Erwin 525i , eibach verlaagt
Erwin 525i , eibach verlaagt
Hoi,
Ben Erwin 24 jaar, nieuw met bmw, reed voorheen astra opc.
vorige week 17 april deze bmw e60 aangeschaft, gaat om een 525 i automaat van 2005.
in originele staat (denk ik)
Gelijk zwarte nieren besteld en geplaatst.
24 april naar de raam blindeerder geweest, achter de b-stijl laten blinderen met 20% lichtdoorlaatbaar folie.
25 april , een nieuwe set banden en wielen gehaald: Style 128 19 inch met achter de diepe concave look.
voor et14 9j en achter et20 10j
met als voor banden 245/35 vredestein
en achter banden 275/30 kumho.
Eibach verlaagt, 30mm rondom
Grt
Erwin
Ben Erwin 24 jaar, nieuw met bmw, reed voorheen astra opc.
vorige week 17 april deze bmw e60 aangeschaft, gaat om een 525 i automaat van 2005.
in originele staat (denk ik)
Gelijk zwarte nieren besteld en geplaatst.
24 april naar de raam blindeerder geweest, achter de b-stijl laten blinderen met 20% lichtdoorlaatbaar folie.
25 april , een nieuwe set banden en wielen gehaald: Style 128 19 inch met achter de diepe concave look.
voor et14 9j en achter et20 10j
met als voor banden 245/35 vredestein
en achter banden 275/30 kumho.
Eibach verlaagt, 30mm rondom
Grt
Erwin
Laatst gewijzigd door Erwin525 op 02 aug 2015, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Erwin 525i veranderingen
Mooie wagen Erwin, al zijn de velgen totaal niet mijn smaak, maar smaken verschillen gelukkig
Wat betreft je verlaging, ik zou een setje Eibach Pro monteren, contacteer Bimmerparts hiervoor maar even, nette prijzen, goede service en eerlijk advies, er zijn diverse mogelijkheden maar Eibach Pro is niet echt duur en alleen maar positieve ervaringen eigenlijk.
Wat voor opties heb je verder in de wagen ?
Wat betreft je verlaging, ik zou een setje Eibach Pro monteren, contacteer Bimmerparts hiervoor maar even, nette prijzen, goede service en eerlijk advies, er zijn diverse mogelijkheden maar Eibach Pro is niet echt duur en alleen maar positieve ervaringen eigenlijk.
Wat voor opties heb je verder in de wagen ?
ieder zijn smaak natuurlijk, zat ook te denken aan BBS le mans velgen, maar voorals nog die optie even links laten liggen.
ook ga ik me even verdiepen in de eibach veren, wil natuurlijk geen stuiter wagen etc, zolang de kwaliteit maar goed is natuurlijk.
qua opties valt het wel mee ( geen idee wat standaard is overigens )
half leer/stof,
afneembare trekhaak,
navi met idrive
helaas geen xenon
wel pakeer sensoren voor en achter
kreeg gisteren trouwens een melding parkeer licht rechtsvoor uitgevallen, nieuw pitje (oude pit was overigens nog goed) erin maar bleef defect en sinds vandaag ook de linker zijde, zou de lichtmodule defect kunnen zijn dan?
en bezit alleen maar over een radio met cd speler, is er een optie om een telefoon te koppelen op de 1 of andere manier? heb al gekeken met bluetooth maar vond niks.
vind het wel makkelijk namelijk met bellen / muziek luisteren vanaf men mobiel.
ook ga ik me even verdiepen in de eibach veren, wil natuurlijk geen stuiter wagen etc, zolang de kwaliteit maar goed is natuurlijk.
qua opties valt het wel mee ( geen idee wat standaard is overigens )
half leer/stof,
afneembare trekhaak,
navi met idrive
helaas geen xenon
wel pakeer sensoren voor en achter
kreeg gisteren trouwens een melding parkeer licht rechtsvoor uitgevallen, nieuw pitje (oude pit was overigens nog goed) erin maar bleef defect en sinds vandaag ook de linker zijde, zou de lichtmodule defect kunnen zijn dan?
en bezit alleen maar over een radio met cd speler, is er een optie om een telefoon te koppelen op de 1 of andere manier? heb al gekeken met bluetooth maar vond niks.
vind het wel makkelijk namelijk met bellen / muziek luisteren vanaf men mobiel.
