Externe Microfoon E36 Inbouwen
Externe Microfoon E36 Inbouwen
Beste mensen,
Mijn naam is Rutger, sinds oktober vorig jaar ben ik in het bezit van een Ascotgroene 318i Touring met nu 280000KM op de klok. Buitengewoon fijne auto! Sinds dit weekend zit er een JVC KD-R851 BT radio in; installatie is prima gelukt, alleen de externe microfoon heb nog niet durven installeren. Weet iemand hoe ik deze het meest netjes in kan bouwen / hoe ik de kabels het netste weg kan werken?
Alvast heel veel dank voor de hulp!
Groet,
Rutger
Mijn naam is Rutger, sinds oktober vorig jaar ben ik in het bezit van een Ascotgroene 318i Touring met nu 280000KM op de klok. Buitengewoon fijne auto! Sinds dit weekend zit er een JVC KD-R851 BT radio in; installatie is prima gelukt, alleen de externe microfoon heb nog niet durven installeren. Weet iemand hoe ik deze het meest netjes in kan bouwen / hoe ik de kabels het netste weg kan werken?
Alvast heel veel dank voor de hulp!
Groet,
Rutger
Laatst gewijzigd door erjees op 12 mar 2015, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Externe Microfoon E36
Klein schopje... ;-) Heeft iemand een idee?
Re: Externe Microfoon E36 Inbouwen
Had de mijne aan de a stijl geplakt
Thx! Hoe heb je de draad achter het dashboard weggewerkt?
Gr,
Gr,
Knie stuk bij de bestuurder eraf en dan kan he hem van je radio daarheen door geven,en dan naar je deur rubber, en bij je deur rubber tussen proppen, tussen je dashboard en je hemeltje zo omhoog
Kniestuk weg en voor je tellerbak zat die bij mij toen ik de auto kocht, geeft minste omgevingsgeluid zodat je goed verstaanbaar ben.
Heel veel dank allemaal! Dar moet zelfs mij gaan lukken! :-)