USB-poort in dashboardkastje en nog een paar vragen
USB-poort in dashboardkastje en nog een paar vragen
Hi allemaal,
Vanmiddag mn bimmer (520Da 2009) opgehaald en net wat zitten spelen en uitzoeken. Er zit een usb poort in de middenconsole (die werkt met een usb stick met mp3's), maar ik kwam ook een usb-poort in het dashboardkastje tegen. USB-stick erin met mp3's maar werd niet herkend.
Hebben jullie enig idee wat dat voor poort is?
En de auto herkent mijn iphone niet aan de kabel (om mp3's af te spelen - ik heb beide usb poorten geprobeerd, maar op beide geeft ie "niet ondersteund" aan) dit werkte in een eerder E60 die ik heb gereden wel. Hebben jullie enig idee hoe ik de mp3's van mijn iphone af kan spelen?
Laatste vraag is of de BMW connected app werkt op een E61?
Vanmiddag mn bimmer (520Da 2009) opgehaald en net wat zitten spelen en uitzoeken. Er zit een usb poort in de middenconsole (die werkt met een usb stick met mp3's), maar ik kwam ook een usb-poort in het dashboardkastje tegen. USB-stick erin met mp3's maar werd niet herkend.
Hebben jullie enig idee wat dat voor poort is?
En de auto herkent mijn iphone niet aan de kabel (om mp3's af te spelen - ik heb beide usb poorten geprobeerd, maar op beide geeft ie "niet ondersteund" aan) dit werkte in een eerder E60 die ik heb gereden wel. Hebben jullie enig idee hoe ik de mp3's van mijn iphone af kan spelen?
Laatste vraag is of de BMW connected app werkt op een E61?
Re: USB-poort in dashboardkastje en nog een paar vragen
Hoi, ik neem aan dat je een Cic in je wagen hebt (1 dvd lade) dus dan heb je een kleine harde schijf.
De USB in je handschoenkastje is om je kaarten van je Navigatie te updaten. Ook kan je er mp3's mee op je harde schijf zetten (8gb max).
Betreft je iPhone kan ik je niet helpen. Naast opladen zal de USB in je handschoenkastje zal deze toch niets met je iPhone doen. De andere in je middenconsole kan ik niets over zeggen.
BMW connected zal waarschijnlijk nov niet met je Cic werken, daar is hij wellicht te oud voor. Je kan wel eens kijken naar een combox optie. Google dat maar eens, dat apparaat laat best veel toe op je Cic.
De USB in je handschoenkastje is om je kaarten van je Navigatie te updaten. Ook kan je er mp3's mee op je harde schijf zetten (8gb max).
Betreft je iPhone kan ik je niet helpen. Naast opladen zal de USB in je handschoenkastje zal deze toch niets met je iPhone doen. De andere in je middenconsole kan ik niets over zeggen.
BMW connected zal waarschijnlijk nov niet met je Cic werken, daar is hij wellicht te oud voor. Je kan wel eens kijken naar een combox optie. Google dat maar eens, dat apparaat laat best veel toe op je Cic.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Dank je! Ik heb even gezocht en kom dan op dit uit:
http://www.ebay.de/itm/BMW-E90-E60-E61- ... 25a1c72159
Is dat wat je bedoelt?
http://www.ebay.de/itm/BMW-E90-E60-E61- ... 25a1c72159
Is dat wat je bedoelt?
Ja, ik ben nu op vakantie en weet zo ook niet direct of hij in je wagen past. Heb er zelf nog geen ingebouwd gehad dus dat kost wat zoekwerk. Google het zelf eens en anders kijk ik volgende week wel een keer mee.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
- ricardo964
Ben ook opzoek naar een mogelijkheid om mp3's van iphone of ipod af te kunnen spelen.
Naast de usb in de armsteun zit ook een aux ingang. Zou het kunnen met een aux to lightning kabel? Heb ik nog niet geprobeerd...
Naast de usb in de armsteun zit ook een aux ingang. Zou het kunnen met een aux to lightning kabel? Heb ik nog niet geprobeerd...
Geen idee of zoiets werkt op jullie systemen maar misschien de moeite waard:
https://www.mobilesupplies.nl/mini-bmw- ... oCB8nw_wcB
dan alleen nog een converter naar lightning. Alleen denk niet dat je hiermee de namen ook op je scherm krijgt maar heb het niet genoeg uitgezocht (ik heb al een ipod interface). Volgens de product informatie moet het wel kunnen. Voor onder de twee tientjes misschien het proberen waard. Weet dat veel mensen zo'n unit op de 1 serie gebruikten.
P.S. zoiets bedoel ik met een ligntning converter: http://www.janox.nl/Webwinkel-Product-2 ... oCPTHw_wcB
https://www.mobilesupplies.nl/mini-bmw- ... oCB8nw_wcB
dan alleen nog een converter naar lightning. Alleen denk niet dat je hiermee de namen ook op je scherm krijgt maar heb het niet genoeg uitgezocht (ik heb al een ipod interface). Volgens de product informatie moet het wel kunnen. Voor onder de twee tientjes misschien het proberen waard. Weet dat veel mensen zo'n unit op de 1 serie gebruikten.
P.S. zoiets bedoel ik met een ligntning converter: http://www.janox.nl/Webwinkel-Product-2 ... oCPTHw_wcB
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
Via de dealer heb ik inmiddels begrepen dat updaten naar de nieuwste software het probleem zou moeten verhelpen.
Nu wilde ik dat sowieso al doen, dus ik probeer een afspraak te maken met Source en houd jullie op de hoogte.
Nu wilde ik dat sowieso al doen, dus ik probeer een afspraak te maken met Source en houd jullie op de hoogte.
Dan gaat het helemaal goed komen kan ik je uit ervaring vertellen
Was het niet zo dat je USB stick FAT32 geformatteerd moet zijn (geen exFAT of NTFS dus).
F10 N57N
USB stick is netjes Fat geformatteerd, hoor.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 20 mar 2015, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking