Terence 316i AUT 15/3/2015 Zomerwielen
Re: Terence 316i Coupe 3-10-12 Einde!
Balen Terence, echt heel erg zonde. Zelf ben je er verder goed vanaf gekomen hoop ik? Succes met de afhandeling en je zoektocht naar een andere auto!
Heb misschien wel interesse in je middenarmsteun, stuur maar een PM met de prijs die je in gedachten hebt...
Heb misschien wel interesse in je middenarmsteun, stuur maar een PM met de prijs die je in gedachten hebt...
-
Jammer van die BMW, hoop voor je dat je geen verwondingen er aan over hebt gehouden.
Hoe is die ongeluk gebeurt dan ?
Hoe is die ongeluk gebeurt dan ?
het rode sleuteltje is van het slot van afneembare trekhaak
niet na de sloop brengen joh, de e36's zijn gemaakt voor dit soort ongein, zolang het frame niet krom is.
heb je het zo weer goed.
Kennis van mij heeft net nog zelfs een met een krom frame weten te herstellen.
heb je het zo weer goed.
Kennis van mij heeft net nog zelfs een met een krom frame weten te herstellen.
- beedaweeda
jammer man,maar stond wel nettjes verlaagd
Beste mensen,
Het heeft een tijdje geduurd, hoop gebeurd, hoop festivals en feestjes, vakantie naar Canada...
Maar we komen terug! Ik heb een 316 Sedan E36 automaat gezien in Vlaardingen, dit met een mooie kilometerstand en van de 1e eigenaar.
Ik ben van plan om aankomende week ff te gaan gluren, maar wat ik op internet zie is het een zeer mooie auto. En de kans op aanschaf is 75%!
Ik houd jullie op de hoogte!
Het heeft een tijdje geduurd, hoop gebeurd, hoop festivals en feestjes, vakantie naar Canada...
Maar we komen terug! Ik heb een 316 Sedan E36 automaat gezien in Vlaardingen, dit met een mooie kilometerstand en van de 1e eigenaar.
Ik ben van plan om aankomende week ff te gaan gluren, maar wat ik op internet zie is het een zeer mooie auto. En de kans op aanschaf is 75%!
Ik houd jullie op de hoogte!
316 Coupé
Re: Terence 12-07-2013 News update
Jawel, hij is gekocht.
Morgen ophalen en dan gelijk wat foto's =D
Morgen ophalen en dan gelijk wat foto's =D
316 Coupé
- Ramon 325 Vanos
Ben benieuwt naar de foto's van je nieuwe aanwinst
De foto's komen morgen, t uploaden werkt niet heel erg mee.
Het is in ieder geval een E36 Sedan, automaat, zwart, 116000 gelopen van de 1e eigenaar, onderhoudshistorie bekend.
Morgen zal bij de foto's ook gelijk nog een to-do list komen.
Dus bij deze, tot morgen!
Het is in ieder geval een E36 Sedan, automaat, zwart, 116000 gelopen van de 1e eigenaar, onderhoudshistorie bekend.
Morgen zal bij de foto's ook gelijk nog een to-do list komen.
Dus bij deze, tot morgen!
316 Coupé
Eindelijk! Foto's!
Voorkantje!
De schade wordt a.s. maandag al gerepareerd.
Het logo wordt z.s.m. door een nieuwe en nette vervangen.
Climate control, jammer genoeg heb ik nog wel draai ramen, maar daar zaal waarschijnlijk binnenkort ook wel verandering in komen. (foto met de telefoon op de armsteun)
ZO! Dan hier eht to-to lijstje:
- Nieuwe banden voor de APK, misschien gelijk met 17 inch velgen.
- Automaatbak laten spoelen.
- Airco aflaten persen.
- Nadat de schade is gemaakt een hele goede poets en was beurt. Binnen en buiten.
- Radio en versterker inbouwen, ik heb 16,5cm speakers voor de voorzijde, is er iemand die dit ook in een sedan heeft? Dan heb ik voor achter nog 6x9 speakers en een 1000W Woofer.
- Als er elektrische ramen gaan komen, dan komt er zeer waarschijnlijk ook gelijk een lederen interieur bij.
Tot zo ver.
Houdoe!
Voorkantje!
De schade wordt a.s. maandag al gerepareerd.
Het logo wordt z.s.m. door een nieuwe en nette vervangen.
Climate control, jammer genoeg heb ik nog wel draai ramen, maar daar zaal waarschijnlijk binnenkort ook wel verandering in komen. (foto met de telefoon op de armsteun)
ZO! Dan hier eht to-to lijstje:
- Nieuwe banden voor de APK, misschien gelijk met 17 inch velgen.
- Automaatbak laten spoelen.
- Airco aflaten persen.
- Nadat de schade is gemaakt een hele goede poets en was beurt. Binnen en buiten.
- Radio en versterker inbouwen, ik heb 16,5cm speakers voor de voorzijde, is er iemand die dit ook in een sedan heeft? Dan heb ik voor achter nog 6x9 speakers en een 1000W Woofer.
- Als er elektrische ramen gaan komen, dan komt er zeer waarschijnlijk ook gelijk een lederen interieur bij.
Tot zo ver.
Houdoe!
316 Coupé
Re: Terence 16/7/2013 Foto´s!
Beste mensen,
Nu mijn radio aangesloten is heb ik wat elektra stoornisjes in het dash, daarom vraag ik om een elektrisch schema van een E36 316i automaat.
Dus als iemand die heeft graag een PB'tje voor mijn mail =)
Gegroet!
Nu mijn radio aangesloten is heb ik wat elektra stoornisjes in het dash, daarom vraag ik om een elektrisch schema van een E36 316i automaat.
Dus als iemand die heeft graag een PB'tje voor mijn mail =)
Gegroet!
316 Coupé
15/3/2015
Het is al weer lang lang geleden, ik heb niet heel veel aan de BMW veranderd, maar hij bevalt nog iedere dag prima.
Het wordt weer zomer dus ik heb mijn zomer wielen er onder geknald vorig weekend en staat mijn auto er nu zo bij:
Voorlopig staat er even niets op de planning behalve verlagen
Actuele km stand: 135xxx
Het wordt weer zomer dus ik heb mijn zomer wielen er onder geknald vorig weekend en staat mijn auto er nu zo bij:
Voorlopig staat er even niets op de planning behalve verlagen
Actuele km stand: 135xxx
316 Coupé
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: Terence 316i AUT 15/3/2015 Zomerwielen
Netjes...
..wellicht nog even je skirts met een busje zwart weer wat netter maken? Ziet er gelijk stuk dikker uit daarna
..wellicht nog even je skirts met een busje zwart weer wat netter maken? Ziet er gelijk stuk dikker uit daarna
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Re: Terence 316i AUT 15/3/2015 Zomerwielen
Gewoon met een spuitbus of wat? Heb geen garage tot mijn beschikking helaas.
Waarom het verder rustig is rond de BMW:
Vorig jaar net voor de zomer aangeschaft samen met mijn vader. En hier moest ook nog het een en ander aan gebeuren =D
Waarom het verder rustig is rond de BMW:
Vorig jaar net voor de zomer aangeschaft samen met mijn vader. En hier moest ook nog het een en ander aan gebeuren =D
316 Coupé