Nice
En Oranje is het nieuwe wit, dus gewoon lekker laten zitten!
Kazan328 cabrio
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: Kazan328 cabrio (Update 25/10 Geel! )
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Re: Kazan328 cabrio
Hoi iedereen,
Lang geleden dat ik een update heb geplaatst dus is nu echt ff tijd!
Het is al ff geleden maar ik heb een JOM schroefset gekocht en gemonteerd en yes I know de meningen over een goedkope set zijn heel verdeeld op dit forum. Ik heb vorige zomer 1019km gereden en dat hoop ik deze zomer toch wel te verdubbelen maar het blijven zeer weinig km's die ik maak. Vorig jaar ook verhuisd naar een groter huis omdat kinderen toch blijven groeien en iedereen weet dat alles dat groter is ook meer kost dus is er minder budget om aan de Cabrio te spenderen helaas. Dus in die combinatie heb ik voor het Jom setje gekozen en bevalt het me nog super. Ik heb hem niet veel lager gelegd maar net dat het mooi is en dat er ook nog te rijden valt.
Ik heb vorige week even de olie en luchtfilter vervangen, ik had de olie filter ook al vervangen voor vorig jaar zomer en nu was de olie weer flink vies zelfs na die 1k km.
De originele style 30 heb ik er ook weer opgezet want die stalen waren leuk maar net niet, zou ze eigenlijk moeten laten verbreden maar twijfel er nog over, dus rocken we maar even stock!
Ik ben alleen nog wel op zoek naar een achterruitje, ik kan er alleen een vinden die €400,- kost dus dat gaat het niet worden dan kijk ik liever voor een hardtop op MP. Iemand misschien een idee waar je die voor een normale prijs kan aankomen?
Dit is ie voor nu weer even guys!
Groeten!
Lang geleden dat ik een update heb geplaatst dus is nu echt ff tijd!
Het is al ff geleden maar ik heb een JOM schroefset gekocht en gemonteerd en yes I know de meningen over een goedkope set zijn heel verdeeld op dit forum. Ik heb vorige zomer 1019km gereden en dat hoop ik deze zomer toch wel te verdubbelen maar het blijven zeer weinig km's die ik maak. Vorig jaar ook verhuisd naar een groter huis omdat kinderen toch blijven groeien en iedereen weet dat alles dat groter is ook meer kost dus is er minder budget om aan de Cabrio te spenderen helaas. Dus in die combinatie heb ik voor het Jom setje gekozen en bevalt het me nog super. Ik heb hem niet veel lager gelegd maar net dat het mooi is en dat er ook nog te rijden valt.
Ik heb vorige week even de olie en luchtfilter vervangen, ik had de olie filter ook al vervangen voor vorig jaar zomer en nu was de olie weer flink vies zelfs na die 1k km.
De originele style 30 heb ik er ook weer opgezet want die stalen waren leuk maar net niet, zou ze eigenlijk moeten laten verbreden maar twijfel er nog over, dus rocken we maar even stock!
Ik ben alleen nog wel op zoek naar een achterruitje, ik kan er alleen een vinden die €400,- kost dus dat gaat het niet worden dan kijk ik liever voor een hardtop op MP. Iemand misschien een idee waar je die voor een normale prijs kan aankomen?
Dit is ie voor nu weer even guys!
Groeten!
E36 328i cosmosschwarz cabriolet
E46 316 1.9 cosmosschwarz sedan
- Cabrio E36
Achter ruitje is makkelijk via Ebay aan te komen kost bijna niks!
Hop hopppp gas eroppppppp!!!!
Zo, die auto rijdt zeker niet veel. Misschien veel korte stukjes gereden, dat de olie daarom vies is?
Best gaaf op de steelies! Zoiets laten verbreden staat vaak wel dik. Maar dan komen er qua budget ook weer andere leuke mogelijkheden denk ik...
Best gaaf op de steelies! Zoiets laten verbreden staat vaak wel dik. Maar dan komen er qua budget ook weer andere leuke mogelijkheden denk ik...
@ cabrio e36
Super tip! Afgelopen woensdag is het nieuwe ruitje erin gegaan!
@detonny
Zou misschien kunnen, dit jaar maar wat meer gaan rijden om het uit te zoeken
En er staat idd heel veel leuks te koop voor hetzelfde geld!
Ik houd mijn ogen open en kijk wel wat ik doe als ik een leuk setje tegenkom
Super tip! Afgelopen woensdag is het nieuwe ruitje erin gegaan!
@detonny
Zou misschien kunnen, dit jaar maar wat meer gaan rijden om het uit te zoeken
En er staat idd heel veel leuks te koop voor hetzelfde geld!
Ik houd mijn ogen open en kijk wel wat ik doe als ik een leuk setje tegenkom
Weer iets om te melden! Aangezien de auto van mijn vriendin (een Renault ) vaak kapot ging had ik een goede reden om op zoek te gaan naar een broertje voor de cabrio. Ik had een paar voorwaarden waaraan de nieuwe bimmer moest voldoen, ik was op zoek naar een e46 die per se zwart moest zijn en waar de lak gewoon goed moest zijn. Het liefste een zwarte, en het liefst een 316/318.
Na een zoektocht van ongeveer 3 maanden kwam er in de buurt eentje op internet te staan. Meteen verliefd! de lak was in ongekend goede staat, en hij reed als een zonnetje!
Na wat onderhandelen over de inruil van die geweldige Renault zijn we overeen gekomen en heb ik de auto de dag erop op gehaald.
Meteen savonds mee naar de loods om hem eens goed te inspecteren en meteen filters en olie te vervangen.
Al gauw bleek dat de olie plug was afgebroken maar die hebben we redelijk makkelijk eruit kunnen krijgen en de dag erna kunnen vervangen. Olie was pikzwart dus het was uiteindelijk maar goed dat ie even werd gespoeld in die 2 dagen. .
Filters allemaal vervangen en geen echte problemen gevonden.
Maar genoeg gekletst, FOTO'S!
Oh had ik al gezegd dat de e46 net als de cabrio cosmosschwarz is
Er gaan nog wel wat dingen worden aangepast aan de sedan maar daar zal ik in het e46 gedeelte een showroom voor aanmaken
Na een zoektocht van ongeveer 3 maanden kwam er in de buurt eentje op internet te staan. Meteen verliefd! de lak was in ongekend goede staat, en hij reed als een zonnetje!
Na wat onderhandelen over de inruil van die geweldige Renault zijn we overeen gekomen en heb ik de auto de dag erop op gehaald.
Meteen savonds mee naar de loods om hem eens goed te inspecteren en meteen filters en olie te vervangen.
Al gauw bleek dat de olie plug was afgebroken maar die hebben we redelijk makkelijk eruit kunnen krijgen en de dag erna kunnen vervangen. Olie was pikzwart dus het was uiteindelijk maar goed dat ie even werd gespoeld in die 2 dagen. .
Filters allemaal vervangen en geen echte problemen gevonden.
Maar genoeg gekletst, FOTO'S!
Oh had ik al gezegd dat de e46 net als de cabrio cosmosschwarz is
Er gaan nog wel wat dingen worden aangepast aan de sedan maar daar zal ik in het e46 gedeelte een showroom voor aanmaken