RoycoNL E91 320D 2007
RoycoNL E91 320D 2007
Hallo allemaal,
Mijn naam is Roy, 34 jaar en kom uit het mooie Twente haha.
Ik rijd nu een VW Golf V 1.9 TDI (rijd 40.000 in het jaar) welke ik helemaal heb omgebouwd naar een GTI (uiteraard wel met TDI badge op de grill) ik ben ook lid van diverse VW-fora en fanatiek meeting ganger. Maar wegens toekomstige gezins uitbreiding ben ik op zoek naar wat groters en altijd al wel fan geweest van het merk BMW.
Als alles meezit ben ik volgende week een trotse eigenaar van een 320D E91 uit (2007). Zodra ik deze heb zal ik er war foto's van posten.
Mijn naam is Roy, 34 jaar en kom uit het mooie Twente haha.
Ik rijd nu een VW Golf V 1.9 TDI (rijd 40.000 in het jaar) welke ik helemaal heb omgebouwd naar een GTI (uiteraard wel met TDI badge op de grill) ik ben ook lid van diverse VW-fora en fanatiek meeting ganger. Maar wegens toekomstige gezins uitbreiding ben ik op zoek naar wat groters en altijd al wel fan geweest van het merk BMW.
Als alles meezit ben ik volgende week een trotse eigenaar van een 320D E91 uit (2007). Zodra ik deze heb zal ik er war foto's van posten.
Laatst gewijzigd door RoycoNL op 22 mar 2015, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: RoycoNL bijna E91 320D 2007
Welkom alvast Roy !
Wijze keuze om over te stappen naar BMW
We wachten gespannen de fotootjes af, zoals jij gespannen op de levering wacht waarschijnlijk
Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebt, dan stuur je 1 van de moderators maar even een pm, we zullen je z.s.m. proberen te helpen.
Verder adviseer ik de zoekfunctie hier op het forum als je meer info zoekt over een bepaald onderwerp of probleem, maar de werking van het forum hoef ik je waarschijnlijk niet uit te leggen met je ervaring
Ik wens je alvast vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel iets aangepast voor het overzicht hier
Wijze keuze om over te stappen naar BMW

We wachten gespannen de fotootjes af, zoals jij gespannen op de levering wacht waarschijnlijk

Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebt, dan stuur je 1 van de moderators maar even een pm, we zullen je z.s.m. proberen te helpen.
Verder adviseer ik de zoekfunctie hier op het forum als je meer info zoekt over een bepaald onderwerp of probleem, maar de werking van het forum hoef ik je waarschijnlijk niet uit te leggen met je ervaring

Ik wens je alvast vele veilige en probleemloze kilometers toe

p.s. ik heb je topictitel iets aangepast voor het overzicht hier
Nog een ex VW rijder, welkom. Zelf was (af en toe nog) ik actief op het vwforum... Ben benieuwd naar foto's van je BMW en van je golf.. 

Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Roy,
goed om te horen dat je gaat overstappen naar een echt merk
.
hopelijk kun je hem snel ophalen en er van gaan genieten.
foto's zien we wel verschijnen
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
goed om te horen dat je gaat overstappen naar een echt merk

hopelijk kun je hem snel ophalen en er van gaan genieten.
foto's zien we wel verschijnen
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

Tnx allen,
De BMW is in middels aangeschaft, meer foto's volgen nog.

Nu eerst eens verdiepen in het of laten verwijderen van de Swirlflaps.
Update's in de planning:
- swirlflaps verwijderen of laten verwijderen;
- blackline achterlichten;
- set 19", de bmw staat nu nog op 16" de 18" welke er voor meerprijs onder zaten vond ik niets.
- m-sport stuur en pookje
Hierbij ook mijn oude Golf

De BMW is in middels aangeschaft, meer foto's volgen nog.

Nu eerst eens verdiepen in het of laten verwijderen van de Swirlflaps.
Update's in de planning:
- swirlflaps verwijderen of laten verwijderen;
- blackline achterlichten;
- set 19", de bmw staat nu nog op 16" de 18" welke er voor meerprijs onder zaten vond ik niets.
- m-sport stuur en pookje
Hierbij ook mijn oude Golf

Re: RoycoNL E91 320D 2007

Erg netjes!
NOS?! Bottles are for babies.
Showroom E60 LCI: viewtopic.php?f=120&t=39156&p=521101#p521101
Showroom E87 LCI: viewtopic.php?f=134&t=43511
Showroom E60 LCI: viewtopic.php?f=120&t=39156&p=521101#p521101
Showroom E87 LCI: viewtopic.php?f=134&t=43511