BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Re: BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Mooi werk !
Mechaniek vervangen ? Of hebben ze dat niet verteld ?
Mechaniek vervangen ? Of hebben ze dat niet verteld ?
Microswitch van het achterruitje is vervangen, de ruitenwisser is vervangen, er zat een verkeerde op, ik denk dat ze daarmee puur het wisserblad bedoelen. De ruitenwisserarm hangt nu ook weer netjes op de ruit.
Hoe ze de achterruitverwarming gefixt hebben weet ik niet, ik denk gewoon het onderbroken lijntje weer heel gemaakt.
Mistachterlicht rechts was ook stuk. Dit bleek niet het lampje te zijn, maar een los contactje. Ook gefixt dus.
Hoe ze de achterruitverwarming gefixt hebben weet ik niet, ik denk gewoon het onderbroken lijntje weer heel gemaakt.
Mistachterlicht rechts was ook stuk. Dit bleek niet het lampje te zijn, maar een los contactje. Ook gefixt dus.
Showroom:
Netjes dat alles weer gefixt is
Perfect zo, van garantie moet je volop gebruik maken.
Mvg,
Vincent
Mvg,
Vincent
Dat doe ik ook, tot groot ongenoegen van m'n garage.
Hoewel hij nu al een stuk relaxter doet in vergelijking met net na het vervangen van de koppelomvormer.
Hoewel hij nu al een stuk relaxter doet in vergelijking met net na het vervangen van de koppelomvormer.
Showroom:
Zo! Perfect dagje geweest vandaag! Lekker zonnetje en zo. Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de auto maar eens door de wasstraat te halen en wat foto's te maken. Kan ik meteen m'n chromen nieren showen..
Showroom:
Staat goed Ronald
Waarom heb je mijn wagen ook niet even op gehaald, die kan ook een beurtje gebruiken
Waarom heb je mijn wagen ook niet even op gehaald, die kan ook een beurtje gebruiken
Je hebt toch wel tijd om 'm even door de wasstraat te knallen? Kun je gelijk weer voor lekken checken!
Showroom:
Hahahaha, ik ben anti wasstraat, doe het altijd met de hand of een wasstraat waar je het met de hand doet maar daar had ik weinig tijd voor vandaag, en meer nog, geen zin
Ziet er netjes uit hoor! Ik was ook alleen met de hand Bart'
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
Ugh.. who has the time!
Maar ik ga altijd naar een wasstraat met van die zemen lappen, borstelloos dus.
Maar ik ga altijd naar een wasstraat met van die zemen lappen, borstelloos dus.
Showroom:
Velgen hart steekt te veruit dat ik een wasstraat niet eens aandurf!
Die van mij wordt ook alleen met de hand gewassen.
2 weken geleden de station van de vrouw door de wasstraat geweest, eergisteren kwamen wij erachter dat de de hele voorkant en A stijlen vol zaten met evenwijdige krassen
2 weken geleden de station van de vrouw door de wasstraat geweest, eergisteren kwamen wij erachter dat de de hele voorkant en A stijlen vol zaten met evenwijdige krassen
Dank voor de foto's. Jij hebt ook het kleur verschil tussen bumper en andere carrosseriedelen. Zal dus te maken hebben met de ondergrond, kunststof of anders.
Mvg,
Vincent
Mvg,
Vincent