Bjorn's E60 523i - Verkocht
- lekkerwijf1
Re: Bjorn's E60 523i
Ik heb zelf ook na een lma 2 gekeken only voor de welkomstverlichting ook. Een te dure rompslomp waarbij ik op heel veel dingen moest letten om een lma 2 aan te schaffen voor maar 1 optie. Ik heb nu de welkomstverlichting geprogrammeerd op de sleutel door de kofferbakknop even kort in te drukken. Dit werkt perfect en kan gewoon op de lma1
Thanks, daar had ik ook van gehoord. De volgende keer als ik bij source kom laat ik dat er misschien nog bij coderen.
Voor mij blijft het inderdaad gewoon bij de xenons aan tijdens het rijden.
Voor mij blijft het inderdaad gewoon bij de xenons aan tijdens het rijden.
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Zo ik kan weer een project van de lijst halen. Ik had hier en daar wat kleine beschadigingen in het leer. Via een car-clean forum de tip gehad van een bedrijf in Den Haag die de leerverf op kleur mengt. Dus ik heb daar vorige week mijn hoofdsteun weggebracht zodat ze de kleur konden na-maken. Vandaag de verf opgehaald en eens uitgeprobeerd, ben heel erg blij met het resultaat!
Volgorde die ik heb aangehouden:
- Leer cleaner
- Licht opschuren (korrel 800) zodat alle oude verf restjes die nog uitstaken weg waren
- Nog een keer gecleaned
- Afplakken!
- Verf aanbrengen (2 lagen) op de beschadigingen enkel
- Geduld hebben
- Sealer aanbrengen
Voor:
Na:
Job well done, kosten voor verf mengen: 23,50 (100ml)
Nu nog een keer een middeltje vinden om die zwarte delen mooi egaal schoon te krijgen. Zit klein beetje vlekvorming op (ik denk dat de vorige eigenaar cockpitspray gebruikte oid) maar dat wil ik nog een keer oplappen. Tips zijn welkom!
Volgorde die ik heb aangehouden:
- Leer cleaner
- Licht opschuren (korrel 800) zodat alle oude verf restjes die nog uitstaken weg waren
- Nog een keer gecleaned
- Afplakken!
- Verf aanbrengen (2 lagen) op de beschadigingen enkel
- Geduld hebben
- Sealer aanbrengen
Voor:
Na:
Job well done, kosten voor verf mengen: 23,50 (100ml)
Nu nog een keer een middeltje vinden om die zwarte delen mooi egaal schoon te krijgen. Zit klein beetje vlekvorming op (ik denk dat de vorige eigenaar cockpitspray gebruikte oid) maar dat wil ik nog een keer oplappen. Tips zijn welkom!
Groetjes, Bjorn
Enkel als je heel erg je best doet omdat je het weet. Maar het valt in ieder geval zeker niet meer op nee!
Groetjes, Bjorn
Zo, zojuist het volgende project bij het postkantoor op kunnen halen:
Destijds in mijn 1-serie had ik van hetzelfde merk (Connects2 uit de UK) een kabelboom gekocht om een Parrot carkit aan te sluiten op de radio en stuurwielbediening zodat je niks meer van de parrot kon zien. Uiteindelijk voor dezelfde oplossing gekozen voor mijn 5 serie. In plaats van 400+ uit te geven aan een oplossing voor bellen via de CCC....uiteraard zou dat het mooiste zijn, maar daarvoor bel ik niet voldoende in de auto. Deze kabel gaat dus tussen de parrot en de CCC zodat het parrot kastje kan worden weggewerkt, de kabel is al geheel op maat gemaakt voor mijn auto. Oproepen aannemen/wegdrukken en volume kunnen na installatie gewoon via het stuurwiel gedaan worden. Wie er belt zie ik toch wel op het scherm van mijn telefoon die in de brodit houder zit.
Dit alles dus om dat lelijke Parrot ding weg te werken haha . Installatie volgt na mijn vakantie!
P.S. Als je zo'n kabelboom koopt als er nog geen carkit is ingebouwd kun je een Parrot aansluiten zonder ook maar een draad door te knippen...
Destijds in mijn 1-serie had ik van hetzelfde merk (Connects2 uit de UK) een kabelboom gekocht om een Parrot carkit aan te sluiten op de radio en stuurwielbediening zodat je niks meer van de parrot kon zien. Uiteindelijk voor dezelfde oplossing gekozen voor mijn 5 serie. In plaats van 400+ uit te geven aan een oplossing voor bellen via de CCC....uiteraard zou dat het mooiste zijn, maar daarvoor bel ik niet voldoende in de auto. Deze kabel gaat dus tussen de parrot en de CCC zodat het parrot kastje kan worden weggewerkt, de kabel is al geheel op maat gemaakt voor mijn auto. Oproepen aannemen/wegdrukken en volume kunnen na installatie gewoon via het stuurwiel gedaan worden. Wie er belt zie ik toch wel op het scherm van mijn telefoon die in de brodit houder zit.
Dit alles dus om dat lelijke Parrot ding weg te werken haha . Installatie volgt na mijn vakantie!
P.S. Als je zo'n kabelboom koopt als er nog geen carkit is ingebouwd kun je een Parrot aansluiten zonder ook maar een draad door te knippen...
Groetjes, Bjorn
In m'n E46 had ik ook ongeveer zo'n kastje voor de Parrot. Dat was de Unika en had toen een Parrot Mki9000, werkte erg goed! Nu heb ik originele blauwtand en tot op heden erg tevreden over
Dat is gezien de kostenpost van de originele optie fraai gedaan. Ik wist niet dat dit bestond. Top hoor!!
Mvg,
Vincent
Mvg,
Vincent
Voor de geïnteresseerden:
Kabel CTPPAR006 is voor de Parrot CK3000 Evolution
Kabel CTPPAR016 is voor de Parrot CK3100 (die ik heb dus)
Werkt sowieso op alle MOST CCC Business/Prof units.
Kabel CTPPAR006 is voor de Parrot CK3000 Evolution
Kabel CTPPAR016 is voor de Parrot CK3100 (die ik heb dus)
Werkt sowieso op alle MOST CCC Business/Prof units.
Groetjes, Bjorn
Vandaag bij de garage van aankoop geweest om wat kleine problemen te laten herstellen in de garantie. Gelukkig alle problemen opgelost:
- Diversity Amplifier (ontvanger radio en sleutel) is vervangen. Auto gaat nu op echt belachelijk lange afstanden open. Dus dat probleem is opgelost
- Mistlicht rechtsvoor vervangen (roest)
- Stabalisatierubbers vervangen
Netjes opgelost dus. Nog twee maanden garantie resterend!
- Diversity Amplifier (ontvanger radio en sleutel) is vervangen. Auto gaat nu op echt belachelijk lange afstanden open. Dus dat probleem is opgelost
- Mistlicht rechtsvoor vervangen (roest)
- Stabalisatierubbers vervangen
Netjes opgelost dus. Nog twee maanden garantie resterend!
Groetjes, Bjorn
-
Dat is wel het lekkere van garantie natuurlijk.
Nog effe voor het afloopt helemaal na laten kijken en dan kan je hopelijk voorlopig weer vooruit.
Nog effe voor het afloopt helemaal na laten kijken en dan kan je hopelijk voorlopig weer vooruit.
Mja, ik heb 500 euro betaald voor 6 maanden garantie. Die 500 euro heb ik er inmiddels al dubbel en dwars uit. Blijft vaak zijn geld wel waard. Zeker op een auto met zoveel electronica als deze.
Groetjes, Bjorn