Robert's M3 coupe || -SOLD-
Re: Robert's M3 coupe ||
Laat me raden je kan hem pas einde van de middag ophalen.
Dat is meestal zo.
Dat is meestal zo.
En hoe bevalt die?
Om half 3 was ik er. Ff lullen en alles bij elkaar gingen we om half 5 weg. Was alleen mega druk op de weg dus file file file. Uur langer over gedaan dann normaal
Maar wauw, wat een auto! Geen seconde spijt over de keus voor een smg. Echt een heerlijke met een super sound
Maar wauw, wat een auto! Geen seconde spijt over de keus voor een smg. Echt een heerlijke met een super sound
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
Veel plezier met je nieuwe wagen
Wat een auto zeg. Heerlijk cruisen met de 6-cilinder op de achtergrond, en als je wil schreeuwt hij het uit.
Ook zeer goed te spreken over de SMG bak. Lekker soepel schakelen.
De auto nog niet op zn staart getrapt omdat ik m natuurlijk eerst moet leren kennen.
Alleen een uur in de file gestaan dus in het donker thuis, helaas geen goede foto's maar wel ff een paar bij het pompstation getrokken.
Binnenkort maar eens een keer echt lekker touren om de auto wat beter te leren trekken. En om even wat goede foto's ervan te maken. Want die foto's met zo'n felle zon is tenslotte ook niks
Ook zeer goed te spreken over de SMG bak. Lekker soepel schakelen.
De auto nog niet op zn staart getrapt omdat ik m natuurlijk eerst moet leren kennen.
Alleen een uur in de file gestaan dus in het donker thuis, helaas geen goede foto's maar wel ff een paar bij het pompstation getrokken.
Binnenkort maar eens een keer echt lekker touren om de auto wat beter te leren trekken. En om even wat goede foto's ervan te maken. Want die foto's met zo'n felle zon is tenslotte ook niks
-
Knappe wagen, mooie kleur ook
Beestachtig ding gefeliciteerd er mee.
Mijn vorige m3 cabrio had ook smg.
Veilige km toe gewenst.
Mijn vorige m3 cabrio had ook smg.
Veilige km toe gewenst.
Mooi Mooi !
1ste foto's in zijn natuurlijke habitat !
Kom ik ook (te) vaak met mijn 330i ...
1ste foto's in zijn natuurlijke habitat !
Kom ik ook (te) vaak met mijn 330i ...
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Prachtig! Nou lekker van genieten!!!!
Pracht wagen!
Geniet ervan!
Gr,
Johan
Geniet ervan!
Gr,
Johan
Veel veilige km's toegewenst!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Geweldige auto!! Veel plezier ermee
Heel veel rijplezier ermee toegewenst.
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Bedankt iedereen!
Het moment dat ik de auto van het slot af haal en de SMG pomp hoor, vanaf dat moment komt er een glimlach op mn gezicht die er pas weer af gaat als de auto uit het zicht is (garagedeur dicht)
Wat een bijzondere auto is het toch. De permanente zware 6-cilinder roffel in het interieur, z'n brede uiterlijk en het fraaie interieur... Alles wat de E46 M3 zo bijzonder maakt voor mij. Dan wordt ik er toch wel aan herinnert waarom dit mijn droomauto is.
Heb nog geen seconde spijt gehad dat ik een "oudere" auto gekocht heb.
Nu hopen op de zonnige en warme dagen om lekker te touren en een paar mooie platen te kunnen schieten.
Het moment dat ik de auto van het slot af haal en de SMG pomp hoor, vanaf dat moment komt er een glimlach op mn gezicht die er pas weer af gaat als de auto uit het zicht is (garagedeur dicht)
Wat een bijzondere auto is het toch. De permanente zware 6-cilinder roffel in het interieur, z'n brede uiterlijk en het fraaie interieur... Alles wat de E46 M3 zo bijzonder maakt voor mij. Dan wordt ik er toch wel aan herinnert waarom dit mijn droomauto is.
Heb nog geen seconde spijt gehad dat ik een "oudere" auto gekocht heb.
Nu hopen op de zonnige en warme dagen om lekker te touren en een paar mooie platen te kunnen schieten.