Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Eindelijk
Echt pokke werkje zo'n dashboard eruit. Omdat het uit 1 stuk bestaat.
ik moet eerlijk bekennen dat de bekerhouders wel prettig zijn. Werkt goed en blijft goed staan
Mvg,
Vincent
ik moet eerlijk bekennen dat de bekerhouders wel prettig zijn. Werkt goed en blijft goed staan
Mvg,
Vincent
Vanavond weer even bezoekje aan Source gebracht, daar ga je altijd vrolijk weg
Nu ook de US Brakelights aktiv
http://youtu.be/uQz38q_oX38[/youtube]

Nu ook de US Brakelights aktiv

http://youtu.be/uQz38q_oX38[/youtube]
Remmen, knipperen en dan uit? Of blijven de remlampen dan weer voluit branden?
Heel hard remmen, gaan alle remlampen knipperen (is in te stellen welke lampen) en daarna blijven ze branden zodra je stil staat als ik het goed heb, tot je de rem weer los laat, geloof ik, kon het zelf niet zien 

Dat noemt men Adaptive brake lights.
Zelf heb ik de mistlampen nog mee laten aangaan en knipperen bij hard remmen.
Zelf heb ik de mistlampen nog mee laten aangaan en knipperen bij hard remmen.
525d E61 2007 pre-LCI
Dank voor je verbetering Tom, was ergens anders US Brake Lights tegengekomen, vandaar, doet er ook niet veel toe.
De mistlampen heb ik over lopen twijfelen maar was bang dat dat te kermisachtig zou worden, plaats eens een filmpje Tom, dan kunnen we zien hoe dat er uit ziet
De mistlampen heb ik over lopen twijfelen maar was bang dat dat te kermisachtig zou worden, plaats eens een filmpje Tom, dan kunnen we zien hoe dat er uit ziet

Zal eens proberen.
US brake lights bestaan meen ik ook. In Amerika hebben ze achteraan geen mislicht, dat is daar onbekend. Als mij niet vergis gebruiken ze de mistlamp als bijkomend remlicht.
Trouwens bij de pre-lci kan aan elke zijde de beide lampen laten oplichten als standaard remlicht, zoals bij de lci standaard is. Normaal gaat alleen de buitenste feller branden bij een pre-lci.
Hoe is dit bij jou Bart ?
US brake lights bestaan meen ik ook. In Amerika hebben ze achteraan geen mislicht, dat is daar onbekend. Als mij niet vergis gebruiken ze de mistlamp als bijkomend remlicht.
Trouwens bij de pre-lci kan aan elke zijde de beide lampen laten oplichten als standaard remlicht, zoals bij de lci standaard is. Normaal gaat alleen de buitenste feller branden bij een pre-lci.
Hoe is dit bij jou Bart ?
525d E61 2007 pre-LCI
Goede vraag Tom, ik dacht dat het nu zowel de binnenste als de buitenste zijn, dit wordt geregeld met de lichtmodule neem ik aan ?
Er zit een lm2 in dus logisch gezien zouden het dan beide lampen moeten zijn. Alhoewel er ook pre-lci's zijn met standaard de lm2 er in dacht ik, de laatste versies, moet het even nakijken hoe het nu is.
Er zit een lm2 in dus logisch gezien zouden het dan beide lampen moeten zijn. Alhoewel er ook pre-lci's zijn met standaard de lm2 er in dacht ik, de laatste versies, moet het even nakijken hoe het nu is.
Als ik het filmpje bekijk lijkt het of alleen de buitenste lampen oplichten, zal het eens onderzoeken
USB kabel eindelijk compleet, nu nog wachten op de interieurlijsten.

Interieurlijsten? Ik dacht dat je in je huidige plaatje een opening zou maken?
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
zo, dat is helemaal niet verkeerd. Dit moet ik ook nog achterin hebben voor onze schurkjes.Bart70 schreef:USB kabel eindelijk compleet, nu nog wachten op de interieurlijsten.
Mvg,
Vincent
Moet je het kabeltje nog ergens heen faxen of zo?Bart70 schreef:

Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic