Frank E46 320i 2001

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
FrankyBMW

Frank E46 320i 2001

Bericht door FrankyBMW » 12 jun 2015, 14:27

Beste lezer,

Ik ben sinds twee maanden de gelukkige eigenaar van een zwarte BMW 320i. Eindelijk een 6 cilinder! Hij is van eind 2001, dus net na de facelift. Na wat klein onderhoud en een grote beurt een heerlijke auto. Hiervoor had ik een M3 uitgevoerde E36 318is Coupé. Deze heb ik 9 jaar gereden maar begon met een leeftijd van 22 jaar toch wat slecht te worden. Onderhoud doe ik altijd zelf aangezien ik in het verleden drie jaar fulltime in een garage heb gewerkt als monteur. Ervaringen van anderen is in veel gevallen onmisbaar als je zelf het onderhoud doet. Vandaar dat het forum ook zo handig is!

Vriendelijke groet,
Frank

P.S. ik kom uit Gouda
Laatst gewijzigd door FrankyBMW op 12 jun 2015, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Bart70
Contacteer:

Re: Frank E46 320i 2001

Bericht door Bart70 » 12 jun 2015, 14:32

Welkom hier Frank !

Dan woon je vlakbij mij ;)

Heb je ook fotootjes van de wagen ? Misschien herken ik je dan een keer :) We zijn hier trouwens dol op fotootjes !

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum te gebruiken, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

[p.s. ik heb je topictitel even aangepast om het overzicht te behouden hier[/i]

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”