E39 523I Touring Artiksilber: Onverwachts, maar verkocht P6*
E39 523I Touring Artiksilber: Onverwachts, maar verkocht P6*
Goeiendag dames en heren!!!
Meeste zullen mijn vorige topic wel gelezen hebben over m'n E39 523i orientblauw touring die door "koppakking defect" verkocht is.
Dag erna gelijk deze gehaald bij een nette en eerlijke man (auto garage).
Op 15-05-15 mooie datum ook gelijk heb ik deze mooie e39 op mijn naam kunnen zetten.
Opvallende opties:
Oem xenon
Zwarte hemel
M-stuur
Voor de rest vrij standaard opties, luchtvering, elek ramen met comfortsluiting, alarm klasse 3, leder interieur etc.
Hierbij wat foto's
Meeste zullen mijn vorige topic wel gelezen hebben over m'n E39 523i orientblauw touring die door "koppakking defect" verkocht is.
Dag erna gelijk deze gehaald bij een nette en eerlijke man (auto garage).
Op 15-05-15 mooie datum ook gelijk heb ik deze mooie e39 op mijn naam kunnen zetten.
Opvallende opties:
Oem xenon
Zwarte hemel
M-stuur
Voor de rest vrij standaard opties, luchtvering, elek ramen met comfortsluiting, alarm klasse 3, leder interieur etc.
Hierbij wat foto's
Laatst gewijzigd door nassje op 09 sep 2015, 22:45, 21 keer totaal gewijzigd.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Nieuwe aanwinst
Onderhoudsboekjes is aanwezig en gewoon volledig ingevuld en zo zal ik dat ook voortzetten.
Vorige eigenaar heeft er iets meer dan 100.000km mee gereden en bij 1 garage onderhouden.
Auto is ook deels overgespoten, zo heb ik nergens roest zoals bijv. de kofferklep.
Geen portier deukjes, wel dorpeldeukje en wat krassen dus is denk een aantal jaren geleden gespoten.
Stootlijsten hebben ze daarin ook gelijk meegenomen en vind het wel geslaagd.
Auto is echt nog in strakke staat en zo rijdt het ook.
Ik ben afgelopen zondag naar belgie toe gereden waar nog mijn andere E39 staat (wordt van het weekend opgehaald) Om het 1 en ander over te zetten wat niet in de verkoop is mee gegaan.
Vorige eigenaar heeft er iets meer dan 100.000km mee gereden en bij 1 garage onderhouden.
Auto is ook deels overgespoten, zo heb ik nergens roest zoals bijv. de kofferklep.
Geen portier deukjes, wel dorpeldeukje en wat krassen dus is denk een aantal jaren geleden gespoten.
Stootlijsten hebben ze daarin ook gelijk meegenomen en vind het wel geslaagd.
Auto is echt nog in strakke staat en zo rijdt het ook.
Ik ben afgelopen zondag naar belgie toe gereden waar nog mijn andere E39 staat (wordt van het weekend opgehaald) Om het 1 en ander over te zetten wat niet in de verkoop is mee gegaan.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Nette E39 Nassje!! Ik las het net van je vorige E39, mooi balen!
Hopelijk heb je van deze langer plezier maar dat moet wel lukken aangezien die goed onderhouden is
Hopelijk heb je van deze langer plezier maar dat moet wel lukken aangezien die goed onderhouden is
Mooie wagen!
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Hey man, ja best balen inderdaad.
Thnx ziet er goed uit, ik heb het interieur ook afgelopen zondag aangepakt.
Van dit
Naar...
Thnx ziet er goed uit, ik heb het interieur ook afgelopen zondag aangepakt.
Van dit
Naar...
Ziet er netjes uit! Interieur zeer netjes!
Danku, interieur is al zo goed als af.
Enige is ramen blinderen en tellerbak pixels herstellen en alu ringen.
Exterieur is het ook zo goed als af ivm netheid, maar ik zoek style 95 breedsetje en facelift xenon koplampen.
Voor de rest het neusje subtiel verlagen, eibach denk ik.
Deze week gelijk een beurtje geven, olie filters airco
Enige is ramen blinderen en tellerbak pixels herstellen en alu ringen.
Exterieur is het ook zo goed als af ivm netheid, maar ik zoek style 95 breedsetje en facelift xenon koplampen.
Voor de rest het neusje subtiel verlagen, eibach denk ik.
Deze week gelijk een beurtje geven, olie filters airco
Netjes, welk bouwjaar is ie?
