Erwin E60 525i 2006

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Erwin 525i E60

Erwin E60 525i 2006

Bericht door Erwin 525i E60 » 22 feb 2015, 13:58

Goede middag Bimmers,

Mijn naam is Erwin en ben woonachtig in Rotterdam. Ik ben sinds 3 jaar in het blije bezit van een zwarte 525i E60 Executive Sedan uit 2006. De laatste tijd maak ik graag gebruik van de info op dit forum in het kader van allerlei handige tips & truuks en gebruikerservaringen. Zelf kom ik zo hier en daar op het internet ook wel eens wat handigs tegen dat ik met jullie kan delen. Daarom werd het wel eens tijd om zelf lid te worden en me even aan jullie voor te stellen :zwaai:

Groet,

Erwin

Bart70
Contacteer:

Re: Erwin E60 525i 2006

Bericht door Bart70 » 22 feb 2015, 14:25

Welkom hier Erwin !

Ik ben erg benieuwd naar de fotootjes :whistle:

Goede keus een 525i, heb ik zelf ook, weliswaar een E61 dan en twee jaartjes jonger, een 530i had ik nog liever, maar ach, een 525i is niets mis mee :duim:

Wat voor opties heb je allemaal ? En heb je nog plannen met de wagen ?

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, dan stuur je een van de moderators maar even een pm, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en bij deze nodig ik je meteen maar even uit voor het BMW 5 Serie Event ;) In mijn onderschrift staat een link.

Verder hebben we een week later nog de zomerwielen Meet & Greet :duim:

p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Erwin E60 525i 2006

Bericht door mieske90 » 22 feb 2015, 15:22

Welkom Erwin,

leuk om te horen dat je na een tijdje gebruik te maken van het forum je toch hebt aangemeld :duimen:

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”