BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
@Cabrioot: Deze wagen staat al zó lang te koop dat ik mij inmiddels afvraag wat ermee aan de hand is. Had vorig jaar zelf ook interesse, en ik ben toen afgehaakt omdat er niks met de prijs te doen was. Mocht de wagen zo netjes zijn zoals die lijkt, dan is het geen rare prijs. Maar nogmaals ik vraag mij af waarom de eigenaar er nog niet van af is..
Mocht je iets te weten komen dan horen we het graag natuurlijk!
Mocht je iets te weten komen dan horen we het graag natuurlijk!
@Angelo ik weet ook niet waarom deze nog niet verkocht is. Misschien heeft eigenaar toch beetje de boot afgehouden bij een eventuele verkoop. Ik kan alleen zien op een foto bij autoscout dat er al een stikverbinding bij de linkerstoel leuning los is en deze foto staat niet op marktplaats. Maar dat is natuurlijk beetje mierenne...n, maar misschien wel een indicatie van de algehele staat. Op autoscout heeft deze auto al die tijd gestaan en toch niet verkocht
Nulla tenaci invia est via is nu verandert in Aston Martin Q is good for you
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
Ik heb over deze M3 wel eens wat gelezen, maar weet niet meer wat en waar.
eens bellen en kijken wat ze erover zeggen. mss is het wel een mooi exemplaar.
eens bellen en kijken wat ze erover zeggen. mss is het wel een mooi exemplaar.
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Gewoon even bellen in de geval, misschien is het wel een ''pareltje''
Hallo,
Ik heb inmiddels 2 x gebeld en een uitgebreide mail met vragen gestuurd voor informatie.
Tot op heden geen resultaat of informatie.
Ik heb inmiddels 2 x gebeld en een uitgebreide mail met vragen gestuurd voor informatie.
Tot op heden geen resultaat of informatie.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 11 mar 2015, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Misschien goeie reden dat er nog geen reactie komt maar lijkt me dat als je advertentie zet dat je reacties kan verwachten, of hij is vaak benaderd met onzinnige bedoelingen
Beetje oftopic misschien maar kan je bij een nl bmw dealer ook info opvragen over uitgevoerde terugroepacties van een buitenlandse auto als je chassisnummer hebt ? Heb wel ff gezocht op forum maar niet echt gevonden
Beetje oftopic misschien maar kan je bij een nl bmw dealer ook info opvragen over uitgevoerde terugroepacties van een buitenlandse auto als je chassisnummer hebt ? Heb wel ff gezocht op forum maar niet echt gevonden
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
bij elke BMW dealer kan je terecht voor vragen over uitgevoerde terugroepacties en garantieclaims. Althans, in ieder geval voor die BMW's die ergens in Europa zijn uitgeleverd. Wat je nodig hebt is een aardige dealer en de laatste 7 karakters van het VIN-nummer
Beest Met 4 Wielen
@Vang thnx ik ga eens kijken of ik de laatste 7 karakters kan krijgen van die
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
mocht n dealer niet 'zomaar' meewerken aan je verzoek; laat t me weten, dan vraag ik mijn dealer wel ff
Beest Met 4 Wielen
@Vang helemaal toppie maar eerst maar eens kijken hoe bereid de verkoper is om het chassisnummer te geven. Ik hou je op de hoogte
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
op de foto's inderdaad een net exemplaar met een mooie km-stand en bouwjaar. alleen het BPM bedrag is aan de lage kant (9.000Euro). ik weet nog dat het bij mijn M3 cabrio rond de 24.000 was voor een exemplaar met veel opties.
weet nog dat die destijds bij HasCars te koop stond (nog zonder NL platen). wellicht kan je hun even bellen en weten ze nog een en ander over de auto vertellen.
weet nog dat die destijds bij HasCars te koop stond (nog zonder NL platen). wellicht kan je hun even bellen en weten ze nog een en ander over de auto vertellen.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Ik heb een hele tijd geleden contact gehad over deze M3. Kwam bij Domeinen vandaan. Hoeft niet per definitie slecht te zijn natuurlijk. Er was toen niets te doen aan de prijs (was een stuk hoger dan de prijs die hij nu vraagt) en inderdaad de stiksels op de bestuurdersstoel liet los bij de wang en de aansluiting met de rugleuning.
@Vang nogmaals dank voor de info....ik ga zondag de auto bekijken en ook proefrit maken, het aantal pks heb ik al met een spyker ervaren maar zijn er andere specifieke M dingen waar ik op letten moeten behalve de bekende SMG dingen en Vanos kwaaltjes. Ik heb me aardig ingelezen in de M materie dus weet waar de zwakkere plekken liggen, zoals vanos tikken, smg perikelen, rear subframe en kan ze ook wel herkennen met mijn autokennis (hopelijk)
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
Welke auto ga je bekijken?