Aftermarket Xenon met 100% OEM look
-
Aftermarket Xenon met 100% OEM look
Hallo,
Ik heb een M3 E46, en daar zitten geen xenonlichten op.
Ik heb genoeg occasions gezocht met xenonlampen op, waar ik de lampen van kon kopen, maar telkens bots ik op verschillende obstakels: LCM's die moeten gehercodeerd worden, problemen met balasten, startstromen, ...
Daarom ben ik op zoek naar een aftermarket plug 'n play xenon kitje, maar ik wil een OEM look.
Het moet maw, met lenslampen zijn, zoals de E46 fabriekaf xenon.
Het liefste zonder dat ik de huidige lampen teveel moet verbouwen, want anders geraak ik niet meer door de keuring in België.
Kunnen jullie merken,die deze maken? Het is erg belangrijk, dat deze er 100% echt uit zien. Ik vind het zonde om dergelijke wagen er "fake " te laten uitzien.
Ik weet dat hierrond al veel te vinden is, maar ik vind zeer weinig foto's die me de bevestiging geven dat het er oem uit ziet.
Ik heb een M3 E46, en daar zitten geen xenonlichten op.
Ik heb genoeg occasions gezocht met xenonlampen op, waar ik de lampen van kon kopen, maar telkens bots ik op verschillende obstakels: LCM's die moeten gehercodeerd worden, problemen met balasten, startstromen, ...
Daarom ben ik op zoek naar een aftermarket plug 'n play xenon kitje, maar ik wil een OEM look.
Het moet maw, met lenslampen zijn, zoals de E46 fabriekaf xenon.
Het liefste zonder dat ik de huidige lampen teveel moet verbouwen, want anders geraak ik niet meer door de keuring in België.
Kunnen jullie merken,die deze maken? Het is erg belangrijk, dat deze er 100% echt uit zien. Ik vind het zonde om dergelijke wagen er "fake " te laten uitzien.
Ik weet dat hierrond al veel te vinden is, maar ik vind zeer weinig foto's die me de bevestiging geven dat het er oem uit ziet.
Re: Aftermarket Xenon met 100% OEM look
Je kan bij de Retrofitlab projectors bestellen. Deze kan je in je halogeen lampen monteren en niemand ziet het verschil of je het origineel hebt of de projectors ingebouwd hebt. Bedenk je echter wel dat in belgie misschien een koplampreinigings systeem nodig is als je xenon verlichting hebt voor je keuring, maar dit weet ik niet zeker.
Meer info over de projectors vindt je op google, gewoon Retrofitlab invullen.
Hoop dat je er wat mee kunt.
Hey je kunt zulke setjes kopen.
Ziet er zeker als orgineel uit.
Ik heb mijn lampen ook omgebouwd. ik heb er 4 projectors inzitten quad bixenon wat een licht.
zo een setje van 2 projectors heb ik voor 100 euro geregeld.
echt aan te raden
Ziet er zeker als orgineel uit.
Ik heb mijn lampen ook omgebouwd. ik heb er 4 projectors inzitten quad bixenon wat een licht.
zo een setje van 2 projectors heb ik voor 100 euro geregeld.
echt aan te raden
Heb je toevallig een weblinkje waar jij deze gekocht hebt?
ben er zelf ook naar op zoek.
Mvg,
Jasper
ben er zelf ook naar op zoek.
Mvg,
Jasper
Laatst gewijzigd door Bart70 op 26 mar 2015, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Bmw E46 320i sedan '99
Bmw E87 120i hatchback '05
Jasper als je goed hebt gelezen zie je dat ik in mijn post de naam Retrofitlab noem. Als je dit op google intikt kom je de site tegen.
OOH ik heb er weer te snel overheen gelezen. dacht dat Retrofit een merk lampen was. en was dus benieuwd naar de website waar deze te koop waren.
Toch bedankt voor je berichtje
Toch bedankt voor je berichtje
Bmw E46 320i sedan '99
als je wilt kan ik voor je regelen voor 100 euro zo een set. groetjes
-
Bedankt voor de reactie.Robin320 schreef:Je kan bij de Retrofitlab projectors bestellen. Deze kan je in je halogeen lampen monteren en niemand ziet het verschil of je het origineel hebt of de projectors ingebouwd hebt. Bedenk je echter wel dat in belgie misschien een koplampreinigings systeem nodig is als je xenon verlichting hebt voor je keuring, maar dit weet ik niet zeker.
Past dat ook gewoon in een Pré facelift/ M3 koplamp, want ze tonen enkel video's en foto's van facelift koplampen.
Ik zoek nog iets meer foto's om overtuigd te zijn.
Maar ben 90% overtuigd tot nu toe.
Jawel dit past ook in prefacelift coupe. Stuur hun anders even een mailtje ?
Vandaag mijn setje h1 bixenon kit geïnstalleerd .
Zie link voor fotos.
https://imageshack.com/i/pdY6PzL9j
Zie link voor fotos.
https://imageshack.com/i/pdY6PzL9j
deniz243 schreef:als je wilt kan ik voor je regelen voor 100 euro zo een set. groetjes
is dat inclusief de balasten?
en past het ook op een 320i sedan pre-facelift?
Bmw E46 320i sedan '99
Hey het is exclusief xenon set. Zo een set heeft me 50 euro gekost. Perfecte kwaliteit.
het pas ook op de facelift koplamp
het pas ook op de facelift koplamp
zie link http://link.marktplaats.nl/m915470799
groetjes
groetjes
En het heeft je 50euro gekost ?
Jah xenon setje. Met lenzen alles totaal was ik 150 kwijt.