Re: EDje's F21 *is verkocht*

Show je BMW F20 / F21. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Paulk

Re: EDje's F21

Bericht door Paulk » 11 feb 2015, 12:10

Ik heb inmiddels een prijs van Maxiperformance ontvangen. Zeer schappelijk.

Welk type demper heb jij eronder zitten. De s-line / Low Sounds / T-constructiedemper?

En heb je een systeem vanaf de turbo of enkel einddemper?

Paulk

Bericht door Paulk » 17 feb 2015, 15:56

Edje, ik heb nog een vraag. Ik ga 25 feb naar maxi performance voor een duplex uitlaat.
Heb jij gekozen voor de lowsound demoer of de sportieve s-line demper?

En heb je een videofragment?

edjebmw
Contacteer:

Bericht door edjebmw » 18 feb 2015, 18:52

Paulk schreef:Ik heb inmiddels een prijs van Maxiperformance ontvangen. Zeer schappelijk.

Welk type demper heb jij eronder zitten. De s-line / Low Sounds / T-constructiedemper?

Ik heb enkel de einddemper.... en heb eigenlijk geen idee welke
Maar hij klinkt lekker ;)
Zal van het weekend proberen wat filmpjes te maken :duimen:
Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl

edjebmw
Contacteer:

Bericht door edjebmw » 18 feb 2015, 18:57

Dnl schreef:Ziet er goed uit! :duim:
Nu enkel nog een set dikkere wielen!
Dikkere wielen :s
Dikkere wielen kunnen er echt niet onder.... dit zijn originele F30/F31 breedset wielen met voor 225 en achter 255
de ET waarde is eigenlijk al iets de laag... maar met wat kleine aanpassingen zitten ze er mooi strak onder.
Dus op dat vlak moet ik je teleur stellen.... komen geen andere velgen onder ;)
En daar komt bij, deze zijn nog redelijk goed schoon te houden :)

edjebmw
Contacteer:

Bericht door edjebmw » 18 feb 2015, 19:01

bmwhans schreef:Top Edje :) Kun je daar ook aangeven waar het meeste vermogen geleverd wordt in de comfort of sportstand?
Ik rij n.l altijd in de comfortstand.
Normaal heb je gewoon altijd het vermogen wat ze er maximaal kunnen uithalen.
Alleen bij mij hebben ze ook nog als extra engine mapping toe gepast, hierdoor kan ik zelf kiezen hoeveel vermogen ik op dat moment wil hebben.... dit varieert dan tussen de 140/201/233pk en 190/270/321Nm :duimen:

bmwhans

Bericht door bmwhans » 19 feb 2015, 10:24

Top :gekdoen:

Paulk

Bericht door Paulk » 19 feb 2015, 10:27

edjebmw schreef:
Paulk schreef:Ik heb inmiddels een prijs van Maxiperformance ontvangen. Zeer schappelijk.

Ik heb enkel de einddemper.... en heb eigenlijk geen idee welke
Maar hij klinkt lekker ;)
Zal van het weekend proberen wat filmpjes te maken :duimen:
Een filmpje zou super zijn. Bedankt. Ik ga voor de lowsound einddemper, wel duplex omdat ik ook een eindstuk links en rechts wil. Ik wil alleen niet teveel herrie. Het blijft een 116i :) Ik moet bijbetalen voor de lowsounds t.o.v. de standaard demper die ze monteren. Wel bijzonder trouwens dat jij bij tuning 13 pk boven de opgegeven 220 pk zit met enkel einddemper terwijl de catalysator en downpipe vaak de belemmerende factoren zijn.

Hoe vind jij het geluid op de snelweg met constante snelheid? En is de topsnelheid flink omhoog gegaan?
En heeft de dealer jouw tuning opgemerkt?

Ik rijd aardige afstanden en moet ook bij klanten voorrijden dus wil niet een te hard geluid produceren.

1105BMW1er

Bericht door 1105BMW1er » 21 feb 2015, 23:55

Complimenten naar je BMW! Wat ziet die neus er toch super uit!

Onlangs ben ik de gelukkige eigenaar van een 116i, nieuw gekocht dus nog dik in de garantie, tuning vind ik nu dan ook een beetje riskant...zou het wel willen maar om nu 2 jaar garantie op het spel te zetten...

