Leuke Mod, al heb ik ze zelf ook nooit aan. Kan je immers ook een bekeuring op leveren. Nu weet ik niet of wit licht zo fijn is bij mist maar optisch is het wel erg mooi
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Klopt de Xenon is super. Had hiervoor een F30 maar die gaf duidelijk minder licht.
Ik heb bij de F11 ook de halogeens van de bochtverlichting vervangen door wittere halogeen. Is nu nagenoeg de kleur van de xenon lampen.
De mistlampen vervangen door led's hebben vooral een optische reden. Ook ik heb ze zelden tot nooit aan en zelfs bij mist kan ik nu niet zeggen dat ze echt helpen. Denk dat ik dan nu meer heb aan de radar van de active cruisecontrol.
Dit was vooral een fun projectje. Gewoon omdat het kan ;-)
F11 525D 3.0 High Executive M Sport uit 2011 in Carbonzwart
F11 Alpina D5 Biturbo uit 2012 in Brillantweiss metallic
Ik heb deze er in zitten: https://www.xenonlamp.nl/mistlicht-canb ... gslamp-50w
48 euro voor een set.
Inderdaad zo gepiept. Lostrekken van die roostertjes in de bumper was het meeste werk. Dat heb ik gedaan door een stukje elektriciteitsdraad achter een paar van die honingraatgaatjes door te steken om wat beter te kunnen trekken aan het roostertje.
H7. In de handleiding staat H8. Maar ik heb ze voor H7 vervangen. Geen probleem.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 26 aug 2015, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking