Nee deze bumper is speciaal voor sedan/touring (wel pre-facelift dus heb 'm wel aan moeten passen om de binnenbumper erin te krijgen), dus zelfde breedte als een OEM bumper.
De spatbord randen zul je dalijk niks meer van zien want daar vallen de fenderflares overheen, die beginnen mooi boven de bumper
Gisteren was het eindelijk zo ver, Lucas van Guerrilla tuning kwam de motor optimaliseren
man man man, wat kan je met een chip een auto veranderen.
Auto afgesteld op 102 octaan, max gaskleppositie naar 98% (standaart gasklep gaat maar 80% open), lambda's uitgeschreven, toerenbegrenzer naar 6800, en stationair loopt ie nu 1000 toeren.
De uitlaat ook eindelijk passend en getest, geweldig geluid! het filmpje doet het niet echt tot zn recht brengen, in het echt veeeeel luider en nog veel lekkerder!
Toch bleek uiteindelijk de motor voor het chippen nog op de standaart chip te lopen (motor was niet gechipt dus).
Auto is niet op de bank geweest dus ik kan niks zeggen over vermogen of koppel.
Geen idee wat de reden achter de max gasklep positie is, misschien toch weer een of andere ristrictie.
Geen idee of ik 'm op de bank ga zetten, als het dalijk in April goed voelt qua vermogen en koppel hoef ik de cijfers niet zozeer te weten (iedere bank geeft ook weer andere waardes aan dus kan altijd mee of tegen vallen).
Wel weet ik dat de karakteristiek van de motor veeeeel beter is geworden en wat een geluid