E60 uitbreiden met iPod-inteface
Re: E60 uitbreiden met iPod-inteface
Forummer BMWizard heeft voor mij een OEM iPod-interface gemonteerd het het werkt fantastisch (nogmaals duizendmaal dank BMWizard)! Je zou hem ook een berichtje kunnen doen mbt. het oplossen van dit probleem Wesley, ben van mening dat deze beste man echt heel veel doen kan.
Fryslân | Mégane dCi GT-Line | E36 320i Coupé
Ik had ook goede input gekregen van BMWizard voor wat betreft een telefoon module. Vanwege de prijs even laten zitten maar hij leek zeker kennis van zaken te hebben.
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Zit momenteel nog in Amerika, als ik van het weekend weer thuis ben ga ik even kijken of hij de ipod van m'n vriendin wel herkend. Heeft iemand de ipod interface werkend icm een iPhone 4(s)? Ik dacht dat de 30pin connector van de ipod en iPhone hetzelfde was maar de connector klikt niet vast in m'n iPhone denk dat daar ook mijn probleem zit.
Is de connector niet beschadigd? Dat mechanisme is nogal gevoelig mocht de vorige eigenaar zijn iphone/ipod los trekken zonder de knopjes in te drukken is dat zo kapot.
Groetjes, Bjorn
Vandaag even de ipod van m'n vriendin er aan gehangen en dat werkt perfect
Blijkbaar zit er dus toch verschil in de connector van de iPhone en de ipod. Heeft iemand hier de iphone werkend gekregen op de ipod interface? Ik heb zelf een iPhone 4s
Blijkbaar zit er dus toch verschil in de connector van de iPhone en de ipod. Heeft iemand hier de iphone werkend gekregen op de ipod interface? Ik heb zelf een iPhone 4s
-
Mooi topic dit.
Ik ben er namelijk ook naar aan het zoeken.
Maar het schijnt zo te zijn dat de ipod interface de iPhone 4s niet oplaadt.
Dit doet hij wel met de iPod classic.
Dit is voor mij een punt waarom ik het niet wil.
Als vervanging kan je de dension nemen, maar die is met zo'n 500 euro het dubbele qua prijs.
Nu werd ik geattendeerd op een grom audio module, maar die heb ik verder nog niet bekeken qua mogelijkheden en prijs.
Ik ben er namelijk ook naar aan het zoeken.
Maar het schijnt zo te zijn dat de ipod interface de iPhone 4s niet oplaadt.
Dit doet hij wel met de iPod classic.
Dit is voor mij een punt waarom ik het niet wil.
Als vervanging kan je de dension nemen, maar die is met zo'n 500 euro het dubbele qua prijs.
Nu werd ik geattendeerd op een grom audio module, maar die heb ik verder nog niet bekeken qua mogelijkheden en prijs.
Hier een vraag van iemand die van een E61 met een aansluiting voor een cd wisselaar had.
Hierop was mijn iPod interface op gekoppeld.
Nu het volgende ik rij sinds kort een E60 en daar zit helaas niet een wisselaar in.
Zodoende ook niet de benodigde kabel om mijn iPod interface aan te sluiten.
Wie kan mij vertellen welke kabel ik exact nodig heb en waar deze weer op aangesloten dient te worden?
Hierop was mijn iPod interface op gekoppeld.
Nu het volgende ik rij sinds kort een E60 en daar zit helaas niet een wisselaar in.
Zodoende ook niet de benodigde kabel om mijn iPod interface aan te sluiten.
Wie kan mij vertellen welke kabel ik exact nodig heb en waar deze weer op aangesloten dient te worden?
Soms ligt die kabel er, check in het handschoenkastje waar de wisselaar normaal zit.
Mijne heeft de kabel niet, dan moet je hem trekken vanaf de iDrive.
Mijne heeft de kabel niet, dan moet je hem trekken vanaf de iDrive.
525d E61 2007 pre-LCI