Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Tinted en wrapped
Ziet er weer top uit 

///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Was gezellig hoor
Enne, die piano zwart gelakte onderdelen staan hem mooi. Enkel je deurpanelen nog maar dat moet je maar even bekijken of je dat al eerder ergens anders laat doen. En anders kan ik je in mei wel ergens helpen. Verder een mooie bak om te zien. En hij heeft weer iets gevonden wat ie op zijn to do lijstje kan zetten 

Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
@Marco
Thanks !
@Anton
Ook mijn vrouw twijfelt nu weer hahahaha, wordt er gek van
We houden even kontakt nog
Thanks !
@Anton
Ook mijn vrouw twijfelt nu weer hahahaha, wordt er gek van

We houden even kontakt nog

Morgen foto shoot van interieurlijsten, usb en carbon wrap? Ben erg benieuwd
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Weinig tijd gehad, even twee fotootjes van tinten en stijlen wrap, zal proberen morgen de rest te fotograferen

Op de foto lijkt het nogal nadrukkelijk aanwezig, in de praktijk geheel niet, heel subtiel en onopvallend

Op de foto lijkt het nogal nadrukkelijk aanwezig, in de praktijk geheel niet, heel subtiel en onopvallend

Laat ik het dan zo zeggen....op de foto niet echt mijn smaak, real life misschien wel
. Ieder zijn smaak...Het is iig heel erg netjes gedaan!
Zijn de raamstijlen OEM ook ooit in carbon geleverd eigenlijk?

Zijn de raamstijlen OEM ook ooit in carbon geleverd eigenlijk?
Groetjes, Bjorn
Voor zover ik weet niet.
Ik ging in eerste instantie voor hoogglans zwart maar na twee proefvlakken was het voor mij heel duidelijk dat dit het moest worden, en dat is vrij uniek voor mij dat ik binnen 10 seconden beslist had
Ik ging in eerste instantie voor hoogglans zwart maar na twee proefvlakken was het voor mij heel duidelijk dat dit het moest worden, en dat is vrij uniek voor mij dat ik binnen 10 seconden beslist had

-
Nee het spijt me, ben er ook niet zo heel erg kapot van.
Het blinderen is naar mijn mening wel perfect gedaan en ook precies hoe ik het wil hebben.
15 achterraam 20 zijramen en 70 voorramen.
Maar ik dacht eigenlijk dat je een zwarte auto had, zie nu op de foto's pas dat hij blauw is.
Ben zelf iets kleurenblind dus was me eigenlijk nog niet eerder opgevallen
Het blinderen is naar mijn mening wel perfect gedaan en ook precies hoe ik het wil hebben.
15 achterraam 20 zijramen en 70 voorramen.

Maar ik dacht eigenlijk dat je een zwarte auto had, zie nu op de foto's pas dat hij blauw is.
Ben zelf iets kleurenblind dus was me eigenlijk nog niet eerder opgevallen

Ieder zijn smaak gelukkig
Volgens Tintpro was 65% de wettelijke norm voor de voorportieren, vandaar dat ik hiervoor gekozen heb, plus dat ik het niet handig vind als ze te donker worden voor.

Volgens Tintpro was 65% de wettelijke norm voor de voorportieren, vandaar dat ik hiervoor gekozen heb, plus dat ik het niet handig vind als ze te donker worden voor.
Bij mijn vorige auto (de Benz...) had ik ook carbon raamstijlen affabriek. Is een Benz dingetje denk ik... 

Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Hahaha, niks mis met een Benz, behalve dat het geen BMW is
Maar volgens mij zijn er heeeel veel met carbon in de auto, veel Benz liefhebbers dan

Maar volgens mij zijn er heeeel veel met carbon in de auto, veel Benz liefhebbers dan

Zijn de zwarte bevestigingsplaten bij je spiegels ook gewrapt?
Mag ik vragen wat het wrappen van de stijlen kost, mag via pm.
Ik heb namelijk best wat verkleuring op de verschillende stijlen en de spiegelbevestigingplaat. Om nou alles te vernieuwen om dezelfde kleur te krijgen gaat me een vermogen kosten, temeer omdat de twee achterste ruitjes in z'n geheel vervangen moeten worden omdat deze stijl van onderdeel is van het raamrubber. En met klima- verglazung is dat niet leuk.
Hoor het graag Bart.
Thanks.
Mvg,
Vincent
Mag ik vragen wat het wrappen van de stijlen kost, mag via pm.
Ik heb namelijk best wat verkleuring op de verschillende stijlen en de spiegelbevestigingplaat. Om nou alles te vernieuwen om dezelfde kleur te krijgen gaat me een vermogen kosten, temeer omdat de twee achterste ruitjes in z'n geheel vervangen moeten worden omdat deze stijl van onderdeel is van het raamrubber. En met klima- verglazung is dat niet leuk.
Hoor het graag Bart.
Thanks.
Mvg,
Vincent
Hoi Vincent,
Ik kan je de prijs niet exact vertellen, ging in een totaalprijs mee en samen met de nieren, die de meeste tijd kosten. De spiegelkappen heeft hij niet gedaan, dat was niet goed te doen zei hij, deze komen op mijn lijstje om te laten spuiten in de kleur van de wagen.
Ik denk dat je voor de stijlen alleen op ongeveer 75-100 euro moet rekenen, afhankelijk ook van wat voor wrap je kiest. Omdat ik carbon het meest subtiele vond, maar wel dikke wrapfolie is, moet je hier natuurlijk meer voor rekenen, al is de folie niet het duurste.
In het totaalplaatje heeft het mij inclusief de nieren zo'n 95,00 euro gekost.
De nieren ben ik niet zo tevreden over, je ziet dat het te ver is uitgerekt of te warm is geweest, de folie was hier eigenlijk te dik voor denk ik, was ook ruim een uur werk. Deze ga ik denk ik niet plaatsen.
Ik kan je de prijs niet exact vertellen, ging in een totaalprijs mee en samen met de nieren, die de meeste tijd kosten. De spiegelkappen heeft hij niet gedaan, dat was niet goed te doen zei hij, deze komen op mijn lijstje om te laten spuiten in de kleur van de wagen.
Ik denk dat je voor de stijlen alleen op ongeveer 75-100 euro moet rekenen, afhankelijk ook van wat voor wrap je kiest. Omdat ik carbon het meest subtiele vond, maar wel dikke wrapfolie is, moet je hier natuurlijk meer voor rekenen, al is de folie niet het duurste.
In het totaalplaatje heeft het mij inclusief de nieren zo'n 95,00 euro gekost.
De nieren ben ik niet zo tevreden over, je ziet dat het te ver is uitgerekt of te warm is geweest, de folie was hier eigenlijk te dik voor denk ik, was ook ruim een uur werk. Deze ga ik denk ik niet plaatsen.
Ik wil gewoon het standaard zwart, alleen als de voet van de spiegel te complex is dan ga ik er sowieso niet aan beginnen. Dit is namelijk nu ook een grote (dure) factor waarom ik de boel niet vervang.
jammer had gehoopt op een oplossing.
Je zegt dat je de voet gaat spuiten in je carrosserie kleur? is dat mooi? Heb het nog nooit gezien bij een BMW
Mvg,
Vincent
jammer had gehoopt op een oplossing.
Je zegt dat je de voet gaat spuiten in je carrosserie kleur? is dat mooi? Heb het nog nooit gezien bij een BMW
Mvg,
Vincent