Hallo,
ik ben Nufsaid (nee, dat is niet mijn echte naam) en woon in Groningen. Ik ben een liefhebber van de grote 3 uit duitsland. En daar valt Audi niet onder.
Ik reed een Mercedes en heb deze geruild voor een mooie E46 Touring 318i uit 2003.
Ik zocht een nette auto voor mijn werk (fotografie) en mijn jonge gezin. Ook moest ik op de kosten letten en heb een mooie auto gevonden bij John van Wees in Beesd.
Voor mijn fotografische carriere werkte ik bij een Noorderlijke dealer waar ik onder andere achter de receptie en op het magazijn heb gezeten. Leuk werk, en daar heb ik mijn liefde voor het merk gevonden.
Wat doe ik hier dan? Ik zoek info voor mijn nieuwe auto en tips en trics mbt onderhoud en dergelijke.
Ook heb ik een autotechnische opleiding gevolgd en wie weet kan ik mensen hier ook van dienst zijn.
Groeten Nufsaid.
Nufsaid - E46 318i Touring 2003
Re: Nufsaid - E46 318i Touring 2003
Welkom hier Nufsaid !
Voor tips en tricks zit je hier wel goed
Heb je ook fotootjes van de wagen ? We love pictures namelijk
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Voor info over een bepaald onderwerp of probleem, kun je de zoekfunctie hier op het forum gebruiken, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en wie weet tot ziens op een van onze meetings/events (26 april is de eerste)
p.s. ik heb je topictitel iets uitgebreid voor de overzichtelijkheid hier
Voor tips en tricks zit je hier wel goed
Heb je ook fotootjes van de wagen ? We love pictures namelijk
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Voor info over een bepaald onderwerp of probleem, kun je de zoekfunctie hier op het forum gebruiken, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en wie weet tot ziens op een van onze meetings/events (26 april is de eerste)
p.s. ik heb je topictitel iets uitgebreid voor de overzichtelijkheid hier
Welkom op het Bimmerportal Nufsaid.
Als professionele fotograaf ga je ons straks je mooie 318i laten zien
Heel veel rijplezier ermee en hopelijk vind je hier op het Forum de tips en tricks
Als professionele fotograaf ga je ons straks je mooie 318i laten zien
Heel veel rijplezier ermee en hopelijk vind je hier op het Forum de tips en tricks
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Bedankt voor dit warme welkom!
Ik zal terzijner tijd vast wel een mooie foto serie van de auto gaan maken. Even wachten tot het weer wat beter wordt.
Ik zal terzijner tijd vast wel een mooie foto serie van de auto gaan maken. Even wachten tot het weer wat beter wordt.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum Nufsaid
wat voor soort fotografie doe je?
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
wat voor soort fotografie doe je?
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events