M-Tech Pakket
- Marvin 328iT
Re: M-Tech Pakket
Heeft iemand toevallig een foto van een Tiag pre-facelift touring met een M3 (front)bumper erop?
Heb pas nieuwe m pakket II side-skirts gekocht, en ben er nog niet over uit of ik een M3, òf M pakket II voorbumper wil gaan kopen/monteren.
bvd
Marvin
Heb pas nieuwe m pakket II side-skirts gekocht, en ben er nog niet over uit of ik een M3, òf M pakket II voorbumper wil gaan kopen/monteren.
bvd
Marvin
Check eens het TiAg thread op fanatics.com, daar vind je er vast 1
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Marvin,Marvin 328iT schreef:ben er nog niet over uit of ik een M3, òf M pakket II voorbumper wil gaan kopen/monteren.
Ik zou voor M-Tech I of M-Tech II gaan.
M3 (Replica) bumper is minder mooi vind ik.
www. M3 register .nl
Ik heb nog een beetje gemengde gevoelens bij het pakket van Racing Dynamics, aan de ene kant staat het wel bruut maar aan de andere kant past het niet bij de wagen. Daarnaast staat het ook nog eens beter bij een pré-facelift.BertusE46 schreef:nogmaals , ik vind het 3x niks....
M-Tech II is toch een betere optie denk ik, waarschijnlijk ook nog goedkoper.
Ik kreeg net een PB van Freddy met de vraag hoe het stond met het pakket uit Duitsland. Ik heb het inmiddels mogen ontvangen, het was zeer goed verpakt, wel een hele grote doos. Niets beschadigd en alles was compleet, incl. klein materiaal. Het enige wat je zou moeten bijkopen is de diffusor en de luchtgeleiders.
Echter heb ik besloten de set nog niet te monteren omdat ik eerst aanpassingen zal moeten doen aan het onderstel, momenteel kan ik niet nog eens een bumper monteren die 2cm lager is als deze. Dan rij ik hem er gegarandeerd af bij de eerste drempel die ik tegenkom. Ik ga dus eerst een oplossing daarvoor verzinnen.
Echter heb ik besloten de set nog niet te monteren omdat ik eerst aanpassingen zal moeten doen aan het onderstel, momenteel kan ik niet nog eens een bumper monteren die 2cm lager is als deze. Dan rij ik hem er gegarandeerd af bij de eerste drempel die ik tegenkom. Ik ga dus eerst een oplossing daarvoor verzinnen.
Zou je eens foto kunnen maken? Van alles bij elkaar? ..
Valt weinig te zien hoor, alles zit ingepakt in papier en schuimfolie, ik heb het even open gehad om te controleren of het de juiste onderdelen waren en of alles compleet was. Dat was het geval, het pakket ligt voorlopig in de opslag omdat het best groot is allemaal, dus ik kan er niet 1 2 3 bij.
Alles was trouwens origineel bmw, stickers van BMW zitten erop met de onderdelennummers. Mocht ik binnenkort in de opslag komen dan zal ik wel ff proberen om foto's te maken.
Alles was trouwens origineel bmw, stickers van BMW zitten erop met de onderdelennummers. Mocht ik binnenkort in de opslag komen dan zal ik wel ff proberen om foto's te maken.
Ben erg benieuwd! ...
Wil je nog specifieke dingen zien trouwens? Dan kan ik daar even foto's van maken als ik er ben.
De voorbumper .. wat daar allemaal bij zit ..
De bumper uiteraard, mistlampen links en rechts incl de covers. Nog een grille voor onder in de bumper. Stootlijsten links en rechts en een kentekenplaathouder. Enige wat er niet bij zit zijn de luchtgeleiders.
die staan op mp... dacht ik. volgens mijn zit hij ook hier op het forum. nickname: m-power.BiGa schreef:De bumper uiteraard, mistlampen links en rechts incl de covers. Nog een grille voor onder in de bumper. Stootlijsten links en rechts en een kentekenplaathouder. Enige wat er niet bij zit zijn de luchtgeleiders.
//.00.-// > /.-////.-///.-
luchtgeleiders gewoon origineel bij de dealer bestellen, kosten je de kop niet
www. M3 register .nl
- Marvin 328iT
Zag vandaag op Ebay.de een OEM Aerodynamik paket voor een touring
http://cgi.ebay.de/Original-BMW-Aerodyn ... 286.c0.m14
Had deze nog nooit eerder gezien!
gr.
Marvin
http://cgi.ebay.de/Original-BMW-Aerodyn ... 286.c0.m14
Had deze nog nooit eerder gezien!
gr.
Marvin
Heeft iemand toevallig een idee wat het M pakket als optie kostte voor een 320td Compact? Ik kan nergens een originele nieuwprijs vinden.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.