Turbo reviseren en injector's repareren of reinigen.
-
Turbo reviseren en injector's repareren of reinigen.
Goedemorgen Allemaal,
Weet iemand waar ik goedkoop mijn Turbo kan reviseren of een nieuwe turbo kan kopen met inruil van mijn oude turbo. En graag wil ik mijn injector's laten repareren/reinigen bij iemand kennen jullie toevallig iemand die dat doet.
ps; als ik stil sta trilt me auto echt erg bij schakel N en P wat zou dat kunnen zijn?
Gaat om bmw 530D 2004 E60 sedan.
Alvast bedankt en fijne feestdagen.
Weet iemand waar ik goedkoop mijn Turbo kan reviseren of een nieuwe turbo kan kopen met inruil van mijn oude turbo. En graag wil ik mijn injector's laten repareren/reinigen bij iemand kennen jullie toevallig iemand die dat doet.
ps; als ik stil sta trilt me auto echt erg bij schakel N en P wat zou dat kunnen zijn?
Gaat om bmw 530D 2004 E60 sedan.
Alvast bedankt en fijne feestdagen.
Re: Turbo reviseren en injector's repareren of reinigen.
turbo revisie bijv bij Turbo's Hoet of Turbo world 033-2570607
inj reinigen bij elk revisie bedrijf maar goedkoop bij Diesel dokter 0118-6571044
inj reinigen bij elk revisie bedrijf maar goedkoop bij Diesel dokter 0118-6571044
I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.
-
@rens914
Bedankt fijne feestdagen
Bedankt fijne feestdagen
Ik breng de turbo's altijd naar ETT Eindhoven (de site is wat minder gelikt, maar doe mij maar kwaliteit van het werk dan veel effort in een website). Die doen alles in eigen beheer waar Turbo's Hoet hier en daar gewoon een doorgeef luik is.
Ikzelf zie het nut nooit echt van reinigen overigens.
Ikzelf zie het nut nooit echt van reinigen overigens.
Als je het nut niet ziet van het reinigen van injectoren heb dan geen mening maar praat eerst eens met mensen die er verstand van hebben.
als je sproeierbeeld verstoord is geeft dit een slechtere onvolledige verbranding.
gewoon even laten testen en je weet alles.
als je sproeierbeeld verstoord is geeft dit een slechtere onvolledige verbranding.
gewoon even laten testen en je weet alles.
I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.
Dat aanvallende vind ik nergens voor nodig, maar dat even ter zijde..
Waardoor komt dat verstoorde sproeibeeld denk je? Door vervuiling in de hoge kwaliteit diesel hier in West Europa, of gewoon een verstuiver die versleten aan het raken is? Reinigen is gewoon uitstellen van groot onderhoud, mijn ervaring is dat je er soms weleens meer kwaad dan goed mee doet.
Waardoor komt dat verstoorde sproeibeeld denk je? Door vervuiling in de hoge kwaliteit diesel hier in West Europa, of gewoon een verstuiver die versleten aan het raken is? Reinigen is gewoon uitstellen van groot onderhoud, mijn ervaring is dat je er soms weleens meer kwaad dan goed mee doet.
Voordat je begint met vervangen van diverse onderdelen probeer eerst eens de adaptiewaarden van stationair te resetten. Dit kan mogelijk al voldoende zijn om het probleem op te lossen. Via de INPA tool kun je dit doen.
F20 116i 2012 (2017- )
E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)
E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)