De neus van de 2 serie bevalt me heel erg. Ik heb nog op het punt gestaan om te wachten op het gefacelifte model, echter was de korting die ik nu kreeg dusdanig groot daar kan ik een hoop mods voor kan doen :gekdoen:

Ik zou graag een keer met je willen meeten om te kijken hoe het er in het echt uitziet, zowel interieur als exterieur en om wat dingen te bespreken m.b.t. mods dat jij gedaan hebt Ik woon regio DH dus volgens mij is dat redelijk in de buurt.

Groeten en alvast bedankt :D

Daniel

Dnl

Bericht door Dnl » 22 feb 2015, 00:38

Jup, dikkere..
Een set Breyton's, m set, Performance oid ipv een set dat niet door een lagere ET waarde "dikker" lijkt.

No offense, deze velgen zijn ook mooi :duim:

edjebmw
Contacteer:

Bericht door edjebmw » 23 feb 2015, 17:27

1105BMW1er schreef:Complimenten naar je BMW! Wat ziet die neus er toch super uit!

Onlangs ben ik de gelukkige eigenaar van een 116i, nieuw gekocht dus nog dik in de garantie, tuning vind ik nu dan ook een beetje riskant...zou het wel willen maar om nu 2 jaar garantie op het spel te zetten...

De neus van de 2 serie bevalt me heel erg. Ik heb nog op het punt gestaan om te wachten op het gefacelifte model, echter was de korting die ik nu kreeg dusdanig groot daar kan ik een hoop mods voor kan doen :gekdoen:

Ik zou graag een keer met je willen meeten om te kijken hoe het er in het echt uitziet, zowel interieur als exterieur en om wat dingen te bespreken m.b.t. mods dat jij gedaan hebt Ik woon regio DH dus volgens mij is dat redelijk in de buurt.

Groeten en alvast bedankt :D

Daniel
Stuur eens een mailtje .... edjebmw@gmail.com

edjebmw
Contacteer:

Bericht door edjebmw » 01 apr 2015, 20:48

Voor iedereen die nou wel eens het verschil wil zien van de standaard 114i ( 102pk/180Nm ) en na de Tuning met engine mapping van BR-Performance ( 233pk/321Nm ), hier het filmpje met het duidelijke verschil.
Het eerste filmpje in de film, is van Hartge van de standaard 114i, en het 2e filmpje in de film is van mijn eigen Bimmer op de Duitse Autobaan....
Zie hier het resultaat : BMW F21 114i by BR-Performance

Jiro_2012
Contacteer:

Bericht door Jiro_2012 » 01 mei 2015, 15:07

Mooi om je verhalen te lezen. Zonder meer een echte liefhebber van BMW :duimen:

Ik ga volgend jaar onze BMW laten chippen.

Br-performance is dus een optie.

edjebmw
Contacteer:

Bericht door edjebmw » 29 mei 2015, 20:10

Dat durf ik zeker te garanderen :duimen:

bjornb

Bericht door bjornb » 24 jun 2015, 00:13

Wow. Dit is de eerste keer dat ik je topic zie maar jeetje wat mooi zeg! Super coole 1 serie, drie deurs blijft zoveel mooier. Erg mooie sportieve bak!

Als ik het goed begrijp heb je dus uiteindelijk min of meer de neus van de 2 serie erop gezet ipv facelift 1 serie? Echt super netjes! Wat een sportief model.

Ik heb zelf een tijd de E81 120d gehad en vond de neus van het nieuwe F model altijd jammer. Laatst bij de dealer de facelift gezien en toen dacht ik ook, die gaat weer populair worden! Erg mooi.

edjebmw
Contacteer:

Bericht door edjebmw » 18 jul 2015, 11:28

bjornb schreef:Wow. Dit is de eerste keer dat ik je topic zie maar jeetje wat mooi zeg! Super coole 1 serie, drie deurs blijft zoveel mooier. Erg mooie sportieve bak!

Als ik het goed begrijp heb je dus uiteindelijk min of meer de neus van de 2 serie erop gezet ipv facelift 1 serie? Echt super netjes! Wat een sportief model.

Ik heb zelf een tijd de E81 120d gehad en vond de neus van het nieuwe F model altijd jammer. Laatst bij de dealer de facelift gezien en toen dacht ik ook, die gaat weer populair worden! Erg mooi.
Bedankt voor je positieve reactie :duimen:
Heb ook weer nie stil gezeten... dus maar weer de nieuwe update's posten :duim:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (F20 / F21) Showroom”