Ramen tinten omgeving Den Haag
Re: Ramen tinten omgeving Den Haag
Perfect Blindering uit Barendrecht is ook en goeie.
Weet dat BMW Breeman hun auto's ook door hun laat blinderen.
Weet dat BMW Breeman hun auto's ook door hun laat blinderen.
Ik heb het volgende doorgekregen:
We kunnen 20% korting aanbieden op het totaalprijs vanaf 5 auto’s, inclusief:
- Btw
- Levenslange garantie op het glasfilm met bijbehorende certificaat.
Voor een sedan uitvoering blijft de korting op 15 %
BMW 1 serie 3 drs: € 160
BMW 1 serie 5 drs: € 224
BMW 3/5 Touring: € 296
BMW 3/5 Sedan € 275
BMW 3 coupé € 225
Dit is een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding! Maar iedereen is vrij om te kiezen!
Zie Groupbuy Topic: viewtopic.php?f=328&t=43899&p=566660#p566660
We kunnen 20% korting aanbieden op het totaalprijs vanaf 5 auto’s, inclusief:
- Btw
- Levenslange garantie op het glasfilm met bijbehorende certificaat.
Voor een sedan uitvoering blijft de korting op 15 %
BMW 1 serie 3 drs: € 160
BMW 1 serie 5 drs: € 224
BMW 3/5 Touring: € 296
BMW 3/5 Sedan € 275
BMW 3 coupé € 225
Dit is een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding! Maar iedereen is vrij om te kiezen!
Zie Groupbuy Topic: viewtopic.php?f=328&t=43899&p=566660#p566660
Laatst gewijzigd door Quadrantz op 07 mar 2015, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Thanks voor de reactie en het uitzoekwerk!
Alleen dit zijn prijzen zonder korting dan? Want op hun site staat het volgende overzicht:
http://www.climaxautoglas.nl/prijzen-autoruiten-tinten
Voor mijn geval een E60 sedan is er dus geen extra korting vanaf? Als ik hun mail goed ontcijfer geven ze dus 5% extra korting op tourings...(15 was het al, nu 20) maar op sedans blijft het hetzelfde zoals meneer schrijft..
Alleen dit zijn prijzen zonder korting dan? Want op hun site staat het volgende overzicht:
http://www.climaxautoglas.nl/prijzen-autoruiten-tinten
Voor mijn geval een E60 sedan is er dus geen extra korting vanaf? Als ik hun mail goed ontcijfer geven ze dus 5% extra korting op tourings...(15 was het al, nu 20) maar op sedans blijft het hetzelfde zoals meneer schrijft..
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Klopt op een Sedan willen ze blijkbaar geen extra korting geven, tenzij er wellicht veel aanmeldingen komen?
275 is volgens mij al wel een nette prijs, hier is het bijv 325:
http://www.autoruit-blinderen.com/prijzen/
Ik ga nog even kijken of er meer korting mogelijk is....
275 is volgens mij al wel een nette prijs, hier is het bijv 325:
http://www.autoruit-blinderen.com/prijzen/
Ik ga nog even kijken of er meer korting mogelijk is....
Even als voorbeeld,
Bij Tint & wrap (Joure) is de prijs vanaf de b stijl € 245,- zonder korting!
Aangezien ik daar vaak kom heb ik het nog wat goedkoper gehad...
Lijkt me dat je met een hele groep toch betere prijzen moet kunnen krijgen.
Bij Tint & wrap (Joure) is de prijs vanaf de b stijl € 245,- zonder korting!
Aangezien ik daar vaak kom heb ik het nog wat goedkoper gehad...
Lijkt me dat je met een hele groep toch betere prijzen moet kunnen krijgen.
Ik heb geprobeerd meer korting eruit te halen maar dit is wat ze maximaal kunnen bieden...
Bij Tint&Wrap zie ik dat een A6 Avant 270 kost. Deze kost bij Climax 279 euro. Zoveel schelen ze dus niet volgens mij?
Bij Tint&Wrap zie ik dat een A6 Avant 270 kost. Deze kost bij Climax 279 euro. Zoveel schelen ze dus niet volgens mij?
Daar is iig goed over te praten daar, ik heb 215 betaalt
Ja klopt, heb alleen daar besloten om de voorsten ramen ook te laten doen wat er dan nog bij kwam.
Lees dit weer te laat, de voorportieren wil ik er ook bij, dat moet toch wel volgens de aangeboden prijs kunnen volgens mij. Heb eerder eens ergens een prijs opgevraagd en was ik ook zoiets kwijt incl. voorportieren. Ik zal nog eens mijn mail nakijken.
Ik had toevallig al een offerte binnen van Climax. De voorportieren erbij is 65 euro per portier extra. Dus 130 euro extra. Ze zullen net werk afleveren, maar goedkoop zijn ze zeker niet. In mijn geval voor een sedan maakt het ook niet uit of ik een groupbuy doe of het bij hen los koop.
Beetje vreemd verhaal.
Om het samen te vatten, de opgave die ik heb ontvangen kwam inclusief voorportieren uit op 386,70 en dat was al inclusief 15% korting.
Beetje vreemd verhaal.
Om het samen te vatten, de opgave die ik heb ontvangen kwam inclusief voorportieren uit op 386,70 en dat was al inclusief 15% korting.
Groetjes, Bjorn
Ik heb nog even een oude offerte van Dutch Dutch er bij gepakt, 395,00 euro totaal, scheelt dus bijna niets maar ben op het net wel eens goedkoper tegen gekomen, hier op het forum ook dacht ik, maar zal wel weer ver weg geweest zijn........
Op het Event 19 April is een bedrijf aanwezig dat ook tinten van ramen doet. Ik heb hun ook even gepolst voor een prijsje.
Ok als je meer weet dan laat maar weten!
Inderdaad dan zal het wat verder weg zijn, de standaard prijzen van die in Joure zijn even hoog als die van Climax (welke Edgar adviseerde) maar wellicht is er in Joure meer korting te bedingen (kleinere markt?).
Climax gebruikt in ieder geval goed spul (Johnson Windows Film) en 7 jaar garantie...
Inderdaad dan zal het wat verder weg zijn, de standaard prijzen van die in Joure zijn even hoog als die van Climax (welke Edgar adviseerde) maar wellicht is er in Joure meer korting te bedingen (kleinere markt?).
Climax gebruikt in ieder geval goed spul (Johnson Windows Film) en 7 jaar garantie...
Ik haak even af Joost, zal het in de Groupbuy ook even vermelden. Ik heb namelijk via via een bedrijf in Deventer, wel wat verder weg, maar 270,00 euro compleet met voorportieren en 7 jaar garantie, dat verschil is zo groot dat ik er wel een ritje Deventer voor over heb