Mijn 2004 330i Touring .... verkocht.
Re: Mijn 2004 330i Touring - Zomerbanden binnen!
Zo, mooie set! Zal wel een duur setje zijn geweest. Heb net ook de zomerset eronder gedaan en er waren twee nieuwe voorbanden nodig. Heb voor vredestein gekozen, goede set voor een nette prijs....
Tja Henk, Banden zijn duur, overigens Vredestein ook niks mis mee.
Prijs van de Michelins viel me nog mee in deze maat en met Velgbescherming etc : 160/Stuk (Tirendo).
De Bridgestones die erop lagen (Potenza S001 - Prima band vond ik) waren me met dezelfde specificaties me net iets te gortig (> 190 Euro/stuk).
Michelin is over het algemeen wel mijn favoriete band, Als deze me goed bevallen gaan ze in de maat 225/40/18 ook voorop zodra de huidige Potenza's (Nog 4.5 mm) ook aan vervanging toe zijn.
Prijs van de Michelins viel me nog mee in deze maat en met Velgbescherming etc : 160/Stuk (Tirendo).
De Bridgestones die erop lagen (Potenza S001 - Prima band vond ik) waren me met dezelfde specificaties me net iets te gortig (> 190 Euro/stuk).
Michelin is over het algemeen wel mijn favoriete band, Als deze me goed bevallen gaan ze in de maat 225/40/18 ook voorop zodra de huidige Potenza's (Nog 4.5 mm) ook aan vervanging toe zijn.
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
-
Mee eens, voor mij is Michelin ook de band om te kopen. Alle auto's die ik gehad heb zijn vroeg of laat wel op Michelin winter/zomerbanden komen te staan. Altijd goede grip en lekker stil
Dat ze dan een paar euro duurder zijn neem ik dan maar voor lief
Dat ze dan een paar euro duurder zijn neem ik dan maar voor lief
Mijn 2004 330i Touring - Schoon mooier of ....??
Ik ben een echte poetser/detailler en vind het erg leuk om de auto echt schoon te houden, maar auto met sporen van dat er mee gereden is kan ook wel gaaf eruit zien, vooral als je 2 dezelfde shots ziet van de dezelfde auto. Toch moeilijk kiezen wat er mooier uitziet.
Misschien toch wel de "Vieze" waarvan je toch kunt zien dat ie goed onderhouden is.... ???
Schoon:
Mee gereden:
Misschien toch wel de "Vieze" waarvan je toch kunt zien dat ie goed onderhouden is.... ???
Schoon:
Mee gereden:
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
- martinus83
Falken, 85 euro per stukEdward2 schreef:Tja Henk, Banden zijn duur, overigens Vredestein ook niks mis mee.
Re: Mijn 2004 330i Touring - Schoon mooier of...??
Wat een super nette touring!
E46 316i Executive Sedan '00
-Showroom-
-Showroom-
Re: Mijn 2004 330i Touring - Schoon mooier of ....??
Schoon! Dan valt ie veel meer op.. Strakke bak bythewayEdward2 schreef:Toch moeilijk kiezen wat er mooier uitziet.
Schoon! Alhoewel ik het met je eens ben dat viel ook wel mooi kan zijn, maar dan wel echt vies tijdens de winter vol met pekel. Een volledig mat zwarte achterkant.
Tsja, schoon is toch wel mooier. Glimt dan ook lekker!
Moet toch maar eens langskomen en kijken hoe jij je bmw zo mooi glimmend krijgt.....
Echt netjes hoor.
Moet toch maar eens langskomen en kijken hoe jij je bmw zo mooi glimmend krijgt.....
Echt netjes hoor.
Henk,
Je bent altijd welkom !!
Glimmen is een kwestie van detaillen: Wassen, Kleien, en dan polijsten. (afhankelijk van de auto 4 tot > 12 uur werk). Dan is de best mogelijke glans er. Dan beschermen met een goeie sealant en/of was.
Je bent altijd welkom !!
Glimmen is een kwestie van detaillen: Wassen, Kleien, en dan polijsten. (afhankelijk van de auto 4 tot > 12 uur werk). Dan is de best mogelijke glans er. Dan beschermen met een goeie sealant en/of was.
Zoiets?Marcel-E schreef:Schoon! Alhoewel ik het met je eens ben dat viel ook wel mooi kan zijn, maar dan wel echt vies tijdens de winter vol met pekel. Een volledig mat zwarte achterkant.
Foto's van mijn voorlaatste BMW tijdens vakantie in Denemarken. Na een middagje driften op het strand !!
Ja zo iets, en viezer!
Klinkt misschien vreemd maar een zwarte auto vind ik er sneller minder mooi uit zien als ie viezig wordt dan andere kleuren. Als of ie dof wordt......en er daardoor niet goed onderhouden uitziet....
Schoon vind ik je touring zeker 10x mooier
Schoon vind ik je touring zeker 10x mooier
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
OK, Schoner is het oordeel en ik kan me er wel in vinden !!
Toch maar blijven wassen/poetsen dus.
Nu op naar de zomerwielen. Banden inmiddels weggebracht voor montage. Deze week eens gaan kijken of ze er al op liggen en dan weer lekker op de styling 135.
Toch maar blijven wassen/poetsen dus.
Nu op naar de zomerwielen. Banden inmiddels weggebracht voor montage. Deze week eens gaan kijken of ze er al op liggen en dan weer lekker op de styling 135.
Al je je velgen in een coating zet is schoonhouden een eitje
E46 320D sedan
E36 328I cabrio