Gidi - E46 316i Sedan
Re: Gidi - E46 316i Sedan
Vandaag een interieur gekocht. Crème Leder, weet alleen nog niet de precieze kleurcode (zou wel handig zijn met bestellen van ColourLock).
Er is namelijk nog vrij veel werk aan, kleine gaatjes en scheurtjes en moet heel nodig gereinigd en gevoed worden!
Weer een paar leuke beun-dagen, want ja, ik heb ook zoveel tijd over..
Mijn eigen interieur lijsten heb ik vanavond in de primer gezet. Ze worden hoog glans zwart.
Geïnspireerd door Jeremy (Thanks )
Helaas geen sportinterieur, maar de kleur leder met de hoog-glans zwarte lijsten ziet, denk ik, erg dik uit!
Eerst goed geschuurd (k240, daarna nat met k400), daarna gereinigd en in de primer gezet.
Morgen deze 2 jongens aanbrengen
Iemand geïnteresseerd in een set interieur lijsten? in de kleur crème, mis alleen de lijst rond de pook helaas.
Het gehele stoffen interieur mag trouwens de deur uit. Ik weet niet of er toevallig iemand naar opzoek is.
De kleur van de lijsten lijkt hier grijs, maar is wel degelijk crème.
Er is namelijk nog vrij veel werk aan, kleine gaatjes en scheurtjes en moet heel nodig gereinigd en gevoed worden!
Weer een paar leuke beun-dagen, want ja, ik heb ook zoveel tijd over..
Mijn eigen interieur lijsten heb ik vanavond in de primer gezet. Ze worden hoog glans zwart.
Geïnspireerd door Jeremy (Thanks )
Helaas geen sportinterieur, maar de kleur leder met de hoog-glans zwarte lijsten ziet, denk ik, erg dik uit!
Eerst goed geschuurd (k240, daarna nat met k400), daarna gereinigd en in de primer gezet.
Morgen deze 2 jongens aanbrengen
Iemand geïnteresseerd in een set interieur lijsten? in de kleur crème, mis alleen de lijst rond de pook helaas.
Het gehele stoffen interieur mag trouwens de deur uit. Ik weet niet of er toevallig iemand naar opzoek is.
De kleur van de lijsten lijkt hier grijs, maar is wel degelijk crème.
Netjes !!
Benieuwd naar de foto's van totaal plaatje
Benieuwd naar de foto's van totaal plaatje
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Ik ben zelf ook benieuwd. Zal niet voor Bimmerfest klaar zijn helaas, ColourLock heeft een levertijd van 1,5 week dus dat gaat hem niet worden.
Het leder lijkt hetzelfde als wat ik heb: Standardleder/hellbeige 2 (arbeitsn (N6HC)
Zie: viewtopic.php?f=698&t=44070
Zie: viewtopic.php?f=698&t=44070
Het zou inderdaad kunnen. Ik krijg vandaag het chasisnummer van de wagen waar het ingezeten heeft. Dan kan ik precies weten welke kleur het is! Toch bedankt voor de info, jouw interieur ziet er top uit zo!
edit: inderdaad, Innenraum: Standardleder/hellbeige 2 (arbeitsn (N6HC)
edit: inderdaad, Innenraum: Standardleder/hellbeige 2 (arbeitsn (N6HC)
Zuid-Limburg, je zal er maar wonen. Met hoge snelheid gister een das overreden. Het leek wel alsof ik over een dikke kei reed. Was al bang dat ik mijn velg scheef had gereden, maar heb nog niks gemerkt met rijden.
Het lijkt nu wel alsof links-voor (de plek waar ik de das geraakt heb en waar de haren allemaal zitten), de bumper niet meer aansluit bij het spatbord. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Het lijkt nu wel alsof links-voor (de plek waar ik de das geraakt heb en waar de haren allemaal zitten), de bumper niet meer aansluit bij het spatbord. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Nice! Zowel het interieur als de lijsten! Zal goed staan bij de exterieurkleur!Gidi schreef:Geïnspireerd door Jeremy (Thanks )
Ik heb dit ook een beetje, bij mij is helaas iets in de bumper kapot waardoor ie iets is gaan hangen.. Ik heb een beschadiging aan de onderkant door stoeprandjes etc., en dit staat nog in de planning om te spuiten. Dan ga ik gelijk de bumper goed laten hangen.Gidi schreef:Het lijkt nu wel alsof links-voor (de plek waar ik de das geraakt heb en waar de haren allemaal zitten), de bumper niet meer aansluit bij het spatbord. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Zo het opknappen/opfrissen zit er zo goed als op!
De set zit erin (zat er al in voor BimmerFest, maar nog niet opgeknapt). Heb vandaag de scheuren en gaten opgevuld, en geverft.
Ik ben blij met het resultaat (zie viewtopic.php?f=34&t=45133 voor de HowTo)
De set zit erin (zat er al in voor BimmerFest, maar nog niet opgeknapt). Heb vandaag de scheuren en gaten opgevuld, en geverft.
Ik ben blij met het resultaat (zie viewtopic.php?f=34&t=45133 voor de HowTo)
-
Blijft een prachtig interieur beige staat nog op mijn verlanglijstje
Thanks! Kleur moet je wel goed onderhouden. Vooral omdat spijkerbroeken nogwel eens kunnen afgeven!
Super hoe het interieur er uit ziet! Goed spul dat ColorLock.. Ook maar eens proberen!
Thanks! is inderdaad goed spul. Ik heb geloof ik in totaal voor de schoonmaak set zo'n €140,- betaald.
Het was het me wel waard!
Ik heb me net een spoiler lip besteld, ben benieuwd.
Ik heb mijn stoffen interieur set trouwens te koop staan. Check gerust even het Marktplaats subforum.
Het was het me wel waard!
Ik heb me net een spoiler lip besteld, ben benieuwd.
Ik heb mijn stoffen interieur set trouwens te koop staan. Check gerust even het Marktplaats subforum.
- Spoiler: Laat zien
37€ vanuit Thailand. In kleur gespoten spoiler lip (die past) free shipping. Binnen 4 dagen was het pakketje binnen. Niet te geloven haha!