmw te krijgen alleen hij rijd liever in een bepaald japans merk
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Welkom Hans, wens veilige kilometers met de duitser, zal heel anders rijden zijn dan met een franse.
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Welkom Hans,
Ik had hiervoor ook een E46 320CI Cabrio, zeer fijne wagens! Heb je ook foto's?
Gr Angelo
Ik had hiervoor ook een E46 320CI Cabrio, zeer fijne wagens! Heb je ook foto's?
Gr Angelo