Die van mij zijn zaterdag getint, ziet er ERG goed uit! Ik zal morgen even een udpate doen met foto's (vandaag oppasdienst)
Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Eindelijk
Dat denk ik wel 
Die van mij zijn zaterdag getint, ziet er ERG goed uit! Ik zal morgen even een udpate doen met foto's (vandaag oppasdienst)
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat Bart! 
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Wat zal die man straks een partij drinken in die auto
haha, dikke updates! Ben zelf ook nog bezig met het wrappen.. Is nogal wat werk als je dat niet zo vaak doet
haha, dikke updates! Ben zelf ook nog bezig met het wrappen.. Is nogal wat werk als je dat niet zo vaak doet
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
Ja ja Bart, wrijf het er nog maar eens in. Ik zag trouwens een nieuw dashboard met cupholders voor 120 euro in die advertenties van BrianGT.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Maar dan komen er nog kweenie hoeveel kosten bij om dat allemaal in te laten bouwen en over te laten zetten. Dat ga ik er thuis niet doorheen krijgen, alleen voor een paar cupholders.
Als we weer eens op vakantie gaan, dan mag m'n vrouw mooi zelf het drinken vasthouden!
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Maar dan komen er nog kweenie hoeveel kosten bij om dat allemaal in te laten bouwen en over te laten zetten. Dat ga ik er thuis niet doorheen krijgen, alleen voor een paar cupholders.
Als we weer eens op vakantie gaan, dan mag m'n vrouw mooi zelf het drinken vasthouden!
Showroom:
Hahaha Ronald, dat dashboard heb ik nu
Mijn vrouw slaapt altijd onderweg dus daar heb ik niets aan
Is wel wat werk natuurlijk, maar ach, voor Source is het al bijna lopende band werk
@M.arco
Gaat helemaal goed komen, wrappen begin ik zelf niet aan want bij het plakken van een sticker gaat er bij mij al wat door de lucht wat ik hier niet mag schrijven
Is wel wat werk natuurlijk, maar ach, voor Source is het al bijna lopende band werk
@M.arco
Gaat helemaal goed komen, wrappen begin ik zelf niet aan want bij het plakken van een sticker gaat er bij mij al wat door de lucht wat ik hier niet mag schrijven
Ik heb die cupholders ook, maar heb ze nog niet 1x gebruikt 
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Had je dat niet eerder kunnen zeggen Martijn, hadden we kunnen ruilen
Ik heb ze al een paar keer gemist, maar ik drink ook liters koffie per dag, en zeker op vakantie want ik ben de enige chauffeur
Ik heb ze al een paar keer gemist, maar ik drink ook liters koffie per dag, en zeker op vakantie want ik ben de enige chauffeur
Zozo. Eindelijk je bekerhouders ...
Nou nog erin zetten voor de 19e
Succes 
Nou nog erin zetten voor de 19e
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
-
Edgar1234
Lees ik dot nu goed Bart? Van je (Chrome) geloof afgevallen?Bart70 schreef:Zaterdag eindelijk de ramen laten tinten in Den Haag en meteen de raamstijlen netjes hoogglans zwart laten wrappen, zal 'm goed doen
Ik vind het een geweldige mod natuurlijk!
Gaat helaas niet lukken voor de 19e Henk
Edgar, helaas hahahaha, goed lezen, raamstijlen, niet de lijsten
Edgar, helaas hahahaha, goed lezen, raamstijlen, niet de lijsten
Had je niet beter een auto met bekerhouders kunnen kopen? 
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
Jaaaaaa, maar deze plaatsen we in het rijtje met "had je niet beter een wagen met inklapspiegels, comfortstoelen en m-pakket kunnen kopen "
Dit is leuker joh, de wagen gaat van nul opties naar wagen met de opties die ik wil
Tinten van ramen is even gecancelled, geen goed bedrijf en geen vertrouwen in, toch een keer richting Deventer, eerst daar afspraak maken.
Dit is leuker joh, de wagen gaat van nul opties naar wagen met de opties die ik wil
Tinten van ramen is even gecancelled, geen goed bedrijf en geen vertrouwen in, toch een keer richting Deventer, eerst daar afspraak maken.