2015 - F36 - 435d Xdrive Tansanitblau/Sattelbraun Msport
Re: 2015 - F36 - 435d Xdrive Tansanitblau/Sattelbraun Msport
Mooie wagen, jammer van dat M4 logo...
- Kingfisher
- Contacteer:
Dat is geen M4 logo maar een logo, wat standaard geplaatst wordt (als je er niet voor kiest om deze achterwege te laten) bij een M sport.
Ik vind het jammer dat de foto's zo kleurverzadigd zijn, maar het doet niks af aan de schoonheid van de auto. Wat een beauty.
Ik vind het jammer dat de foto's zo kleurverzadigd zijn, maar het doet niks af aan de schoonheid van de auto. Wat een beauty.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Er zit inderdaad een M4 logo in de nieren. Ik had ze besteld en dacht dat ik die badge er kon af halen, helaas zit het gegoten aan de grille. Verder kan het me geen reet schelen dat die 4 er naast staat. Ik vind het zonde dat die opmerking wel steeds gemaakt word.
Ik dacht persoonlijk dat dit een beetje beter zou zijn op de fora, maar helaas nog steeds.
Toen ik op de E46 quad pipes had gezet kreeg ik ook bijna het hele forum op mijn nek omdat ik een M3 wannabe zou zijn. De essentie is of het mooi uitziet, niet welke badge er op hangt. Helaas wordt dat vaak vergeten.
Ik dacht persoonlijk dat dit een beetje beter zou zijn op de fora, maar helaas nog steeds.
Toen ik op de E46 quad pipes had gezet kreeg ik ook bijna het hele forum op mijn nek omdat ik een M3 wannabe zou zijn. De essentie is of het mooi uitziet, niet welke badge er op hangt. Helaas wordt dat vaak vergeten.
Ik heb nu een F20 M sport en over 1,5 week een F30 M sport maar die emblemen staan alleen op de zijflanken en niet in de nieren. Waarom dan geen M performance zwarte nieren monteren? Die zijn ook erg fraai en behoudt je wel de persoonlijke identiteit van de auto.
Ik denk dat jouw auto al superfraai is en vind het persoonlijk zonde om daar M logo's aan toe te voegen die er niet op horen. Maar goed het is jouw auto en jouw keuze dus die respecteer ik
Ik denk dat jouw auto al superfraai is en vind het persoonlijk zonde om daar M logo's aan toe te voegen die er niet op horen. Maar goed het is jouw auto en jouw keuze dus die respecteer ik
De M4 nieren zijn nu eenmaal anders dan de performance nieren. Het design is anders (dubbele spaken). Zonde dat het hier steeds over gaat. Op een ander forum waar ik op zit is het net hetzelfde. Er is niets veranderd in al die jaren... Zonde.
Maar anyway
Maar anyway
Omdat de associatie snel gemaakt is bij E36/E46's dat een "M" meteen een "M3 VOL, DIK, HARD" type auto is. Als je op een BMW forum zit moet je laten zien dat je absoluut daar niet van gediend bent ... daarom het eerste wat geroepen zal worden is dat dit "niet oké" is. Een auto volgeplakt met M3/M4 logo's is niet mijn smaak, maar een keer een logo: prima! En daarnaast, met een 435d (xdrive zelfs!) is er geen reden waarom een (mooi) logo er niet op zou mogen 'plakken'.
Prachtige auto, hoe bevalt de Spotify ondersteuning op dit entertainment systeem verder?
Prachtige auto, hoe bevalt de Spotify ondersteuning op dit entertainment systeem verder?
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Dat bedoel ik nu!
Wat de spotify betreft ben ik tevreden, waar ik voor de zoveelste keer niet tevreden over ben is Apple!!! Arrogante r0tzakken met hun updates en stopzetten van ondersteuning! Ik kan enkel spotify for ios6 installeren en daardoor geen ondersteuning in de wagen! Dit is echt de allerlaatste keer dat ik een Apple product koop! Vorige maand per ongeluk de fcebook app gewist en nu is er GEEN mogelijkheid meer om die terug te installeren! Ugh!
Wat de spotify betreft ben ik tevreden, waar ik voor de zoveelste keer niet tevreden over ben is Apple!!! Arrogante r0tzakken met hun updates en stopzetten van ondersteuning! Ik kan enkel spotify for ios6 installeren en daardoor geen ondersteuning in de wagen! Dit is echt de allerlaatste keer dat ik een Apple product koop! Vorige maand per ongeluk de fcebook app gewist en nu is er GEEN mogelijkheid meer om die terug te installeren! Ugh!
Iedereen kan lullen wat ie wil, maar ik ben stikjaloers!
Vind het een schitterende auto!
PS: Apple rules
Vind het een schitterende auto!
PS: Apple rules
BMW E87 LCI | 116i 122 pk | 2009
Dit is echt een TOP uitvoering, En die Logo's MOGEN er op deze auto ZEKER op!!!
Wat een geweldige combi van kleuren, wat een mooi uitvoering.
pff kan er uren naar kijken
27 jaar , boekhouder en dan zo'n bak. Wat is je geheim?
Just kidding
Wat een geweldige combi van kleuren, wat een mooi uitvoering.
pff kan er uren naar kijken
27 jaar , boekhouder en dan zo'n bak. Wat is je geheim?
Just kidding
BMW e91 LCI 320da Individual
ik heb in het verleden ook je e46 Coupe Diesel gevolgd en nu ben je alweer goed bezig.
Prachtige auto !!
Prachtige auto !!
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
De standaard 435d Gran Coupé kost in België 25% minder dan in NL.izzy schreef:27 jaar , boekhouder en dan zo'n bak. Wat is je geheim?
Just kidding
Al blijft het een hoop geld
BMW E87 LCI | 116i 122 pk | 2009
Prachtige wagen, rijdt ook heerlijk. Veel plezier ermee!
Showroom BMW 328CI coupe e46: viewtopic.php?f=29&t=45659
Geweldig mooi exemplaar zeg. Heel veel plezierige en veilige kilometers ermee.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line