Beste lezer,
Ik ben nieuw op dit forum.Lees al wel een tijdje mee als groot autoliefhebber.
sinds vandaag dan toch een Bmw E36 aangeschaft, compleet in originele staat.
Lang naar gezocht en ondertussen doorgereden in mijn vorige auto tot dat er wat op mijn pad kwam wat ik zocht.
iets over mij zelf.
Ik kom uit de buurt van Drachten, opgegroeid in een gezin wat actief is in de automotive,letterlijk met de paplepel in gegoten zeg maar.
zelf werk ik bij de overheid, in mijn vrije tijd mag ik graag met auto's en autotechniek bezig zijn, reparatie, events bezoeken, Reizen, wintersport.
Op auto gebied heb ik van alles gereden, mede doordat ik ben opgegroeid met pa die altijd auto's in de handel & reparatie heeft gehad. Zelf ben ik begonnen met een suzuki alto en daarna een aantal Peugeots's 106,206,306. Maar toch bleef het kriebelen, Als kind al helemaal gek van de E36 en zeker in originele staat, nog steeds een prachtige auto.
Veel foto's heb ik nog niet,alleen die van de advertentie. Volgende week kan ik de auto ophalen, Heb de auto gekocht bij Poloccasions te Putten, Naar mijn gevoel en Idee een prettig adres, had tenminste veel bmw's staan, en vriendelijke nette mensen.
Veel plannen met de auto heb ik niet, behalve Freude am Fahren voor jaren.
Setje lichtmetalen,zonnerollo en als ik een goed lederen interieur vind wil ik dat graag plaatsen, en het standaard speaker systeem wat upgraden met betere speakers.
I
Ff voorstellen.Bmw E36 316i Edition.
-
Re: Ff voorstellen.Bmw E36 316i Edition.
Welkom hier !
Ziet er netjes uit, en origineel is altijd goed
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Verder zijn je plannen niet verkeerd, een lederen interieur is altijd mooi en zal de wagen netjes staan, alsmede de zonnerollo's en een mooi setje lichtmetaal is altijd goed natuurlijk
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Ziet er netjes uit, en origineel is altijd goed
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Verder zijn je plannen niet verkeerd, een lederen interieur is altijd mooi en zal de wagen netjes staan, alsmede de zonnerollo's en een mooi setje lichtmetaal is altijd goed natuurlijk
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum,
werkzaam bij de overheid, moeten we dan denken als politie?
je E36 ziet er inderdaad zeker niet verkeerd uit. met standaard is zeker niks verkeerds.
meer foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
tijdens bimmerfest 2015 vind er een wereldrecord poging plaats om zo veel mogelijk E36 bij elkaar te krijgen.
voor meer info kijk op http://bimmerfest.eu/bmw-e36-wereldrecordpoging
werkzaam bij de overheid, moeten we dan denken als politie?
je E36 ziet er inderdaad zeker niet verkeerd uit. met standaard is zeker niks verkeerds.
meer foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
tijdens bimmerfest 2015 vind er een wereldrecord poging plaats om zo veel mogelijk E36 bij elkaar te krijgen.
voor meer info kijk op http://bimmerfest.eu/bmw-e36-wereldrecordpoging
-
@Mieske90 Nee gelukkig niet werkzaam bij de politie, ik werk bij ministerie van Economische zaken, om precies te zijn bij het voormalige ministerie van landbouw
Meer foto's komen hopelijk volgende week zodra ik de auto binnen heb
Meer foto's komen hopelijk volgende week zodra ik de auto binnen heb
- mieske90
- BimmerPortal Team
oke goed om te weten dat we niet te maken hebben met een politie-agentje
PS, qoute van een overig bericht is niet toegestaan en niet nodig, brengt alleen maar onduidelijkheid in de topic
PS, qoute van een overig bericht is niet toegestaan en niet nodig, brengt alleen maar onduidelijkheid in de topic
-
Even een update met wat foto materiaal, gemaakt met Iphone dus misschien niet de meest geweldige kwaliteit.
Als de auto helemaal naar wens is,volgt er nog een uitgebreide fotosessie.
Als de auto helemaal naar wens is,volgt er nog een uitgebreide fotosessie.