Omdat er groot scherm in zit maar oud type voorbumper
De velgen lijken ook groter dan 16 inch op de eerste foto's of is dat gewoon een vertekend beeld?
groeten loentje
Omdat er groot scherm in zit maar oud type voorbumper
De velgen lijken ook groter dan 16 inch op de eerste foto's of is dat gewoon een vertekend beeld?
groeten loentje
BMW e39 540i touring 2001
BMW e30 325i cabriolet 1987
BMW 323i baur 1980 (wacht op restauratie)
BMW e12 520/4 1973
BMW 2000 touring 1973 (wacht op restauratie)
BMW 2002 sedan 1969 (in restauratie)
BMW e30 325i cabriolet 1987
BMW 323i baur 1980 (wacht op restauratie)
BMW e12 520/4 1973
BMW 2000 touring 1973 (wacht op restauratie)
BMW 2002 sedan 1969 (in restauratie)
Nette wagen zo te zien en hopelijk vergaat het deze beter ! Met de kilometerstand die er op staat kun je voorlopig wel weer vooruit denk ik
Ja ik hoop er ook lang mee te kunnen genieten, sws deze week een beurt een check up over het geheel.
En zoals op de foto zie je de voor en na, dus de scherm heb ik zelf ingebouwd.
Het is een eind 98'er.
Het is btw een dynavin toestel met touchscreen, bt, sd, usb, cd/dvd en 3d navi met 42 landen ofzo.
En zoals op de foto zie je de voor en na, dus de scherm heb ik zelf ingebouwd.
Het is een eind 98'er.
Het is btw een dynavin toestel met touchscreen, bt, sd, usb, cd/dvd en 3d navi met 42 landen ofzo.
Owh en indd, het zijn styling 33 velgen maar dan 17 inch met nieuwe 225 45 17 banden.
Ik zoek wat anders want de bandmaat klopt eigenlijk ook niet, moet 235 45 zijn.
Ik zoek wat anders want de bandmaat klopt eigenlijk ook niet, moet 235 45 zijn.
Dat is toch veruit de mooiste kleur met velgen combinatie. Past mooi bij het tijdsbeeld en blijft ook tijdloos om te zien.
Veel (lees: meer) plezier gewenst met dit fraaie exemplaar!
Veel (lees: meer) plezier gewenst met dit fraaie exemplaar!
If you always do what you always did, you always get what you always got!
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Vandaag eerste onderhoudsb
Thnx man, de kleur is indd ook erg mooi en je ziet er weinig van en als je ze ziet niet altijd in nette staat.
Ben er cker blij mee.
Gister de auto ff op de brug om te kijken hoe en wat en ook gelijk uitgelezen.
Totaal 2 defecten... 1 een stabistang rechts achter en bij het uitlezen 1 melding, led alarm spiegel defect.
Wel gaaf dat het zo ver kan gaan met uitlezen XD
Vandaag krijgt de auto een beurt, Olie en filter, airco (werkt wel maar gwn preventief onderhoud), luchtfilter, stabi stangetje en is het weer helemaal toppie.
Maarruhh weet iemand toevallig hoe je de rode alarm kapje kan verwijderen van de spiegel om het lampjes te vervangen?
Ben er cker blij mee.
Gister de auto ff op de brug om te kijken hoe en wat en ook gelijk uitgelezen.
Totaal 2 defecten... 1 een stabistang rechts achter en bij het uitlezen 1 melding, led alarm spiegel defect.
Wel gaaf dat het zo ver kan gaan met uitlezen XD
Vandaag krijgt de auto een beurt, Olie en filter, airco (werkt wel maar gwn preventief onderhoud), luchtfilter, stabi stangetje en is het weer helemaal toppie.
Maarruhh weet iemand toevallig hoe je de rode alarm kapje kan verwijderen van de spiegel om het lampjes te vervangen?
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Velgen gehaald..
Velgen gehaald bbs lm TAM breedset 19inch met wat werk..
Gister opgehaald, maar staat weer te koop..
Kost me teveel tijd om het passend te krijgen geen zin dus net weer een setje opgehaald.
Gister opgehaald, maar staat weer te koop..
Kost me teveel tijd om het passend te krijgen geen zin dus net weer een setje opgehaald.
Re: E39 523I Touring Artiksilber: Velgen gehaald..
Ja velgen zijn wel leuk, maar niet helemaal mijn style.
Dus net terug met een leuke fl e39 oem setje styling 81.
Zien er nog netjes uit, maar ik ga ze toch nog ff resprayen omdat m'n bmw er heel netjes uitziet in lak dan moeten de velgen ook zo strak zijn anders valt t op.
Dus net terug met een leuke fl e39 oem setje styling 81.
Zien er nog netjes uit, maar ik ga ze toch nog ff resprayen omdat m'n bmw er heel netjes uitziet in lak dan moeten de velgen ook zo strak zijn anders valt t op.