Hierbij wil ik mij voorstellen, als Volvo bezitter en zoekende naar iets anders. Mijn naam is Lunar, woonachtend in Flevoland en in het bezit van een Volvo V70R. Ik weet niks van BMW. Ik heb er nog nooit een gehad, ook mijn ouders en familieleden niet en ik ben nu toch wel erg benieuwd. Ik hoor vaak verhalen dat BMW lekker rijdt en stevig op de weg ligt en dat ze goeie automaten hebben enzovoort enzovoort.
Ik heb net kort even een paar topics bekeken en toevallig kwam ik al iets tegen met ''je laat die k*t volvootjes toch niet van je winnen bij stoplichten''. Dit is dan een van de weinige dingen die ik leuk vind aan de Volvo. Audi's en BMW's eruit rijden. Doe het te weinig, om daarvoor Volvo te blijven rijden. De Volvo Heb ik iets meer dan een jaar geleden gekocht met 330.000km op de teller en nu staat er alweer 370.000km op de teller. De Volvo zuipt (1 op 9) heeft redelijk vermogen (300pk) ennnn ik voel me er niet in thuis. Dit is ook de reden dat ik hier ben beland.
Ik was verliefd toen ik hem kocht, maar ik begon me na verloop van weken al snel te ergeren aan het lompe gedrag van de auto. Ik voel me er gewoon niet in thuis.
We zijn thuis aan het zoeken naar een alternatief. We hebben de automerken eens doorgenomen en na het doorkrassen van de Franse onbetrouwbaarheid en de roestige Italianen, zijn we uiteindelijk bij BMW terecht gekomen.
Ik wil op dit forum informatie verschaffen omtrent het kopen en onderhouden van BMW's, hiervoor zal ik een apart draadje openen!

Foto's van de Ovlov