Peter bmw 530D e60 gekocht
- petervhoof
Peter bmw 530D e60 gekocht
Hallo forum leden,
Via deze weg wil ik me even voorstellen, aangezien ik al een tijdje deze forum bekijk lijkt het me leuk om me ook even voor te stellen.
Ik ben Peter en ben 28 jaar kom uit Venlo.
na vele auto's te hebben gereden heb ik eens besloten om over te stappen naar een BMW en tot nu toe moet ik zeggen bevalt de auto erg goed.
Ik heb een paar maanden terug een BMW E60 530D gekocht uit 2003 met 275k op de teller misschien iets aan de hoge kant maar ik ga er toch wel een beetje van uit dat deze auto's er wel voor gebouwd zijn om vele kilometers mee te rijden en hoop dan ook dat ik er nog vele (veilige) kilometers mee kan rijden.
het enige wat ik al veranderd heb zijn de lampen ik heb de ringen in het wit en zijn de xenon lampen veranderd in 6000k uitvoering + mijn mistlichten heb ik nu in het fel wit led + het kentekening verlichting is nu ook in het fel wit led uitvoering.
hier zijn alvast wat ''begin'' foto's veel kijk plezier
Groetjes Peter
Via deze weg wil ik me even voorstellen, aangezien ik al een tijdje deze forum bekijk lijkt het me leuk om me ook even voor te stellen.
Ik ben Peter en ben 28 jaar kom uit Venlo.
na vele auto's te hebben gereden heb ik eens besloten om over te stappen naar een BMW en tot nu toe moet ik zeggen bevalt de auto erg goed.
Ik heb een paar maanden terug een BMW E60 530D gekocht uit 2003 met 275k op de teller misschien iets aan de hoge kant maar ik ga er toch wel een beetje van uit dat deze auto's er wel voor gebouwd zijn om vele kilometers mee te rijden en hoop dan ook dat ik er nog vele (veilige) kilometers mee kan rijden.
het enige wat ik al veranderd heb zijn de lampen ik heb de ringen in het wit en zijn de xenon lampen veranderd in 6000k uitvoering + mijn mistlichten heb ik nu in het fel wit led + het kentekening verlichting is nu ook in het fel wit led uitvoering.
hier zijn alvast wat ''begin'' foto's veel kijk plezier
Groetjes Peter
Laatst gewijzigd door petervhoof op 05 apr 2015, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Peter bmw 530D e60 gekocht
Welkom hier Peter !
Mooie E60 heb je daar, vooral de kleuren, zowel binnen als buiten
Je hebt dezelfde velgen als ik had zie ik, zijn nu mijn wintervelgen
Nog verdere mods in de planning ?
Kunnen we deze op 19 April ook bewonderen op het 5 Serie Event ? Zie de link in mijn onderschrift voor meer info en aanmelden.
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp en/of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk nog vele veilige en probleemloze kilometers toe
tip, maak ook even een showroom aan, leuk voor jezelf en voor anderen
Mooie E60 heb je daar, vooral de kleuren, zowel binnen als buiten
Je hebt dezelfde velgen als ik had zie ik, zijn nu mijn wintervelgen
Nog verdere mods in de planning ?
Kunnen we deze op 19 April ook bewonderen op het 5 Serie Event ? Zie de link in mijn onderschrift voor meer info en aanmelden.
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp en/of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk nog vele veilige en probleemloze kilometers toe
tip, maak ook even een showroom aan, leuk voor jezelf en voor anderen
Moi Peter,
Mooie auto, mooie kleur en interieur.
En 275k? Daar schrikken BMW dieselrijders niet van.
Gefeliciteerd en veel rijplezier.
Ben.
Mooie auto, mooie kleur en interieur.
En 275k? Daar schrikken BMW dieselrijders niet van.
Gefeliciteerd en veel rijplezier.
Ben.
Ik zie dat je foto's bij geplaatst hebt, wat heb je met de AE's gedaan ? Beetje vreemde groenige kleur, of lijkt dit maar zo door de foto ?
-
Mooie e60 ,en de kilometerstand kan nog wel wat hoger.
Groeten Bas
Groeten Bas
Groeten Bas
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
- petervhoof
dat lijkt inderdaad zo komt inderdaad door de fotoBart70 schreef:Ik zie dat je foto's bij geplaatst hebt, wat heb je met de AE's gedaan ? Beetje vreemde groenige kleur, of lijkt dit maar zo door de foto ?
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Peter,
Ziet er netjes uit, die kilometerstand moet volgens mij geen problemen opleveren.
ik hoop dat ik mijn wagen naar die stand kan rijden.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
Ziet er netjes uit, die kilometerstand moet volgens mij geen problemen opleveren.
ik hoop dat ik mijn wagen naar die stand kan rijden.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
- petervhoof
bmw 545I gekocht
Beste leden,
het is zo ver, ik ga afstand doen van de BMW 530D (met 217pk) die ik op 27-12-2015 heb gekocht.
deze had 275000 km op de teller en staat inmiddels op 350000. ik heb er altijd goed in gereden en is me altijd blijven bevallen.
nu omdat ik minder kilometer ga maken heb ik besloten om de diesel weg te doen, maar ik heb nu er toch wel weer wat moois voor terug....
ik heb namelijk een BMW 545I gekocht met 334PK
ik blijf toch wel van een 5 serie houden haha ik ben echt benieuwd of de 545i net zal bevallen als de 530d
maar laat ik daar wel vanuit gaan.
hierbij wat foto's
Groetjes Peter
het is zo ver, ik ga afstand doen van de BMW 530D (met 217pk) die ik op 27-12-2015 heb gekocht.
deze had 275000 km op de teller en staat inmiddels op 350000. ik heb er altijd goed in gereden en is me altijd blijven bevallen.
nu omdat ik minder kilometer ga maken heb ik besloten om de diesel weg te doen, maar ik heb nu er toch wel weer wat moois voor terug....
ik heb namelijk een BMW 545I gekocht met 334PK
ik blijf toch wel van een 5 serie houden haha ik ben echt benieuwd of de 545i net zal bevallen als de 530d
maar laat ik daar wel vanuit gaan.
hierbij wat foto's
Groetjes Peter
- mieske90
- BimmerPortal Team
Succes met de verkoop