Vandaag aangemeld: BMW 330i E46 Facelift

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
pnbmw

Re: Vandaag aangemeld: BMW 330i E46 Facelift

Bericht door pnbmw » 31 mar 2015, 13:17

Wat bossie aangeef kan ik bevestigen. Ik heb mijn BMW E39 ook als Youngtimer op basis van taxatiewaarde verzekerd bij Sjoerd Stel van Advies verzekerd. Ben er zeer tevreden over, echt een aanrader. Kreeg laats per mail een nieuwsbrief en begreep dat ze daar binnenkort ook taxatie dagen voor je auto hebben.
E39 528I Touring automaat 1999
E46 330I Touring Automaat 2002

bossie

Bericht door bossie » 31 mar 2015, 13:53

bossie schreef:
pnbmw schreef:Mooie auto, ziet er top uit. Lekker origineel houden en van genieten.
Dank je!
Ja, origineel houden is een absolute doelstelling! Al is die nieuwe Parrot GPS / radio voor de e46 wel heel erg mooi en heel erg in stijl van de auto. Maar goed, de mijne doet het nog zo goed.... even de verleiding weerstaan!! :gek:

Afbeelding
Ow... net erg negatieve review gekregen over dit merk.... toch maar even een berichtje er achteraan... Natuurlijk eerst onderzoeken of het echt wel zo goed is en functioneert als dat het er uitziet... :roll:

Joshuwawa

Bericht door Joshuwawa » 31 mar 2015, 13:55

De dynavin N6 schijnt een mooi systeem te zijn. Is ook een retrofit en ziet er bijna hetzelfde uit als de bovenstaande.

Iemand op het forum verkocht er een (nieuw) met frame, misschien dat deze nog te koop staat :)

bossie

Bericht door bossie » 31 mar 2015, 13:57

Kijk ... daar hebben we wat aan! Thnx!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 31 mar 2015, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking

bossie

Bericht door bossie » 24 dec 2015, 19:04

bossie schreef:
bossie schreef:
pnbmw schreef:Mooie auto, ziet er top uit. Lekker origineel houden en van genieten.
Dank je!

Ja, origineel houden is nog altijd een absolute doelstelling! Al is die nieuwe Parrot GPS / radio voor de e46 wel heel erg mooi en heel erg in stijl van de auto. Maar goed, de mijne doet het nog zo goed.... even de verleiding weerstaan!! :gek:
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Een erg leuk nieuwtje te melden...
Mijn GPS en radio waren uiteindelijk toch aan het 'aftakelen' :roll: Tenminste, dat dacht ik... (de GPS werkte uiteindelijk niet meer... de antenne ontvangst was er mee gestopt) en was ik helaas toch 'gedoemd' vervanging te gaan zoeken... Maar.... omdat ik nogal wat kilometertjes maak met de Bimmer, wilde ik toch niet de hele radioconsole laten vernieuwen, maar wel een losse Parrot laten monteren. (Overigens heb ik daar nu weer een goed adres voor, voor de liefhebber...) Ik kon het ook echt niet over mijn hart verkrijgen de originele radio / GPS. er uit te laten halen en volledig te laten vervangen... :bang: Maar... bij de montage van de Parrot moest heel de achterbank eruit en alles losgehaald en weer vast gemaakt... en..... wat dacht je wat...de GPS ging het weer doen als nooit tevoren!! En ook de radio! De oorzaak van 'de aftakeling' was dus een losgetrilde stekker! Alles functioneert nu weer foutloos en vooral.... ORIGINEEL!! (Behalve dan de Parrot. Maar dat is een beetje noodzakelijk kwaad...) Man wat een feest... :gekdoen: (inmiddels 133.000 km... komt nog steeds net kijken...)

Toch een mooi Kerstverhaal.... :W

Boesboes

Bericht door Boesboes » 04 jan 2016, 12:17

Fijn rijdt dat he zo'n 330 :duimen: , ik ben zelf nu ook een maandje eigenaar van een 330 (pre face touring) en vind het echt een genot.

Ik heb zelf mijn civic ook verzekerd bij turien, heel tevreden over. Heb jij geen kilometer beperking op j everzekering dan? want voor mijn civic is dat 12k/jaar

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”