Roetfilter en EGR verwijderen, waar laten doen?
- ricardo964
Roetfilter en EGR verwijderen, waar laten doen?
Hallo allemaal,
Ik wil graag DPF en EGR laten verwijderen en weg laten schrijven in de software maar zoek een goed bedrijf hiervoor.
Hoor veel hier over roetfilterverwijderen.com maar dat is vrij ver weg voor mij, kom uit Zeeland.
Nog iemand andere opties? In Zeeland, zuid holland, Brabant of Limburg?
Ik hoor het graag!
Ik wil graag DPF en EGR laten verwijderen en weg laten schrijven in de software maar zoek een goed bedrijf hiervoor.
Hoor veel hier over roetfilterverwijderen.com maar dat is vrij ver weg voor mij, kom uit Zeeland.
Nog iemand andere opties? In Zeeland, zuid holland, Brabant of Limburg?
Ik hoor het graag!
Re: Roetfilter en EGR verwijderen, waar laten doen?
Gewoon zelf doen die roetfilter steld niks voor.
In rotterdam zit wel iemand die dat kan uitcoderen je kunt gewoon rijden als hij eruit is maar nog niet uitgecodeerd.
In rotterdam zit wel iemand die dat kan uitcoderen je kunt gewoon rijden als hij eruit is maar nog niet uitgecodeerd.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Vraagje;
Ik heb enige tijd geleden mijn roetfilter laten verwijderen en samen me t de EGR ook weg laten schrijven.
Deze week is al mijn software ge-update maar krijg toch geen foutmelding van mijn dpf, betekent dit dat ik niet opnieuw hoef laten weg coderen?
Groeten
Ik heb enige tijd geleden mijn roetfilter laten verwijderen en samen me t de EGR ook weg laten schrijven.
Deze week is al mijn software ge-update maar krijg toch geen foutmelding van mijn dpf, betekent dit dat ik niet opnieuw hoef laten weg coderen?
Groeten
Van je DPF krijg je geen foutmelding. Het enigste dat je gaat merken is dat hij terug gaan regenereren.
EGR gaat ook geen foutmelding geven als hij alleen software was weggeschreven.
EGR gaat ook geen foutmelding geven als hij alleen software was weggeschreven.
525d E61 2007 pre-LCI
Dank je voor het antwoord, ben gisteren bij gregor geweest, die het weer mooi weggecodeerd heeft.
Is dit alleen maar coderen? Ik dacht dat er dan een gemod motorprogramma geflashed moest worden?
F10 N57N
Klopt.Geen codeerwerk maar flashen.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Coderen/flashen...ik geef het maar het naam (heb er nl totaal geen verstand van). Als het resultaat maar goed is