Met Eibach weet je dat je kwaliteit in huis haalt .
Zul je zeker geen spijt van gaan krijgen, en qua comfort op vooruit gaan.
Betreft de bel functie, helaas .. Als er geen voorbereiding in zit, gaat dat niet werken.
Misschien Parrot oid overwegen?
Betreft de bel functie, helaas .. Als er geen voorbereiding in zit, gaat dat niet werken.
Ik zou voor een navi update gaan en dan meteen bluetooth of usb, kijk maar even in het E60 gedeelte, genoeg over te vinden, kost wel wat centjes helaas
Dnl schreef:Met Eibach weet je dat je kwaliteit in huis haalt .
via mijn i menu kan ik wel "bmw"dealer bereiken, en bij mijn interieur verlichting zijn ook microfoons aanwezig lijkt mij
Mooie auto.
Ik heb een setje H&R 35 mm eronder liggen, zeer tevreden over.
Eibach, H&R , als je bij deze merken blijft weet je dat je goed zit
Ik heb een setje H&R 35 mm eronder liggen, zeer tevreden over.
Eibach, H&R , als je bij deze merken blijft weet je dat je goed zit
Zeker een mooie auto.
Bij twijfel verwijder de bekleding aan de linkerkant van de kofferbak daar zou een module moeten zitten.
Bij twijfel verwijder de bekleding aan de linkerkant van de kofferbak daar zou een module moeten zitten.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
mooie e60 geblindeerde ramen zien er ook super uit ik vind de 128 velgen wel zeer fraai
Heeft er iemand ervaring met de Eibach Pro-Kit verlagingsveren (30mm) in combinatie met het gebruik van een trekhaak?
heb een afneembare trekhaak die ik wel van plan ben ga te gebruiken (autoambulance).
Zouden de wielen gaan aanlopen in de kasten denken jullie dan?
heb 19inch achter de banden 275/30
en voor 265/35
mvg
heb een afneembare trekhaak die ik wel van plan ben ga te gebruiken (autoambulance).
Zouden de wielen gaan aanlopen in de kasten denken jullie dan?
heb 19inch achter de banden 275/30
en voor 265/35
mvg
Mooie wagen, zilver vind ik erg mooi! Velgen zijn wel mijn smaak
- lekkerwijf1
Bij mij liepen de velgen net niet aan icm eibach en styling 128 10j bij belading kon ik net een dun kartonnetje tussen de kasten halen. En dat is dus precies goed. Wel ff uitlijnen natuurlijk na het verlagen.
Een setje eibach pro verlagingsveren zijn besteld, benieuwd wanneer ze binnen komen
Je hebt gewoon de mooiste velgen
En die verlaging zou ik ook gewoon doen. Ik heb nergens last van, rijd nog steeds soepel en stuurt beter.
Mooie wagen tot zover. Ik zou alleen het voorraam niet doen. Wordt het zo'n "foute" bak van IMO.
En die verlaging zou ik ook gewoon doen. Ik heb nergens last van, rijd nog steeds soepel en stuurt beter.
Mooie wagen tot zover. Ik zou alleen het voorraam niet doen. Wordt het zo'n "foute" bak van IMO.
| '06 BMW 530i e61 compleet M | Eibach -30mm | Style m359 20' breedset 9&10.5j |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
&
| '00 BMW 523i e39 executive | AP -40mm | Style 65 18' | Remus |
gewoon ....mooi!