Hey Allemaal,
Ik ben Kenzo, kom uit Den Haag en ik had een tijdje als lease auto een F30 320i EDE.
Daarna ben ik voor mezelf begonnen en heb ik de lease auto weer ingeleverd, dus nu ben ik aan het kijken naar een 530d van 1999 om zelf aan te schaffen.
Ik hoop op dit forum wat meer info en ervaringen te vinden.
Groeten,
Kenzo
Kenzo op zoek naar E39 530D '99
Re: Kenzo op zoek naar E39 530D '99
Welkom hier Kenzo !
Genoeg op het forum te vinden over de E39, zoek je een Sedan of een Touring ?
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info, probeer dan ook even de zoekfunctie te gebruiken, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je alvast veel succes en als er vragen zijn dan zien we ze wel voorbij komen
p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier
Genoeg op het forum te vinden over de E39, zoek je een Sedan of een Touring ?
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info, probeer dan ook even de zoekfunctie te gebruiken, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je alvast veel succes en als er vragen zijn dan zien we ze wel voorbij komen
p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier
Bedankt voor dit warme welkom Bart
Ik vind de sedan mooier, maar de touring is praktischer natuurlijk. Het lijkt erop dat er meer tourings te koop staan.
Ik vind de sedan mooier, maar de touring is praktischer natuurlijk. Het lijkt erop dat er meer tourings te koop staan.
Nee joh, Touring is mooier En inderdaad praktischer, maar als je dat niet nodig hebt moet je voor een sedan gaan natuurlijk als je dat mooier vind
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Kenzo,
succes met je zoektocht naar jou geschikte E39
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
succes met je zoektocht naar jou geschikte E39
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Bedankt Mieske!
Als ik tegen die tijd hem heb gevonden, kom ik zeker langs
Als ik tegen die tijd hem heb gevonden, kom ik zeker langs