Paulk schreef:Gaaf wat je allemaal gedaan hebt aan de auto. Echt heel mooi allemaal.
Ik heb wat vragen. Heb je de auto nou verlaagd en hoeveel en hoe?
*1 Hebben de 114/116/118 allemaal dezelfde turbo want als ik googlede op tuning kwamen er na tuning wel verschillende waardes uit waardoor ik dacht dat het verschil in de turbo zit. Is er intern nog verschil qua blok of is alles echt enkel softwarematig?
*2 Ik vind de door jou behaalde waarden namelijk nogal bizar. En de garantie? Garantie op software enkel of is het echt garantie op de motor en bak want als dat het geval is dan is tuning binnen de originele bmw garantietermijn geen probleem.
*3 Ik vind de m sport ophanging nu heerlijk dus verlaging zat ik niet aan te denken, maar ik vind jouw stand er mooi icm de wielen. Zijn dit de m sport wielen in 18 inch? Het oogt wat groter namelijk.
*4 Kan de diffuser overigens verzaagd worden of is het noodzakelijk bij wijziging uitlaat de m135i diffuser te plaatsen? En past deze diffuser op het normale m pakket?
Sorry voor alle vragen maar ben geheel nieuw met BMW.
*1Alles van de 1.4 t/m 1.8 uitvoering is het zelfde qua Motor en Turbo.... en de verschillen bij BR- Performance zit hem alleen enkel en alleen in de voor jou BMW mooiste en beste waardes... Bij mij zit er b.v. een custom made performance exhaust onder, dat zie je weer terug in de waardes
*2 Ze geven zelf 5 jaar garantie... maar hou er rekening mee, dat officieel de fabrieks garantie wel vervalt... maar die van mij is al ruim 2 jaar oud, dus net uit de garantie...
*3 Ik heb voor de originele M veren, en achter Eibach pro .. maar het M onderstel ( dempers ) zitten er nog wel gewoon onder. Ik heb er een 19'inch F30/F31 breedset onder liggen ( 225/255)
*4 Ik heb de originele M diffuser gewoon gebruikt, en hier de pijpen uit gehaald... die kan je dus gewoon gebruiken
