Bimmerfest 2015 Foto's, Video's & Napraten
Bimmerfest 2015 Foto's, Video's & Napraten
Bimmerfest is ten einde, was lekker warm en de opkomst was mega!
Hier alvast een paar foto's van het vele moois op het paddock:
Hier alvast een paar foto's van het vele moois op het paddock:
Re: Bimmerfest 2015 Foto's, Video's & Napraten
Mooie foto's
Helaas is de dag weer voorbij, ik heb enorm genoten. Het was inderdaad mega druk Erg mooi spul gezien
Helaas is de dag weer voorbij, ik heb enorm genoten. Het was inderdaad mega druk Erg mooi spul gezien
Eerste keer op een event, maar wat een wagens.
Weet iemand hoeveel er waren? Hoorde ergens dat er 1300 meer waren dan vorig jaar.
Had graag ook nog met een paar mensen gesproken maar door de drukte is het er niet van gekomen.
Weet iemand hoeveel er waren? Hoorde ergens dat er 1300 meer waren dan vorig jaar.
Had graag ook nog met een paar mensen gesproken maar door de drukte is het er niet van gekomen.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Het stond zelfs vol BMW's op het gras en langs de toegangsweg. 2500?
Video van de handling course:
http://www.youtube.com/watch?v=kdc0sDASWP0
Video van de handling course:
http://www.youtube.com/watch?v=kdc0sDASWP0
- francois1994
Ik heb ook erg genoten! Stond veel leuks tussen. Had me alleen moeten insmeren merk ik nu
BMW E46 318i '99
Suzuki GSF1200 Bandit '01
Suzuki GSF1200 Bandit '01
Eerste maal Bimmerfest. Vrij indrukwekkend. Veel prachtige wagens gezien.
ook even een foto'tje van mijn e36 in de lange rij
Topdag gehad met heel veel zon en genoeg moois om te bekijken.
Ton
Ton
Totaal verbrand maar erg veel moois gezien. Ik kwam pas later aan en werd op een andere paddock ingedeeld als gepland. Niettemin toch enorm genoten. Ook nog een plaatje van mijn bimmer in het rijtje:
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Dikke bolides hierboven
Ik kwam er onderweg net ook nog een paar tegen (M3 en M5), ik was bij m'n broer in Limburg (we zijn naar pretpark geweest met de kleintjes) dus dat was aardig in de buurt
Ik kwam er onderweg net ook nog een paar tegen (M3 en M5), ik was bij m'n broer in Limburg (we zijn naar pretpark geweest met de kleintjes) dus dat was aardig in de buurt
-
Was een heerlijk dagje.hennie was al 07.20 bij mij.
De i8 van gelano ingeladen en richting Geldrop.daar stonden een kleine 100 bimmers al te wachten.
Met t weg rijden moest ik aan de kant. :crybaby: mijn paddockaart over de a67 heen :geek: :mrgreen:
Eenmaal daaraan gekomen,werden we naar t ALPINA paddock verwezen.en oooh,wat een mooi spul daar!
Heel veel moois gezien
Onze zoon gelano stal de show met zijn i8
Denk wel 100 foto's van hem gemaakt
Nog mee gedaan met de KICKDOWN.sprinten en op tijd stilstaan tussen 2 pionnen.
En mijn e23 deed t goed :Peace:
Was een top dagje,goed bijgekleurd ,fijn gezelschap bij ons,Paul sjan en Hennie!
Zal vanaaf wat foto's plaatsen.
Heb alleen van de oudere bmwees foto's geschoten,vind ik toch wel wat mooier :mrgreen:
De i8 van gelano ingeladen en richting Geldrop.daar stonden een kleine 100 bimmers al te wachten.
Met t weg rijden moest ik aan de kant. :crybaby: mijn paddockaart over de a67 heen :geek: :mrgreen:
Eenmaal daaraan gekomen,werden we naar t ALPINA paddock verwezen.en oooh,wat een mooi spul daar!
