Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ USB
Klopt.bmw530i schreef:Dat zou idd het verschil kunnen zijn, maar wat ook nig schilt is dat bmw bekend staat om zijn harde lak, iets wat achteraf gespoten is is meestal ook een stuk zachter.
Ook weer afhankelijk welk merk lak.
Ik ga er dan waarschijnlijk nog een nano coating over zetten, die is kanonhard, maar denk niet dat dit verschil gaat maken t.o.v. eventuele vingers, moet ik nog even navragen.
@ Bjorn, thanks, ben wel blij met de USB, mooi sjiek en BMW-waardig

Re: Oud en nieuw E61/ USB
Netjes hoor
Ik heb ook hg zwart,en wel af fabriek
Tenminste,is een individual optie die ook in mijn optielijst staat.
Vette vingers valt wel mee hoor,de lijsten raak je in pricipe nooit aan

Ik heb ook hg zwart,en wel af fabriek

Tenminste,is een individual optie die ook in mijn optielijst staat.
Vette vingers valt wel mee hoor,de lijsten raak je in pricipe nooit aan

F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Re: Oud en nieuw E61/ USB
Daar heb je gelijk in Dennie, met m'n vingers er vanaf blijven wordt niet zo heel moeilijk 

Re: Oud en nieuw E61/ USB
Dju, ik durf die zooi niet eens meer aan te raken zo met mijn dikke tengels
Maar komt goed, das zekers.

Maar komt goed, das zekers.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Re: Oud en nieuw E61/ USB
Dikke vingers zijn niet erg Anton, als ze maar schoon zijn, handschoentjes aan......
Heb er alle vertrouwen in

Heb er alle vertrouwen in

Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Even nieuwe spacers er tussen laten zetten, iets dikker, voorzijde nu 10 mm en achterzijde 20 mm met ET waarde van 20 rondom en 9,5 J achter, ik vind het super, precies goed, al mag voor nog ietsjes meer maar ik houd het zo
Voor

Achter



Voor

Achter


Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Zoiets is IRL altijd 10x dikker dan op de foto.
Ben erg benieuwd!
Ben erg benieuwd!
Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Idd, op de foto is het niet zo spannend, maar dat ligt ook een beetje aan mijn perfekte fototechniek denk
Toen ze er onder gingen waren we bang dat de wielkuipen gerold moesten worden maar dat viel gelukkig mee, niet nodig, het is wel krap zat en met de caravan zal ik zeker weer omhoog moeten

Toen ze er onder gingen waren we bang dat de wielkuipen gerold moesten worden maar dat viel gelukkig mee, niet nodig, het is wel krap zat en met de caravan zal ik zeker weer omhoog moeten

Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Moeilijk te zien...maar wel dik ja!
Ben een stuk benieuwder naar je foto's van na het weekend
Ben een stuk benieuwder naar je foto's van na het weekend

Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
- lekkerwijf1
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: 28 jun 2010, 16:14
- Locatie: Ommen
Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Ziet er goed uit hoor bart, ik denk dat het met de woonwagen erachter ook wel goed zal gaan. Maar dat merk je gauw genoeg. Met mijn styling 128 stak de velgrand gelijk met de zijkant spatbord achter en ik raakte ze niet bij drempels etc
als je inveert gaat je bovenkant van de wielen naar de binnenkant van de auto toe. Dus waarschijnlijk gaat ie er net langs. En je hebt luchtvering wat ik ook al nie hebt dus hij wordt constant rechtgehouden. Aan de voorkant zou ik niet nog breder gaan, staat erg stoer maar als je een drempel opgaat en je maakt een bocht na links of rechts tijdens het inveren kan je band aan de bovenkant op je spatbord stuiteren en dat wil je niet. Enne wielkasten rollen zou ik zo nog nie aan beginnen

Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
@bjornb
Ik ook Bjorn
@lekkerwijf1
Heb je gelijk in Richard, maar de velgrand zit ook zo goed als gelijk met spatbord, scheelt bijna niets, en inderdaad, het wiel veert boven naar binnen toe, de luchtvering moet hem constant houden maar inveren doet hij volgens mij wel iets over drempels en hobbels, met de woonwagen erachter zal hij iets meer doorveren denk ik door de kogeldruk, maar als jij er geen last van had dan zou het goed moeten gaan
Ik ook Bjorn

@lekkerwijf1
Heb je gelijk in Richard, maar de velgrand zit ook zo goed als gelijk met spatbord, scheelt bijna niets, en inderdaad, het wiel veert boven naar binnen toe, de luchtvering moet hem constant houden maar inveren doet hij volgens mij wel iets over drempels en hobbels, met de woonwagen erachter zal hij iets meer doorveren denk ik door de kogeldruk, maar als jij er geen last van had dan zou het goed moeten gaan

Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Staat netjes Bart! Je had de auto wel even mogen wassen voor de foto's eeeeey



Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Hahaha Marco, je hebt gelijk, maar had ik echt even geen zin meer in
Blijf aan het wassen met dit kl... weer

Blijf aan het wassen met dit kl... weer

Re: Oud en nieuw E61/ Breed…
Hoe meer spacers, hoe breder, hoe meer rotzooi op je spatborden, hoe vaker wassen
en dan het weer de schuld geven....

en dan het weer de schuld geven....
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60