eBoonstra - E61 535d Touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
eBoonstra
Contacteer:

eBoonstra - E61 535d Touring

Bericht door eBoonstra » 11 mar 2015, 16:11

Hallo,

Mijn naam is Eeuwe Boonstra, ben 22 jaar en woon met veel plezier in Friesland. Dit is mijn E61:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is een 535d Touring High Executive met M-pakket. De EGR is dicht, de roetfilter is leeg en de auto is gechiptuned. Voorzien van wat leuke opties zoals comfortzetels, grootbeeld navigatie, stoelverwarming op de achterbank, standkachel, HiFi professional en nog wat leuke kleinigheidjes. Leuke auto, rijdt voortreffelijk en kan qua prestaties prima met het verkeer meekomen. Ik ben tevreden 8)

Zelf zit ik nog wel wat in de knoop met de radio, die leest niet altijd de MP3'tjes die ik op een data CD gebrand heb. Zowel in de CD-lade als in de DVD-lade. Eventueel wil ik een iPod-interface in de auto laten zetten, maar heb geen idee van wat goed werkt en wat niet. Dus als iemand daar ervaring mee heeft, laat het mij gerust weten :duim:

Groeten Eeuwe
Laatst gewijzigd door eBoonstra op 12 mar 2015, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Fryslân | Mégane dCi GT-Line | E36 320i Coupé

Quadrantz

Re: eBoonstra - E60 535d Touring

Bericht door Quadrantz » 11 mar 2015, 16:56

Welkom Eeuwe!

Das een dikke bak op je 22e! Ik heb er 8jr langer over gedaan ;).

Het is trouwens een E61 en geen E60 (E60 staat voor sedan en E61 voor Touring :)).

Maar hij ziet er erg goed uit! Lijkt op die van mij alleen heb ik een 3L. Zo te zien ook bruin leer.

Veel plezier ermee :duim:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 11 mar 2015, 18:20

Welkom hier Eeuwe !

Dikke bak op jouw leeftijd hoor :duim:

En zoals Quadrantz al schreef, het betreft een E61 ;)

Wat betreft de mp3, lees je even lekker op je gemak in op het forum, hoop informatie hier en als je het niet kunt vinden, eventueel met de zoekfunctie nog niet, start dan gerust een nieuw topic met je vraag, meestal wordt je hier wel geholpen :whistle:

Maak ook gerust een showroom aan, vooral leuk als je nog mods wilt doen aan de wagen.

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, stuur dan een van de moderators even een berichtje, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Kom je deze mooie wagen ook nog even showen op het BMW 5 Serie Event op 19 April ? (zie mijn onderschrift) Kan je meteen een mooi stukje rijden vanuit Friesland :)

Hier staat van alles wat en kun je ook nog een hoop te weten komen ;)

Verder wens ik je natuurlijk zowieso vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

Edgar1234

Bericht door Edgar1234 » 11 mar 2015, 19:51

Mooie wagen, een getunede 535d gaat als de brandweer, heb er ook is een gehad!

Welkom en veel plezier op het forum!

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 11 mar 2015, 20:02

Welkom Eeuwe,

dat is inderdaad een dikke bak voor je 22 jaar, maar ook een bloed snelle als ik dat zo lees.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 19 april 5-serie event
Afbeelding
Volgende evenement:

eBoonstra
Contacteer:

Bericht door eBoonstra » 12 mar 2015, 13:16

Bedankt iedereen voor de warme welkom! Ik was altijd in de veronderstelling dat E61 facelift was, dan pas ik de tekst even aan :)

Ik denk dat ik wel even een meetingkje meepak! 19 April moet misschien wel lukken. Ik ben 29 maart a.s. te vinden op Season Drive.

Bart70
Contacteer:

Re: eBoonstra - E61 535d Touring

Bericht door Bart70 » 12 mar 2015, 17:01

De E60 en E61 zijn er in pre facelift en facelift ;)

Leuk als je de 19e er bij bent !

Aanmelden kun je in dit topic en uiteraard op FB.

Die season drive is ook interessant :duim:

eBoonstra
Contacteer:

Bericht door eBoonstra » 13 mar 2015, 09:58

Bart70 schreef:De E60 en E61 zijn er in pre facelift en facelift ;)

Leuk als je de 19e er bij bent !

Aanmelden kun je in dit topic en uiteraard op FB.

Die season drive is ook interessant :duim:
Ik heb die dag nog wel elders een meeting in de provincie Utrecht waar ik mijn gezicht eigenlijk even moet laten zien, dus ben er vrij vroeg en ook weer vrij vroeg vertrokken ;) Season Drive is ook een aanrader! Lekker centraal in Nederland, fantastische opkomst, en een gezellig sfeertje en daarnaast een is het een prachtige toertocht. :duim:

eBoonstra
Contacteer:

Bericht door eBoonstra » 24 jan 2018, 12:00

Hallo! Na drie jaar afwezigheid is er weer het eea. veranderd.

De 535d hierboven is inmiddels al een poos vervangen voor een Renault Mégane van de zaak :D De auto had op het laatst een kilometerstand van 353.000 km en het nodige onderhoud zat er aan te komen. Op dat moment switchte ik van werkgever en kreeg ik een auto van de zaak aangeboden. Het is qua rijden weliswaar lang geen BMW, maar het is een prima auto en ik heb er nooit wat mee :)

Een collega van mij was een paar jaar in het bezit van een E36 320i Coupé. Vorig jaar hoorde ik hem al eens iets roepen dat hij een kleinere diesel wou. Toen heb ik meteen geroepen dat ik wel interesse had in zijn auto, maar het kopen van een nieuwe auto liet erg lang op zich wachten. Totdat de eerste week van dit jaar iemand hem van achteren aanreed en hij een fors bedrag van de verzekering kreeg, terwijl de auto nog prima rijdbaar was. Dit besloot hem nu toch maar echt op zoek te gaan naar een andere auto en heb ik zijn BMW voor zacht geld over te nemen. Gewoon als hobby auto (voor circuit en het driften weer eens op te pakken), maar ook zodat mijn vriendin af en toe weer een vervoersmiddel heeft (haar eigen auto was een paar week geleden gestolen en zij gebruikt heel weinig de auto).

Hierbij wat plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is een 92' er (twee maand ouder dan mijzelf :driving:), de bodem is keihard en de motor verbruikt geen drup olie. Ook zit er een nieuwe APK op. Er zit een uitlaatsysteem van een 325i zonder katalysator op, KW verlagingsveren, Koni schokbrekers op de voorzijde, een Wiechers achterste veerpootbrug en volgende week zet ik er nog een M3 stabilisatorstang op (had ik er ook bijgekregen).

Mijn doel is om de auto technisch gewoon in een goede staat te houden. Hij is nog té goed om volledig af te trappen (zonde!) dus dat doe ik ook zeker niet. Gewoon een beetje fun mee hebben en de auto wel goed onderhouden.

Mocht iemand nog eens wat leuke onderdelen hebben liggen, stuur mij gerust een PB! :gekdoen:

Groeten!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”