Hallo,
Ik ben Pieter kom uit Mijnsheerenland, ik heb een E39 M5 in mijn bezit uit 2002 en als Daily driver een
E61 535D met een M pakket uit 2005.
Ik verwacht regelmatig tips en tricks van het forum te zullen halen en zal binnenkort een aantal foto's plaatsen
van beide auto's.
Gr. Pieter
E39 M5 en E61 535D
Re: E39 M5 en E61 535D
Welkom Pieter!
Dat klinkt als 2 heerlijk dikke bolides
Foto's zien we graag
Dat klinkt als 2 heerlijk dikke bolides

Foto's zien we graag

- Blackthunder
Welkom!
Ben benieuwd naar foto's van je E39 M5! :-)
Ben benieuwd naar foto's van je E39 M5! :-)
Welkom hier Pieter !
Dat zijn wel twee hele dikke wagens die je hebt zeg
Gaan we deze twee, of 1 van de 2, ook zien op het 5 Serie Event volgende week ? Zie de link in mijn onderschrift voor meer info en aanmelden.
Ik ben erg benieuwd naar de fotootjes als voorproefje zeg maar
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur even een pm naar een van de moderators en we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald probleem of onderwerp, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder zou ik in jouw geval twee showrooms aanmaken, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.
Ik wens je in ieder geval vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot volgende week in Odijk
Dat zijn wel twee hele dikke wagens die je hebt zeg

Gaan we deze twee, of 1 van de 2, ook zien op het 5 Serie Event volgende week ? Zie de link in mijn onderschrift voor meer info en aanmelden.
Ik ben erg benieuwd naar de fotootjes als voorproefje zeg maar

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur even een pm naar een van de moderators en we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald probleem of onderwerp, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder zou ik in jouw geval twee showrooms aanmaken, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.
Ik wens je in ieder geval vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot volgende week in Odijk

- dopmeijerp
zo dat zijn niet de 2 minste auto's om in bezit te hebben, erg benieuwd naar foto's van beide
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Pieter,
zeer benieuwd naar de foto's van je :///m:5
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 en/of E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
zeer benieuwd naar de foto's van je :///m:5
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 en/of E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

volgende evenement: 19 april 5-serie event