hallo allemaal
Ik ben Johan 25 jaar en sinds 3 maanden eigenaar
van een BMW e60 530d 2003 in de kleur silbergrau
ik heb me hier geregistreerd om te kunnen kijken en informatie op te doen om me auto wat sportiever te maken
Groeten johan
johanj e60
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: johanj e60
Welkom Johan,
Voor informatie voor je wagen ben je hier op de goede plek
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 26 april Zomerwielen meet & greet
Voor informatie voor je wagen ben je hier op de goede plek
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 26 april Zomerwielen meet & greet
Welkom hier Johan !
Zoals Michel schreef, foto's zijn zeer zeker welkom, vooral een E60
Sportiever maken is niet zo moeilijk, heb je al een m-pakket ?
Lees op je gemak even het E60 gedeelte door, vooral in de showrooms kun je mooie ideeen op doen, maar kijk uit, het werkt verslavend
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Zoals Michel schreef, foto's zijn zeer zeker welkom, vooral een E60
Sportiever maken is niet zo moeilijk, heb je al een m-pakket ?
Lees op je gemak even het E60 gedeelte door, vooral in de showrooms kun je mooie ideeen op doen, maar kijk uit, het werkt verslavend
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Hoi Bart
Ja ben ieder geval al aan het kijken voor een m voorbumper en een set velgen . En dat het verslavend is had ik al door haha was eerst voor een set velgen kijken en heb nu al een m bumper besteld haha
Ja ben ieder geval al aan het kijken voor een m voorbumper en een set velgen . En dat het verslavend is had ik al door haha was eerst voor een set velgen kijken en heb nu al een m bumper besteld haha