Met 5 serie club naar BimmerFest/ voorbij
- Wijker 535i V8
Re: Met 5 serie club naar BimmerFest
Goedendag,
Zet mij er ook maar bij ;-) lijkt me wel weer is gezellig, rijden jullie ook nog samen op?
Zet mij er ook maar bij ;-) lijkt me wel weer is gezellig, rijden jullie ook nog samen op?
Lijst in beginpost aangepast.
Er zijn nog geen afspraken over samen oprijden, ook geen idee waar iedereen vandaan komt
Zelf uit Bodegraven.
Er zijn nog geen afspraken over samen oprijden, ook geen idee waar iedereen vandaan komt
Zelf uit Bodegraven.
- blurryilluzion
- Contacteer:
Laten we een plaats daar in de buurt zoeken (binnen 5km ofzo) en daar samenkomen. Dan rijden we vanaf daar samen naar het Fest.
BMW E39 540i uit 2002: (Foto's)
4.4 Liter V8, Widescreen DVD Navigatie, BMW Bluetooth carkit, BMW Bluetooth Aux-in, 4x40W RMS BM54, Custom 400W RMS Subwoofer
About as fast as you can go without having to eat airlinerfood.
4.4 Liter V8, Widescreen DVD Navigatie, BMW Bluetooth carkit, BMW Bluetooth Aux-in, 4x40W RMS BM54, Custom 400W RMS Subwoofer
About as fast as you can go without having to eat airlinerfood.
Heren,
Als jullie met dit clubje op het paddock willen, dan niet aanmelden in het andere topic
Anders staan jullie namelijk dubbel aangemeld.
Ik heb het andere topic even aangepast, mocht je toch bij BimmerPortal op het paddock willen, en niet met dit clubje er naast, meld het dan even, passen we de boel weer aan
Als jullie met dit clubje op het paddock willen, dan niet aanmelden in het andere topic
Ik heb het andere topic even aangepast, mocht je toch bij BimmerPortal op het paddock willen, en niet met dit clubje er naast, meld het dan even, passen we de boel weer aan
Je kunt mij ook aan de lijst toevoegen bart.
groet,
Ton
groet,
Ton
- Wijker 535i V8
Sorry vvor mijn onervarenheid ;-) maar waar moet ik nu mijn tickets en paddock plaats aanvragen?Bart70 schreef:Heren,
- Wijker 535i V8
Ik uit Amsterdam, goed idee om daar in de buurt te verzamelen en samen op te rijden in een colonne van 5 serie's ;-)Bart70 schreef:Top
Zelf uit Bodegraven.
@Wijker 535i V8
Tickets kun je online op http://www.bimmerfest.eu/ regelen, de paddock kaarten zullen hier komen om te downloaden.
Vanuit Amsterdam kunnen we wel iets regelen, even kijken wat een handige plaats is, voor degenen aan de andere zijdes van het land, die kunnen we eventueel op een plek in de buurt ontmoeten.
Tickets kun je online op http://www.bimmerfest.eu/ regelen, de paddock kaarten zullen hier komen om te downloaden.
Vanuit Amsterdam kunnen we wel iets regelen, even kijken wat een handige plaats is, voor degenen aan de andere zijdes van het land, die kunnen we eventueel op een plek in de buurt ontmoeten.
- Wijker 535i V8
Ik heb me aangemeld en kaartje besteld
Hoe zat het nu met een kaartje kopen kan dat daar nog ook ?
Kan daar ook nog, maar kan ook gewoon vooraf, zie link die ik geplaatst heb, de paddock kaarten komen hier in het topic te staan om te downloaden.