Heel veel moois gezien
Onze zoon gelano stal de show met zijn i8
Denk wel 100 foto's van hem gemaakt
Nog mee gedaan met de KICKDOWN.sprinten en op tijd stilstaan tussen 2 pionnen.
En mijn e23 deed t goed :Peace:
Was een top dagje,goed bijgekleurd ,fijn gezelschap bij ons,Paul sjan en Hennie!
Zal vanaaf wat foto's plaatsen.
Heb alleen van de oudere bmwees foto's geschoten,vind ik toch wel wat mooier :mrgreen:
-
Voor het eerst naar een evenement als deze geweest. Zeker nog een keer
Geweldige dag gehad!
Iedereen die ik heb gesproken: bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende meeting!
Hier wat foto's vanaf mijn telefoon:
Iedereen die ik heb gesproken: bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende meeting!
Hier wat foto's vanaf mijn telefoon:
Showroom van mijn BMW E46 330Ci Coupe
viewtopic.php?f=29&t=44421
viewtopic.php?f=29&t=44421
Zeer leuke dag gehad! Gezellig met mensen gepraat; Mooie driftpartijen gezien!
Hulde aan de organisatie! Mooi om te zien dat er zoveel volk op af is gekomen! Te gek
Kleine verbeteringen:
- Paddock was vrij slecht aangegeven op het terrein zelf, heb eerst 2 rondjes gereden om ons paddock te vinden. Daarnaast kwamen rond 12u een Duitse club in ons paddock staan, wat niet aangegeven stond op de evenementen-map. Denk dat sommige leden een ander plekje hebben moeten zoeken!
-Sticker. Geen groot punt, maar kleine irritatie. Ik had me aangemeld (als een van de 70 gratis stickers). Deze zou om 14.22 geplakt worden op mijn raam. Eenmaal aangekomen bij de stand, na een rit van 20min door de mensenmassa, werd mij verteld dat de stickers helaas op waren. Ik kon weer terug naar de paddock. Geen groot probleem; maar misschien een optie om bij het aanmelden voor de sticker, de sticker alvast meegeven, zodat ik verzekerd ben ervan. Ik wil toch echt nog een sticker
- Ik miste een programma, op papier of dergelijke. Ik had meer verwacht dat er op bepaalde tijden shows zouden worden gegeven. Het driften heb ik af en toe gemist, omdat ik aan de andere kant van het terrein aan het lopen was.
Verder nogmaals complimenten aan de organisatie! En mieske, ik vind je wrapping top!
Hulde aan de organisatie! Mooi om te zien dat er zoveel volk op af is gekomen! Te gek
Kleine verbeteringen:
- Paddock was vrij slecht aangegeven op het terrein zelf, heb eerst 2 rondjes gereden om ons paddock te vinden. Daarnaast kwamen rond 12u een Duitse club in ons paddock staan, wat niet aangegeven stond op de evenementen-map. Denk dat sommige leden een ander plekje hebben moeten zoeken!
-Sticker. Geen groot punt, maar kleine irritatie. Ik had me aangemeld (als een van de 70 gratis stickers). Deze zou om 14.22 geplakt worden op mijn raam. Eenmaal aangekomen bij de stand, na een rit van 20min door de mensenmassa, werd mij verteld dat de stickers helaas op waren. Ik kon weer terug naar de paddock. Geen groot probleem; maar misschien een optie om bij het aanmelden voor de sticker, de sticker alvast meegeven, zodat ik verzekerd ben ervan. Ik wil toch echt nog een sticker
- Ik miste een programma, op papier of dergelijke. Ik had meer verwacht dat er op bepaalde tijden shows zouden worden gegeven. Het driften heb ik af en toe gemist, omdat ik aan de andere kant van het terrein aan het lopen was.
Verder nogmaals complimenten aan de organisatie! En mieske, ik vind je wrapping top!
Van de wagens op zich eigenlijk geen foto's gemaakt, dat doen anderen veel beter
Wel een paar fotootjes van de I8 en het driften :
Wel een paar fotootjes van de I8 en het driften :
Als je een sticker wilt, heb er nog twee thuis liggen. Voor de prijs van een postzegel wil ik 'm best opsturen.