leuke auto, het echte cabrio gevoel, veel ruimer dan een MX5 maar toch 100 % vermakelijk.

het viel me op dat deze Z3 trilde in de cardanlijn als of de hardy schijven slecht zijn, gebeurt dat vaak ?
het viel me op dat ie moeizaam starten, pas na een paar seconden hapte iet wat en sloeg ie vervolgens aan, hij liep wel mooi, maar tijdens het rijden viel me op dat ie bij constant rijden soms een slag miste, volgens de verkoper had ie nieuwe bougies en alles,, had zoiets van als je het niet kan oplossen met een paar nieuwe bougies, een busje forte in de benzine , en mogelijk nieuwe bougie kabels en verdeler kap ,, dan maar een deurtje verder
want gedonder met injectoren en luchtmeters tikt bij toch wel aan.
Zijn er bekende zwakke plekken ? kap was redelijk.
het viel me op dat deze Z3 best wat roest bij de wielkasten had, de km stand was hoog gemiddeld 30 K per jaar voor een cabrio best pittig. 280 K
vond de 1.8 wat tam, denk dat een 1.9 16v een betere keuze is, maar dat moet ik nog vast stellen, de 2.8 zijn het leukst maar gelijk een heel stuk duurder, echt een power house heb je niet nodig voor relaxt toeren.
