DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Sold! P10 The End!
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Meerdere updates!
Mooie updates!
Netjes opgelost mbt dat lassen ook.
Netjes opgelost mbt dat lassen ook.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Meerdere updates!
goed bezig...staat er dikkie dik bij zo
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Style 32
Joey (street-tuner) had een ander setje velgen gekocht, dus heb ik zijn style 32 breedset overgenomen, deze heb ik vandaag even gepast om een beslissing te maken over de bandenmaat.
Deze worden in de loop van de komende twee weken bij de spuiter gedropt, daarna bandjes erom laten leggen zodat we van de zomer kunnen shinen ermee
De style 22 zijn te koop, deze zijn met nog iets werk aan twee velgen spuitklaar, zit een vijfde velg bij in de nog OEM kleur.
Deze worden in de loop van de komende twee weken bij de spuiter gedropt, daarna bandjes erom laten leggen zodat we van de zomer kunnen shinen ermee
De style 22 zijn te koop, deze zijn met nog iets werk aan twee velgen spuitklaar, zit een vijfde velg bij in de nog OEM kleur.
Ziet er gaaf uit zo met die oranje en gele lichten.
Bevalt die jom schroefset trouwens?
qua comfort en wegligging enzo?
-E36 316i (total loss) 2014-2022
-E46 320i(total loss) 2022
E46 325 mtech2 (nog niet total loss )
Spuiten of laten coaten?
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Spuiten, ze kunnen hyper silver helaas niet coaten, naast dat is dit puur een zomerset, zal in de late herfstmaanden toch op staal gaan rijden.
Volgende wissel word waarschijnlijk smoke rondom.
De JOM schroefset, voor het geld wat het kost is het zeker geen verkeerde set, ik heb nog maar een klein beetje draad over en lig ook redelijk laag dus stug is het wel, maar geen stuiterbak in ieder geval.
Maar wil hem ooit wel eens wisselen voor een BC racing set, maar dit is een verre toekomst.
Comfort vind ik moeilijk te beoordelen, dit is voor iedereen anders, het is geen ruggenbreker zoals me Civic is waar ik me altijd wel aan ergerde met dagelijks gebruik in ieder geval.
Thanks! ben laatst wel weer gewisseld naar wit rondom, gewoon eens even wat afwisseling.audiorick schreef:Ziet er gaaf uit zo met die oranje en gele lichten.
Volgende wissel word waarschijnlijk smoke rondom.
De JOM schroefset, voor het geld wat het kost is het zeker geen verkeerde set, ik heb nog maar een klein beetje draad over en lig ook redelijk laag dus stug is het wel, maar geen stuiterbak in ieder geval.
Maar wil hem ooit wel eens wisselen voor een BC racing set, maar dit is een verre toekomst.
Comfort vind ik moeilijk te beoordelen, dit is voor iedereen anders, het is geen ruggenbreker zoals me Civic is waar ik me altijd wel aan ergerde met dagelijks gebruik in ieder geval.
Ziet er netjes uit man. Ook in t echt is het een dikke bak.
-E36 316i (total loss) 2014-2022
Nu pas jouw showroom bezocht, Wat een toffe bak! wat heb je gebruikt voor het spuiten van de nieren?
En aangezien het plan is om de m44 in de Touring van mij te zetten. Hoe is het blok met een open lucht filter?
En aangezien het plan is om de m44 in de Touring van mij te zetten. Hoe is het blok met een open lucht filter?
|⊆ ⊇[||||||][||||||]⊆ ⊇|
Thanks, ik heb de nieren gespoten in de primer daarna met hoogglans zwart en de kleuren met een lakstift, dit alles afgewerkt met een paar lagen blanke lak.
Ik heb het open luchtfilter er weer afgehaald, het klinkt leuk en de M44 schreeuwt ook echt goed ermee, brengt ook wat zwaarte in het geluid maar het verbruik werd meer en meer vermogen had ik er niet mee, merkte goed dat die middenin minder lekker op pakte.
Ik wil ooit nog wel eens een coolchamber maken icm met een slang naar de voorbumper, en dan opnieuw proberen.
Echter is het filter wat ik gebruik een Blox Velocity Stack, deze heb ik normaal op de Civic zitten, is geen goedkoop filter.
Die goedkope filters zou ik nooit gebruiken ivm vuil en olie, vooral de laatste is schadelijk voor je LMM, dit is gewoon een droog filter.
Ik heb het open luchtfilter er weer afgehaald, het klinkt leuk en de M44 schreeuwt ook echt goed ermee, brengt ook wat zwaarte in het geluid maar het verbruik werd meer en meer vermogen had ik er niet mee, merkte goed dat die middenin minder lekker op pakte.
Ik wil ooit nog wel eens een coolchamber maken icm met een slang naar de voorbumper, en dan opnieuw proberen.
Echter is het filter wat ik gebruik een Blox Velocity Stack, deze heb ik normaal op de Civic zitten, is geen goedkoop filter.
Die goedkope filters zou ik nooit gebruiken ivm vuil en olie, vooral de laatste is schadelijk voor je LMM, dit is gewoon een droog filter.
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Style 32 Gespoten!
Vandaag de velgen opgehaald bij de spuiter!
Nu even wachten tot de banden binnen zijn dan kunnen ze eronder
Nu even wachten tot de banden binnen zijn dan kunnen ze eronder
Nice Dennis!
erg nice :DUIM:
erg nice :DUIM:
Gave kar zeg! Ziet er netjes uit!
- GreyCooperS
- Contacteer:
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Mooi hoor
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot