BMW Scanner 1.40 [ALGEMEEN TOPIC]
- Amsterdammer
Re: BMW Scanner 1.40 [ALGEMEEN TOPIC]
Sorry Jiro_2012, het is inmiddels gelukt om te installeren en verbinding tot stand te brengen.
Gisteren besteld de INPA+software besteld. Hopelijk morgen binnen. Kan ik zondag alles installeren en hopelijk ff uitlezen.Turmalin schreef:INPA is andere software en andere kabel dan BMW scanner. Heeft niets met elkaar te maken
Amsterdammer schreef:Sorry Jiro_2012, het is inmiddels gelukt om te installeren en verbinding tot stand te brengen.

Tot welk bouwjaar zit er een ronde stekker op de auto? Hoe kan ik dat zien?
*edit*
never mind al gevonden
*edit*
*edit*
never mind al gevonden
*edit*
-
Dag ik zoek iemand in Haarlem en omgeving die evt wat opties aan kan vinken voor mn auto. (Bv automatische vergrendeling van de deuren bij het rijden en mijn alarmlichten laten branden als ik mijn auto ontgrendel deze werken namelijk wel als ik de auto vergrendeld )
-
Kan ik wel, woon alleen in Hilversum, weet niet of je dat te ver vind
Ik heb ongeveer een half jaar geleden bij Metalman van hier op het forum geprobeerd mijn e46 uit te lezen. Hij kreeg helaas geen verbinding met mijn ecu. Hij plugde de laptop aan zijn e46 en het werkte prima. Hij had dan wel een 320, 2.2 (170pk) en ik een 320i 2.0 (150pk) weet iemand hier de oorzaak van ? Grt Robin
Ik heb hetzelfde. Mijn scanner kan zonder problemen mijn 325ci (M54) uitlezen via de ODB onder het stuur, maar een 320ci en 323ci (beide M52) niet. Volgens mij hebben de M52's hun ODB stekker ook onder de motorkap en dan in de vorm van een ODB I.
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Dus volgens jou gezegde moet ik dan een ronde verloopstekker hebben en dan werkt het ? Ik heb ook wel eens gelezen dat je bij bepaalde types in het bmw scanner kastje 2 pinnetjes aan elkaar moet solderen.. Heeft iemand ervaring met bmw scanner werkend te krijgen op een '98er m52tu blok ?
Ik weet in ieder geval wel dat mijn plaatselijke garage mijn 320 met 150pk uit '99 alleen kon uitlezen met de ronde stekker die onder de motorkap zit. Het solderen van de twee pinnetjes is alleen om de DME uit te lezen geloof ik, moet ik ook nog eens een keertje doen.
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Dus jij zegt dat het via de ronde stekker gewoon gaat ?
Bij mijn 320ci wel ja, en aangezien deze technisch gelijk aan de jouwe was, zal het met de ronde stekker wel gaan lijkt me.
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Oke prima. Dan denk ik dat ik het een keer als ik tijd heb met de ronde stekker probeer.
Ook ik heb maar zo'n uitleesapparaat gekocht.
is onderweg heb m besteld op Ebay. dus kan nog even duren.
binnenkort kan ik ook toegevoegd worden aan het lijstje!
Epe Gelderland
is onderweg heb m besteld op Ebay. dus kan nog even duren.
binnenkort kan ik ook toegevoegd worden aan het lijstje!
Epe Gelderland
Bmw E46 320i sedan '99
Bmw E87 120i hatchback '05
Bmw E87 120i hatchback '05
- markkamphorst
Ik heb ook een BMW scanner 1.4. Ik kan alleen bij mijn DME de Live Data niet uitlezen. Deze knop blijft grijs! Iemand dit ook gehad en opgelost? Ik heb hem besteld via Xcar360, prima levering!
sinds gister ook een bmwscanner
installeren ging prima uitlezen werkt ook prima
alleen programeren geloof ik niet , al paar keer geprobeert de auto op slot te krijgen als je hem start of 4km per uur rijd maar geen succes
iemand een idee?
trouwens best besteede 15 euro ooit ,zo`n scanner hahah
installeren ging prima uitlezen werkt ook prima
alleen programeren geloof ik niet , al paar keer geprobeert de auto op slot te krijgen als je hem start of 4km per uur rijd maar geen succes
iemand een idee?
trouwens best besteede 15 euro ooit ,zo`n scanner hahah